اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144898015810

میکروبوتاکس چگونه کار می‌کند؟

کد: 139911144898015810

https://bit.ly/2Z1yDug

، بوکان , (اخبار رسمی): میکروبوتاکس که به نام مزوبوتاکس نیز شناخته می شود، یکی از جدیدترین متدهای از بین بردن چین و چروک هایی است که هنگام لبخند زدن یا اخم کردن در قسمت های مختلف صورت پدیدار می‎شوند.

میکروبوتاکس چگونه کار میکند؟
از بهترین های روش های ار بین بردن چین و چروک اطراف چشم، میکروبوتاکس می باشد.
میکروبوتاکس چگونه کار میکند؟
عامل ایجاد چین و چروک، کاهش کشسانی و کلاژن سازی در عضلات پیلی میباشد

میکروبوتاکس چگونه کار می کند؟

 میکروبوتاکس  یا در اصطلاح مزوبوتاکس، روشی جدید بر پایه بوتاکس است که امروزه برای درمان چین و چروک، خطوط ریز، پوست خیلی چرب و گاهی درمان آکنه و روزاسه از آن استفاده می شود.

در این روش با هدف قرار دادن غدد عرق پوست، غدد چربی و عضلات موجود در صورت، آن ها به کوچک ترین اندازه ممکن رسانده تا در نتیجه تعریق و چربی بیش از حد پوست کاهش یابد. در نتیجه آن پوستی سفت، صاف ، با حداقل خطوط ریز و چین و چروک خواهیم داشت. بسیاری از زنان گزارش دادند با استفاده از این روش پوست آن ها بدون حفره و چین و چروک و در اصطلاح عامیانه حالت پودری مانندی به خود گرفته است.

به گفته دکتر ناهید همتیان بروجنی روش میکروبوتاکس، فواید بسیاری نسبت به بوتاکس دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فواید استفاده از روش میکروبوتاکس

  • روش درمانی بسیار سریع

 در روش میکروبوتاکس، بسته به ناحیه تحت درمان ، درمان معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد. گاهی پیش از عمل از یک کرم بی حس کننده نیز استفاده می شود، گرچه معمولا غیر ضروری است.

  • نتایج کاملا قابل مشاهده پس از یک دوره درمان

 با میکروبوتاکس، می توانید نتایج را به سرعت 3-4 روز پس از درمان اولیه مشاهده کنید. با این وجود، شما باید حداکثر نتیجه را در طی 7-10 روز پس از عمل مشاهده کنید.

  • درمانی نسبتا طولانی مدت

 گرچه میکروبوتاکس یک درمان دائمی نیست، اما نتایج آن میتوانند تا 6 ماه باقی بمانند. برای حفظ نتایجی بهتر، ممکن است درمان در جلسات متعددی انجام گیرد.

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

- چه چیزی بهتر ازین که با این روش درمانی نسبتا طولانی مدت چندین ماه پوست شما بی نیاز از محصولات مختلف و گران قیمت آرایشی و زیبایی میشود. در کلینیک جوان ما این زیبایی را با ارایه با کیفیت ترین مواد روز دنیا با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه به شما هدیه می دهیم. زیرا که هدف ما تنها جلب رضایت شما مشتری عزیز می باشد.

  • میکروبوتاکس روشی بدون نیاز به استراحت پس از درمان می باشد.

علاوه بر تمامی مزیت های ذکر شده، شما تقریباً بلافاصله پس از درمان میتوانید فعالیت های منظم خود را از سر بگیرید و نیازمند مراقبت های خاص یا استراحتی پس از درمان نمی باشد.

ادامه مطلب را در وبسایت کلینیک جوان بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس