اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911294919015810

آشنایی با عمل بلفاروپلاستی

کد: 139911294919015810

https://bit.ly/3aEdGfP

، بوکان , (اخبار رسمی): جراحی بلفاروپلاستی روشی است که طی آن افتادگی پلک ها که بر اثر عواملی مانند بالا رفتن سن یا عوامل ژنتیکی و مادرزادی اتفاق می افتد را برطرف می کند به این صورت که جراح قسمتی از پلک را برش می دهد و قسمتی از چربی یا عضله را برداشته و سپس بخیه می زند و بدین ترتیب مشکل افتادگی پلک برطرف می شود.

 آشنایی با عمل بلفاروپلاستی
جراحی پلک

بلفاروپلاستی چیست؟

اگر افتادگی پلک های شما باعث شده چشمان شما به طور کامل باز نشوند و علاوه بر ظاهری ناخوشایند در مواردی حتی باعث کاهش بینایی شما شوند، بلفاروپلاستی روشی است که می تواند به شما کمک کند تا با برداشتن بافت اضافی از پلک بالایی این مشکل شما را حل کند و بینایی شما را نیز بهبود بخشد. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در واقع یک روش جراحی برای بهبود ظاهر چشم ها است و خواه بخواهید ظاهر خود را بهبود بخشید و یا بخواهید مشکلات به وجود آمده در اثر افتادگی بیش از حد پلک را حل کنید، این جراحی پلک کمک زیادی به شما خواهد کرد.

چه کسانی می توانند عمل بلفاروپلاستی را انجام دهند؟

جراحی پلک در درجه اول مناسب افرادی است که به دنبال درمان های ضدپیری هستند با پیر شدن پوست، به تدریج قابلیت ارتجاعی آن از کاهش می یابد و روی پلک فوقانی چین های اضافی ایجاد می شود که می تواند روی مژه ها آویزان شود و باعث کاهش دید در فرد می شود.از آن جایی که آویزان شدن پوست اطراف چشم بخشی طبیعی از فرآیند پیری است و برخی افراد حساسیت زیادی به افتادگی و شلی پوست بالای چشم خود دارند و این وضعیت باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود در این افراد این جراحی گزینه مناسبی برای حل مشکلات ناشی از افتادگی پلک است.

برای گروه دیگری از افراد افتادگی پلک فراتر از نگرانی برای مسائل زیبایی است در واقع در این افراد بینایی فرد تحت تاثیر افتادگی پلک قرار می گیرد این دسته از افراد نیز کاندیدهای مناسبی برای انجام این جراحی هستند.

قبل از فرآیند جراحی پلک چه مراحلی باید انجام گیرد؟

در ابتدا معاینه توسط چشم پزشک صورت می گیرد که در این معاینه سطح بینایی چشم های شما مورد بررسی قرار می گیرد. در مرحله دوم از چشمان شما از زوایای مختلف عکس گرفته می شود. این عکس ها به برنامه ریزی صحیح پزشک برای انجام عمل جراحی کمک به سزایی می کند. در واقع قبل از انجام جراحی معاینه کاملی برای اندازه گیری چشمان شما انجام می شود تا نتایج پس از عمل کاملا رضایت بخش باشد. همچنین از شما خواسته می شود حدود یک هفته قبل از عمل جراحی مصرف قرص هایی مانند وارفارین، آسپیرین، ناپروکسن و سایر داروهایی که باعث رقیقتر شدن خون و افزایش خونریزی می شوند را متوقف کنید.

همچنین بهتر است مصرف سیگار را از یک هفته قبل از عمل جراحی متوقف کنید.

در وبسایت کلینیک جوان در مورد بلفاروپلاستی به طور کامل توضیح داده ایم می تواند آن را مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی