اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911294919115810

آشنایی با انواع درمان ترک خوردگی پوست

کد: 139911294919115810

https://bit.ly/3pGYEdb

، بوکان , (اخبار رسمی): ترک خوردگی پوست عمدتا هنگامی ایجاد می‌شود که سلول‌های پوستی دچار آسیبی شوند، معمولا خشکی و تحریکات پوستی از دلایل اصلی آن است. بیشتر مناطق درگیر ترک خوردگی پوست شامل لب‌ها، پاها و دست ها می‌باشند. بیشتر علل ترک خوردگی پوست را می‌توان به راحتی با درمان‌های خانگی کنترل کرد.

آشنایی با انواع درمان ترک خوردگی پوست
خشکی پوست اصلی ترین و مهم ترین عامل ایجاد ترک خوردگی پوست میباشد.

ترک خوردگی پوست چرا و چگونه؟

اصلی ترین عامل ایجاد ترک خوردگی پوست، خشکی پوست میباشد. پوست سالم و با رطوبت کافی، دارای چربی های طبیعی بر سطح خود میباشد، که از خشک شدن و صدمه دیدن پوست جلوگیری میکند. اما اگر پوست شما چربی کافی نداشته باشد، به مرور زمان رطوبت سطحی خود را از دست می دهد که منجر به خشک شدن و چروک شدن پوست و درنهایت باعث ایجاد ترک خوردگی آن می شود.خشکی پوست

اصلی ترین عامل ایجاد ترک خوردگی پوست، خشکی پوست میباشد. پوست سالم و با رطوبت کافی، دارای چربی های طبیعی بر سطح خود میباشد، که از خشک شدن و صدمه دیدن پوست جلوگیری میکند. اما اگر پوست شما چربی کافی نداشته باشد، به مرور زمان رطوبت سطحی خود را از دست می دهد که منجر به خشک شدن و چروک شدن پوست و درنهایت باعث ایجاد ترک خوردگی آن می شود.

اگزما

اگزما یا درماتیت آتوپیک، نوعی مشکل پوستی است که در بیشتر بصورت خارش شدید و قرمزی محل خارش در افراد دیده میشود. این بیماری در اغلب مناطق پوستی بدن میتواند ایجاد شود، ولی صورت، دست ها، پشت بازوها و پشت زانو ها اصلی ترین مناطق درگیر اگزما میباشند. این بیماری باعث خشکی بسیار شدید پوست و در نتیجه، منجر به ترک خوردگی پوست می شود.

پسوریازیس

پسوریازیس نوعی اختلال در عملکرد ایمنی بدن میباشد. در این بیماری سلول های پوست رشد بسیار سریعی دارند، که در نتیجه با تجمع سلول های اضافی ، پوست پوسته پوسته شده و دچار خشکی و در نهایت ترک خوردگی پوست می شود. علائم این بیماری اغلب در مناطقی مانند پوست سر، آرنج، زانو و کمر مشاهده می شوند.

در مورد ترک خوردگی پوست به طور کامل در وبسایت کلینیک جوان بخوانید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]