اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912044927814902

آنچه در مورد کارت شناسایی باید بدانیم

کد: 139912044927814902

https://bit.ly/3pFkGgE

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا انواع کارت های پی وی سی و کارت شناسایی و هوشمند و... را در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت عالی به بازار عرضه می کند.

آنچه در مورد کارت شناسایی باید بدانیم
آنچه در مورد کارت شناسایی باید بدانیم

کارت های شناسایی برای احراز هویت افراد در سازمان ها و ادارات و … استفاده می شود. جنس کارت های شناسایی از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت زیادی می باشد. کارت های شناسایی در برند سازی شرکت و سازمان نقش مهمی ایفا می کنند علاوه بر آن کارت شناسایی که منحصر به فرد باشد دارای ویژگی امنیتی نیز می باشد که از کپی سازی و جعل آن جلوگیری می کند. در واقع می توان گفت که از مزایای کارت‌های شناسایی PVC  این است که یک راه‌حل برجسته برای افزایش بهره‌وری و امنیت شرکت می باشد. آنچه در مورد کارت شناسایی باید بدانیم و نکاتی که در طراحی این کارت ها وجود دارد را  در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  1.  عکس درج شده روی کارت: عکس با کیفیت و وضوح بیشتر روی کارت درج می شود، که در شناسایی افراد کمک زیادی می کند.2- اطلاعاتی درج شده روی کارت: بر روی کارت شناسایی مشخصات اطلاعاتی درج می شود.
  2.  جهت طراحی: جهت طراحی با توجه به لوگو و عکس و بارکد می تواند به صورت عمودی یا افقی باشد.
  3.  امنیت کارت شناسایی: یکی از ابزار امنیتی برای کارت ها  که باید محل درج آن را مشخص می کنید هولوگرام است. کارت شناسایی پی وی سی را می توان با راه‌حل‌هایی مانند نوارهای مغناطیسی و تکنولوژی امنیتی بالا مانند چیپ های هوشمند  امن کرد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله “امنیت کارت های PVC” مراجعه شود.
  4.  محافظت از کارت های شناسایی: بعد از طراحی کارت ها باید از محافظ کارت استفاده کنیم، تا از خراب شدن آنها جلوگیری کند و همچنین متناسب با اندازه کارت، مکان مناسب را برای گیره نگهدارنده، یویو، بند و غیره در نطر گرفته شود.

دلیل استفاده لمینیت در کارت شناسایی

در چاپ کارت های شناسایی، لمینیت لایه شفافی از فیلم است که در بالای یک کارت چاپی برای حفاظت استفاده می‌شود. چاپگرهای کارت با قابلیت لمینیت در حین فرآیند چاپ منظم به کار گرفته می‌شوند و سریع و آسان است.

سه دلیل اصلی برای استفاده لمینیت در کارت های شناسایی:

  • لمینیت از سایش کارت های شناسایی محافظت می کند

لمینیت عمر کارت‌های شما را با محافظت از آن‌ها در برابر فرسایش افزایش می‌دهد. لمینیت به عنوان مانع برای محافظت از تصاویر و متن روی کارت‌های شما عمل می‌کند و آن‌ها را بادوام می‌کند. در دو کارت لمینیت دار و غیر لمینیت برای تست ساییدگی و پارگی، هر دو کارت با یک دسته کلید خراشیده شدند. کارت لمینیت تحت تأثیر قرار نمی گیرد، در حالی که کارت غیر لمینت به طور آشکار آسیب می بیند.

  • لمینیت از محو شدن و انتقال رنگ محافظت می کند

اگر به طور اتفاقی کارت شناسایی خود را برای چند روز در ماشین جا بگذارید و کارت در داخل محافظ قرار داشته باشد. وقتی کارت را از محافظ بیرون می کشید، متوجه می شوید که بخشی از تصویر کارت شما به محافظ منتقل شده است. به این فرآیند انتقال رنگ گفته می شود. لمینیت از کارت در برابر انتقال رنگ محافظت می کند. علاوه بر این، لمینیت کارت ها را از محو شدن رنگ نیز محافظت می کند. تصاویر و متن های موجود روی یک کارت لمینت سالهای بیشتری از یک کارت غیر لمینیت باقی می ماند.

  • لمینیت هولوگرافی امنیت کارت را افزایش می دهد

علاوه بر لمینت شفاف، لمینت هولوگرافی نیز موجود است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در حین فرآیند چاپ معمول کارت، تصاویر هولوگرامی را به سرعت و به راحتی به کارت های خود اضافه کنید. این امر امنیت کارت را فراهم می کند ، زیرا هولوگرام ها را نمی توان تقلب کرد. دو گزینه برای هولوگرافی پیش رو دارید: استاندارد یا سفارشی. هر دو اثر هولوگرافی یکسانی را ارائه می دهند. با این حال، لمینت استاندارد هولوگرافی در بازار آزاد موجود است، اما از سطح امنیتی مانند لمینت هولوگرافی سفارشی برخوردار نیست.

لمینیت هولوگرافی

اگر نیاز به کارت‌های امنیتی دارید که تکثیر آن دشوار است، لمینیت هولوگرافی برای شما مناسب است. لوازم مورد نیاز برای چاپگر لمینت چیست؟ دو نیاز برای چاپگرهای کارت لمینیت وجود دارد: کارتهای PVC لمینیت و ترکیبی. برای اینکه چاپگر تان یک لایه محافظ از لمینیت را در طول فرآیند چاپ اضافه کند، شما باید آن را با رول لمینت پر کنید، که به عنوان لمینیت یا روکش کاری نامیده می‌شود.

کارت های PVC ترکیبی

به جای کارتهای استاندارد PVC 100٪ ، شما می توانید کارتهای PVC ترکیبی را برای چاپگر چند لایه خود انتخاب کنید. کارتهای ترکیبی PVC دارای همان اندازه و ظاهری مشابه کارت های PVC استاندارد هستند ، اما از دوام بیشتری برخوردار هستند. از همه مهمتر ، آنها در برابر گرمای زیاد مورد استفاده در فرآیند لمینیت مقاومت بیشتری دارند. کارتهای پی وی سی استاندارد در هنگام لمینیت شدن از گرمای شدید تار خواهند شد، کارتهای ترکیبی اینگونه نیستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید