اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125111215810

ساب سیژن یا برش زیرپوستی چیست؟

پوستی صاف و بدون دست انداز با ساب سیژن یا برش زیرپوستی

کد: 140002125111215810

https://bit.ly/336YdQT

، بوکان , (اخبار رسمی): در برش زیرپوستی، این روش جراحی ساده، یکی از روش های مؤثر برای درمان اثر عمیق ناشی از جوش های جوانی (آکنه) و فرو رفتگی­های موجی شکل سطح پوست است که به صورت سرپایی با بی حسی موضعی صورت می گیرد.

پوستی صاف و بدون دست انداز با ساب سیژن یا برش زیرپوستی
ساب سیژن یا برش زیرپوستی

در ساب سیژن، جراح یک میله ظریفی به نام کانولا را به صورت موازی با لایه های پوست وارد آن می کند و رشته های فیبری را می بُرد. آزاد شدن این رشته ها، رسوب کلاژن ناشی از ترمیم زخم و گاهی تزریق فیلر، باعث بهبود اسکار می شود. در این نوع جراحی با توجه به کلاژن سازی پوست های متفاوت، ویزیت بعد از 2 هفته و در صورت نیاز بعد از  4 ماه توصیه می شود.

عوارض این روش

  1. ایجاد ورم که طی 2 تا 3 روز کاسته می شود و تا 2 هفته به طور کامل از بین می رود. ریسک کمی از کبودی بی اثر بودن این روش در اسکارهای هیپرتروفی و کلوییدی

بایدهای قبل از جراحی

  1. اطمینان از انعقاد خون درمان آکنه های فعال و جوش های چرکی گذشت حداقل 3 ماه از پایان مصرف رتینویید خوراکی (ایزوترتینویین یا آسیترتین)

می توانید ادامه ای نوشته را از وبسایت کلینیک زیبایی جوان دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی