اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004055196410250

8 راز مهم برای جوانی و زیبایی بیشتر

کد: 140004055196410250

https://bit.ly/3diStJ5

، مشهد , (اخبار رسمی): زیبایی هدیه ایست الهی که برای حفظ آن باید از نوجوانی تلاش کرد. دستورات زیر برخی از راههای مفید برای حفظ جوانی و زیبایی میباشد.

8 راز مهم برای جوانی و زیبایی بیشتر
8 راز جوانی و زیبایی

نکات مورد توجه برای برای حفظ زیبایی:

۱- از مواجهه با آفتاب دوری کنید 

تخمین زده میشود که ۸۰% پیری پوست در اثر آفتاب ایجاد میشود.اشعه ماوراء بنفش در آفتاب عامل اصلی در پیر شدن پوست است. حتماً در طول روز از یک ضد آفتاب وسیع الطیف استفاده کنید.بیاد داشته باشید که اشعه ماوراء بنفش آفتاب از ابر،هوای مه آلود و شیشه پنجره ها عبور میکند. 

۲ – قلیان و سیگار نکشید 

نیکوتین در هر شکلی منجر به از بین رفتن زیبایی و ایجاد چروک میشود. نیکوتین همچنین منجر به شل شدن و افتادگی پوست و زرد شدن پوست میشود. پک زدن به سیگار و قلیان باعث بوجود آمدن خطوط چروک عمیق در اطراف دهان میشود. 

۳- مقدار کافی آب بنوشید 

حداقل روزانه یک لیتر آب بنوشید.آب برای عملکرد سالم وصحیح سلولها و همچنین دفع مواد زائد از بدن لازم است.افرادیکه ورزش میکنند یا در هوای گرم زندگی میکنند یا مقدار زیاد نمک مصرف میکنند و یا داروهای ادرار آور مصرف میکنند، باید مقادیر بیشتری آب مصرف کنند. 

۴- تغذیه متعادل داشته باشید 

در تغذیه روزانه خود مقدار کافی میوه و سبزیجات بگنجانید. از گوشت بدون چربی وماهی استفاده کنید.از مواد قندی و نشاسته بمقدار متوسط استفاده کنید. 

۵- از مکملهای غذائی آنتی اکسیدان استفاده کنید

رادیکالهای آزاد در بدن در اثر آلودگی هوا، التهاب، آفتاب و بطور طبیعی با گذشت سن ایجاد میشوند. رادیکالهای آزاد منجر به آسیب پوست و پیرشدن پوست و ازدست رفتن زیبایی میشوند. مطالعات علمی نشان داده ترکیباتی مثل روی(زینک)، ویتامینهای A-C-Eو سلنیوم اثرات رادیکالهای آزاد را در بدن کاهش میدهند. این ترکیبات هم به شکل خوراکی وهم موضعی وجود دارند. در مورد مصرف آنها با پزشک پوست مشورت کنید. 

۶- وزن خود را ثابت ومطلوب نگهدارید

بالا وپائین کردن وزن آسیبهای جبران ناپذیری به پوست وارد میکند. با کم و زیاد شدن وزن قدرت ارتجاعی پوست از بین رفته، پوست شل وافتاده میشود.البته از ترکهای پوستی که در اثر چاقی ایجاد میشوند نباید غافل شد. لاغری بیش از اندازه با سؤ تغذیه منجر به پیری زودرس پوست میشود. 

۸- درست و به اندازه کافی بخوابید 

بهترین حالت برای خوابیدن، خوابیدن به پشت میباشد. همچنین خواب در طول شبانه روز باید کافی بوده وکم نباشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی