اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103146117410250

پنج برند برتر لوازم آرایشی انبوه در فروشگاه بزرگ آمازون

کد: 140103146117410250

https://bit.ly/3azIGju

، مشهد , (اخبار رسمی): این خرده‌ فروش آنلاین عظیم گام‌ های مهمی در جهت ایجاد روابط قابل اعتماد با تعداد فزاینده‌ ای از برندهای زیبایی و بهداشتی برداشته است، در این گذارش آماری چند برندمطرح که فروش آن در داخل کشور هم پرطرفدار هست به شما معرفی میکنیم. زیرا این برند ها همگی توسط amazon.com فروخته می شوند

5 برند برتر لوازم آرایشی انبوه در فروشگاه آمازون
پنج برند برتر لوازم آرایشی انبوه در فروشگاه بزرگ آمازون

طبق گزارش‌ها، برند می‌بلین برای دومین سال متوالی پرفروش‌ترین برند باقی ماند و ۱۱ درصد از سهم بازار را در سال 2020 از کل فروش انبوه لوازم آرایشی در آمازون به دست آورد.

پنج برند برتر لوازم آرایشی انبوه در آمازون

  • Maybelline - 11٪ از فروش انبوه لوازم آرایشی آمازون
  • L'Oréal - 9٪ از فروش انبوه لوازم آرایشی آمازون
  • Neutrogena - 7٪ از فروش انبوه لوازم آرایشی آمازون
  • Wunderbrow - 5٪ از فروش انبوه لوازم آرایشی آمازون
  • CoverGirl - 3٪ از فروش انبوه لوازم آرایشی آمازون


برند آرایشی بهداشتی نتروژینا Neutrogena شاهد افزایش بیش از 50 درصدی فروش از سال 2019 تا 2020 بوده است. گفته می شود که این برند از دوازدهمین برند پرفروش لوازم آرایشی و بهداشتی انبوه در سومین جایگاه پرفروش جهش کرده است. 

علاوه بر این، برند نیکس 11 درصد در فروش از دهمین برند پرفروش در سال 2020 به رتبه ششم در سال جاری صعود کرد، در حالی که Burts Bees که  پنجمین برند پرفروش با سهم 4 درصدی از کل فروش انبوه لوازم آرایشی در آمازون در سال 2020 بود، کاهش یافت. از پنج رتبه برتر با کاهش 18 درصدی در سال، تخمین زده شده است که فروش در رتبه هفتم قرار گیرد.   

پیت اندروز، مدیر بینش در Edge by Ascential توضیح می‌دهد: «سهم آمازون از بازار لوازم آرایشی به سرعت در حال رشد است و خرده‌فروشان آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین کانال‌های خرده‌فروشی برندهای لوازم آرایشی هستند». سازندگان برندهایی که یاد می گیرند چگونه در آمازون بازاریابی کنند، مطمئناً بیشترین سود را در آینده خواهند داشت.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار