اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102276080910250

معرفی و تاریچه برند مراقبت مو فیتو phyto

کد: 140102276080910250

https://bit.ly/3wmLlFn

، مشهد , (اخبار رسمی): فیتو phyto نزدیک به 50 سال‌، پیشگام در حوزه محصولات مراقبت از مو توسط گیاهان طبیعی بوده است

معرفی و تاریچه برند مراقبت مو فیتو phyto
معرفی برند فیتو

داستان برند مراقبت مو فیتو phyto
برند فیتو توسط پاتریک آلس، آرایشگری با بینش عالی که در دهه 1960 به توسعه مراقبت از مو بر اساس گیاهان و  مواد طبیعی فکر می کرد، راه اندازی شد. او دارایی‌های گیاهان را در طول اقامت در پروونس کشف کرد و در بازگشت به خانه، در مواجهه با محصولات شیمیایی مو در بازار در آن زمان، تصمیم گرفت مراقبت‌های نوآورانه‌ای برای مو و تسکین دست‌های نوجوانانی که موها را شامپو می‌کردند توسعه دهد، و بنابراین فیتوتراپی در سال 1967 متولد شد.

از آن زمان، این برند طیف وسیعی از محصولات را برای انواع مو تولید کرده است. در سال 1998، مجموعه Phyto Specific برای موهای مجعد و وز عرضه شد. این یکی از اولین سری های مو قومیتی است که در بازار توزیع شده است. بیش از 50 سال است که برند فیتو  محصولات نوآورانه تری را  با هدف مراقبت از زیبایی مو با مواد طبیعی و فرمولاسیون اختصاصی ارائه می دهد. به عنوان مثال، فیتو کرم روز مو یا لاک اسپری مو را بدون گاز پیشران تولید کرده است.

دارایی های گیاهی را در قلب فرمول ها قرار دهید
پاتریک آلس از سال 1969 مالک آزمایشگاه تحقیقاتی خود به نام Phytosolba است و دارایی ها و مزایای گیاهان را برای تطبیق ترکیب فرمول ها و تولید  محصولات گیاهی جدید مورد مطالعه قرار داده است . این برند با مرکز ملی تحقیقات علمی و همچنین چندین بیمارستان بزرگ پاریس همکاری می کند. امروزه چندین تیم علمی در تحقیقات و فرمولاسیون فیتو درگیر هستند. تمامی محصولات فیتو در داروخانه ها و فروشگاه ها به فروش می رسد.

این برند  فرمول ها و روش های استخراج خود را توسعه می دهد. و بهترین خواص بالای گیاهان را استخراج می کند و پتانسیل آنها را بهینه می کند: برگ، ریشه، پوست، جوانه و غیره. تمام محصولات فیتو فاقد سیلیکون، پارابن یا سولفات هستند. آنها از نظر بالینی آزمایش می شوند. فیتو بسته بندی های آلومینیومی یا شیشه ای را برای نگهداری بهتر ترجیح می دهد. 

آیین فیتو 
مراسم فیتو مو از 4 مرحله تشکیل شده است. از ریشه تا نوک، همه چیز در نظر گرفته شده است! هدف  احترام به اکوسیستم مویرگی و طبیعت مو است. دو تخصص منحصر به فرد وارد عمل می شوند: دانش علمی گیاهان و دانش حرفه ای یک آرایشگر

نحوه استفاده: قبل از شامپو حالت دهنده اولین قدم است. پوست سر باید تمیز شود و طول موها مرطوب شود. شامپو زدن مرحله دوم است. پس از شستن و فشار دادن، باید از مراقبتی استفاده کرد که به مو اجازه می دهد تا عمیقاً هیدراته شود. یک ماسک یا یک مومیایی کننده را ترجیح دهید و حدود 5 دقیقه بگذارید تا موهایی سرشار از شادابی داشته باشد. علاوه بر این روتین، می توان از نرم کننده بدون آبکشی روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کرد. همچنین طول و انتهای آن را هیدراته می کند. آخرین اما نه کم اهمیت این است که موها باید به صورت روزانه محافظت شوند و سپس حالت دهید. 

تحقیق در مورد گیاهان آرایشی قومی
موهای مجعد وز معمولاً نسبت به سایر انواع مو، خشک تر هستند. و به مراقبت های تغذیه ای کارآمد نیاز دارد. علاوه بر چندین سال تحقیق، Phyto محدوده Phyto Specific را توسعه داده است. این درمان‌های نوآورانه مراقبت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند که نتایج طولانی‌مدت و قابل مشاهده را از اولین استفاده تضمین می‌کنند.

محصولات تولید شده از گیاهان با تکنولوژی بالا، شما را در تمام مراحل روتین موهایتان همراهی می کند. ماسک مو فیتو، شامپو ترمیم کننده، کرم حالت دهنده مرطوب کننده، کره مغذی: طیف گسترده ای از محصولات با  اصول فعال موثر را پیدا خواهید  کرد که تحمل بهینه را تضمین می کند تا به شما در مبارزه با شکستگی و خشک شدن مویرگی کمک کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی