اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316086310250

ترتیب استفاده از ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبتی

آیا باید قبل یا بعد از مرطوب کننده از ضد آفتاب استفاده کرد؟

کد: 140102316086310250

https://bit.ly/3ahfuNZ

، مشهد , (اخبار رسمی): احتمالاً تا به حال اهمیت مراقبت از آفتاب و استفاده روزانه از ضد آفتاب را می دانید. اگر نه، در اینجا یک تازه‌سازی سریع وجود دارد: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند منجر به پیری زودرس، آسیب پوست و چندین بیماری پوستی شود

آیا باید قبل یا بعد از مرطوب کننده از ضد آفتاب استفاده کرد؟
آیا باید قبل یا بعد از مرطوب کننده از ضد آفتاب استفاده کرد؟

در حالی که محافظت از آفتاب یک گام ضروری در روال مراقبت از پوست شما است ، دانستن اینکه چه زمانی باید SPF خود را اعمال کنید داستان دیگری است. به طور خاص، باید بدانید که آیا ابتدا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید یا مرطوب کننده. 

خوشبختانه برای شما، ما حدس و گمان را حذف کردیم - زیرا ایمنی در برابر نور خورشید قطعا چیزی نیست که شما باید امیدوار باشید که کار درست را انجام داده باشید. در زیر، پاسخ قطعی در مورد اینکه آیا قرار است قبل یا بعد از مرطوب کننده از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، توضیح داده ایم.

آیا ابتدا باید کرم ضد آفتاب بزنید یا مرطوب کننده؟
به عنوان یک قاعده کلی، باید از کرم ضد آفتاب به عنوان آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. از آنجایی که محصولات با SPF به طور خاص با مواد محافظ خاصی فرموله شده اند، لایه لایه کردن بعد از مرطوب کننده به جلوگیری از هرگونه اشعه مضر خورشید کمک می کند. بنابراین، به عبارت دیگر، SPF بعد از مرطوب کننده استفاده میشود.

آیا می توانید کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده را ترکیب کنید؟
در حالی که ایده ترکیب کردن کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده با هم برای تشکیل یک فرمول اثربخش ایده هوشمندانه به نظر می رسد، در واقع ممکن است کمتر موثر باشد. ترکیب این دو کرم ضد آفتاب و مرطوب‌کننده در یک ترکیب، می‌تواند منجر به عدم کارایی فرمول‌های آزمایش شده میگردد، و این چیزی نیست که بخواهید با محافظت در برابر تابش نور آفتاب متحمل شوید.

آیا می خواهید دو مرحله از کارهای روزمره خود را در یک مرحله انجام دهید؟ یکی از بهترین مرطوب کننده های ما با SPF را در زیر انتخاب کنید.ما در اینجا چند محصول موثر به شما معرفی میکنیم:

لوسیون L'Oréal Paris Revitalift Triple Power Day SPF 30
این مرطوب کننده صورت ضد پیری نه تنها با SPF 30 فرموله شده است، بلکه حاوی سه ماده قدرتمند مانند پرو-رتینول، ویتامین C و اسید هیالورونیک است که روی پوست معجزه می کند. پس از یک هفته، انتظار داشته باشید که ظاهر چین و چروک ها کاهش یافته و چهره ای محکم تر و روشن تر شود. ناگفته نماند که این فرمول تست شده توسط متخصصین پوست، فاقد رنگ، روغن معدنی و پارابن بوده و برای پوست های حساس مناسب است.

مرطوب کننده روز لورآل پاریس Age Perfect Collagen Expert روز با SPF 30
وقتی پیر می‌شویم، کلاژن ما – می‌دانید، پروتئینی که پوست را حجیم‌تر می‌کند – شروع به کاهش می‌کند و باعث افتادگی پوست می‌شود . اما این مرطوب‌کننده سبک با SPF در صورت استفاده روزانه به مقابله با علائم پیری کمک می‌کند. علاوه بر SPF، مرطوب کننده با پپتیدها (کلید تولید کلاژن) و نیاسینامید برای روشن کردن، سفت کردن و آبرسانی مجدد به پوست در حال بلوغ فرموله شده است. 

مرطوب کننده روز ضد پیری L'Oréal Paris Age Perfect Renewal Cell Renewal SPF 25
این کرم ضد پیری لوکس سرشار از ویتامین E ، آنتی اکسیدان ها و SPF 25 با طیف وسیع است که همگی به بازسازی پوست کمک می کنند. با گذشت زمان، پوست صاف تر می شود و با استفاده مداوم، شاداب به نظر می رسد. این فرمول با تحریک نوسازی سلول‌های سطحی پوست، قدرت جوان‌سازی پوست را به حداکثر می‌رساند تا پوستی مرطوب‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

لوسیون دفاع از سن 55+ متخصص لورآل پاریس
این مرطوب کننده ضد پیری برای افراد 50 ساله یا بالاتر ضروری است. این لوسیون با کمک طیف وسیع SPF 30 به کاهش چین و چروک و تقویت، صاف و محافظت از پوست کمک می کند. بلافاصله پس از استفاده، صورت شما به طور قابل توجهی شاداب تر و درخشان تر به نظر می رسد و احساس نرمی و هیدراته شدن می کند. 

کرم مرطوب کننده صورت L'Oréal Paris Age Perfect Rosy Tone SPF 30
با بالغ شدن پوست، توانایی آن در تجدید سلول های سطحی کند می شود و باعث تجمع سلول های مرده پوست روی سطح می شود. در نتیجه، رنگ چهره کدر می شود و رنگ طبیعی گلگون و جوان خود را از دست می دهد. این کرم فوق‌العاده آبرسان - که با عصاره گل صد تومانی امپریال و لیپو هیدروکسی اسید (یک ماده قوی ضد پیری) تزریق شده است - فورا رنگ گلگون پوست را احیا می‌کند و در عین حال از آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید با SPF 30 وسیع محافظت می‌کند.

کرم روز ضد چروک لورآل پاریس Revitalift SPF 25
همانطور که از نامش پیداست، این مرطوب‌کننده برای ایجاد پوستی صاف‌تر و صاف‌تر و در عین حال محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB SPF 25 در برابر آفتاب، فرموله شده است. تنها در چهار هفته، فرمول تزریق شده با رتینول، گردش سلولی را افزایش می دهد، ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهد و آبرسانی طولانی مدت را فراهم می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی