اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101065782210250

استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب

مرطوب کننده و ضد آفتاب: کدام یک اول؟

کد: 140101065782210250

https://bit.ly/37V40hS

، مشهد , (اخبار رسمی): این مقاله توصیه هایی برای SPF برای صورت شما و بهترین راه ها برای گنجاندن کرم ضد آفتاب در برنامه روزانه شما توضیح می دهد.

مرطوب کننده و ضد آفتاب: کدام یک اول؟
مرطوب کننده و ضد آفتاب: کدام یک اول؟

صرف نظر از اینکه یک ضد آفتاب ترکیبی یا مستقل را انتخاب می کنید، حتما یک ضد آفتاب مخصوص صورت خریداری کنید. اینها چربی کمتری دارند و مانند کرم های ضدآفتاب تمام بدن، منافذ شما را مسدود نمی کنند.

کرم ضد آفتاب فقط برای روزهایی که در ساحل آفتاب می گذرانید نیست. پوشیدن SPF روزانه حتی در روزهای ابری ضروری است.در حالی که کرم‌های ضد آفتاب به‌عنوان یک عنصر در بسیاری از مرطوب‌کننده‌های روزانه  اضافه شده‌اند.

SPF برای صورت شما
آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند که هر روز یک کرم ضد آفتاب SPF (فاکتور محافظت در برابر نور خورشید) 30 یا بالاتر را برای پوست در معرض دید، از جمله صورت خود استفاده کنید.

  • حتی در روزهای ابری، اشعه های مضر خورشید می تواند به پوست شما نفوذ کند. بنابراین، حتی اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی بیرون از خانه باشید، خوب است که روزانه روی صورت خود کرم ضد آفتاب بزنید.
  • لب های شما نیز در معرض خطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستند. بنابراین، از یک بالم لب یا رژ لب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
  • کرم ضد آفتاب باید دارای محافظت وسیع الطیف باشد. این بدان معنی است که باید از هر دو اشعه UVA و UVB محافظت کند.

اشعه UVA در مقابل اشعه UVB
اشعه ماوراء بنفش A (UVA) طول موج بیشتری دارد و علائم پیری پوست مانند چین و چروک و لکه های خورشیدی را ایجاد می کند.پرتوهای فرابنفش B (UVB) طول موج کوتاه تری دارند و مسئول سوزاندن پوست هستند. 

اشعه ماوراء بنفش یک علت اثبات شده سرطان پوست از جمله ملانوم است. علاوه بر این، آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش تجمعی است، به این معنی که در طول زمان انباشته می شود و خطر آسیب پوست و سرطان را افزایش می دهد.

اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌ها عبور کنند، بنابراین حتی اگر قصد دارید بیشتر روز را در داخل خانه بمانید، استفاده از کرم ضد آفتاب ایده خوبی است. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر ، ساده ترین راه برای محافظت از صورت شما در برابر اشعه های مضر خورشید است.

امروزه، اکثر کرم‌های ضدآفتاب، محافظت با طیف وسیع را دقیقاً بر روی برچسب نشان می‌دهند، بنابراین یافتن یک ضد آفتاب موثر آسان است.

بهترین روتین
ترتیب استفاده از کرم ضد آفتاب و سایر محصولات صورت، مانند مرطوب کننده و آرایش، به نوع ضد آفتابی که استفاده می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، ضد آفتاب در دو نوع مختلف وجود دارد. آنها عبارتند از:

ضدآفتاب های شیمیایی : این کرم ها در داخل پوست کار می کنند. آنها پرتوهای خورشید را جذب می کنند و با یک واکنش شیمیایی آنها را از بین می برند.
ضد آفتاب های فیزیکی : به این ضد آفتاب های معدنی نیز می گویند. آنها مانند یک سپر روی سطح پوست عمل می کنند تا نور خورشید را منحرف کنند.

در نظر گرفتن نحوه عملکرد محصول برای محافظت از پوست شما، ترتیب استفاده را مشخص می کند. به عنوان مثال، از آنجایی که ضد آفتاب های شیمیایی باید جذب پوست شوند تا به درستی عمل کنند، شما می خواهید این نوع ضد آفتاب ها را قبل از سایر محصولات خود استفاده کنید.

کرم ضدآفتاب را روی صورت تمیز و خشک بمالید و اجازه دهید چند دقیقه قبل از استفاده از مرطوب کننده و آرایش، در صورت وجود، روی پوستتان فرو برود. از طرف دیگر، اگر از ضد آفتاب معدنی استفاده می کنید که با انحراف اشعه خورشید از پوست محافظت می کند، باید در آخر از ضد آفتاب استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]