اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012285776510250

10 دلیل که ممکن است بخواهید از مانیکور خودداری کنید

کد: 140012285776510250

https://bit.ly/3tG7m0E

، مشهد , (اخبار رسمی): همه عاشق یک مانیکور زیبا هستند، اما داستان های ترسناک از سالن فراوان است. در اینجا چند دلیل خوب برای طبیعی بودن آورده شده است.

10 دلیل که ممکن است بخواهید از مانیکور خودداری کنید
10 دلیل که ممکن است بخواهید از مانیکور خودداری کنید

1. نباید مانیکور ژلی را یکی پس از دیگری انجام دهید، بنابراین زمان خود را با دقت انتخاب کنید.
اگر توصیه های پزشک را دنبال کنید، به این معنی است که باید مانیکور ژل خود را به دقت برنامه ریزی کنید. اگر ماه آینده به عروسی می روید، شاید الان بهترین زمان برای سفر به سالن ناخن نباشد.

2. متخصصان مانیکور متعصب  بیش از حد در سالن  می توانند به طور دائم به بستر ناخن شما آسیب بزنند.
بدترین بخش یک مانیکور آرامش بخش زمانی است که فناوری بدون اجازه شما کوتیکول های شما را کوتاه می کند. اگر زیاده روی کنند، می توانند به پوست آسیب جزئی برسانند و باعث ایجاد بستر ناخن مواج و ناهموار شوند. اگر اصلاً با انجام آن مشکلی ندارید، روند باید ملایم باشد .در حالت ایده‌آل، ناخن شما باید به آرامی کوتیکول‌هایتان را با یک چوب کوتیکول به عقب فشار دهد.

3. مانیکور ژل ممکن است خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد و حتی باعث پیری زودرس شود.
مانیکور ژل مزایای زیادی دارد. البته آنها عالی به نظر می رسند. آنها همچنین ماندگاری بیشتری دارند، سخت تر هستند و به سرعت در زیر لامپ های UV سالن خشک می شوند. اما آن اشعه ماوراء بنفش ممکن است در سطح سلولی نیز آسیب نامرئی ایجاد کند. متخصص پوست کریس آدیگون در یک بیانیه مطبوعاتی

آکادمی پوست آمریکا گفت که "دوز UV که در طول مانیکور ژل دریافت می کنید مختصر است، اما شدید است. با گذشت زمان، این قرار گرفتن در معرض شدید می تواند باعث آسیب پوست شود.

4. بایگانی کردن یک هنر است و هر مانیکوریستی به آن مسلط نیست.
مانیکوریست ها برای کار سریع آموزش دیده اند. اما اگر ناخن های شما را سریع سوهان بکشند، با یک حرکت اره ای خشن، ممکن است به نوک شما آسیب برسانند. این می تواند باعث شکافتن، ترک یا پوسته شدن بیشتر خط شود.

5. مانیکور منظم می تواند ناخن های شما را ضعیف کند.
آن لامپ های UV تنها نقطه ضعف یک مانیکور ژل براق نیستند. تنها راه برای پاک کردن آخرین لایه ژل لاک ، استفاده از پاک کننده استون سوزاننده است.
با گذشت زمان، این می تواند ناخن ها را ضعیف کند.
استون، کراتین را خشک می کند، پروتئین سفت و سختی که ناخن های شما از آن ساخته شده اند. کراتین خشک تمایل به لایه برداری دارد، شکننده می شود و در نهایت می شکند.

6. پاک کننده لاک ناخن می تواند ناخن های شما را زبر و شن دار کند.
ما قبلاً ثابت کرده ایم که استون و کراتین با هم هماهنگ نیستند. با قرار گرفتن در معرض مکرر، پاک کننده لاک ناخن می تواند شروع به شکستن لایه بالایی ناخن های شما کند.

در نهایت، این منجر به یک سطح ناهموار می شود. بعد از یک مانیکور تازه متوجه آن نخواهید شد، اما سعی کنید طبیعی باشید و تفاوت را احساس خواهید کرد.

8. در واقع برای ضدعفونی صحیح ابزارهای مانیکور نیاز به مقدار زیادی است.
فناوری شما ممکن است ابزارهایی را از یک دستگاه ضدعفونی کننده UV شیک بیرون بکشد، اما این ممکن است برای از بین بردن تمام میکروب ها کافی نباشد.

تری سیلاچی، متخصص ناخن در Sephora، در مورد خطرات گفت: «این چراغ‌ها [تنها] زمانی مؤثر هستند که با تمیز کردن مناسب خاک و زباله و همچنین یک ضدعفونی‌کننده تأیید شده همراه باشند».

9. ممکن است آلرژی را کشف کنید که هرگز نمی دانستید دارید.
به ندرت می توان یک واکنش آلرژیک را در سالن ناخن کشف کرد، اما ممکن است رخ دهد. به هر حال، مانیکوریست ها به مواد شیمیایی عجیب و غریب زیادی متکی هستند. ممکن است قبل از سفر به سالن در معرض اکریلیک، چسب ناخن یا استون قرار نگیرید.

اگر به هر یک از این مواد حساسیت دارید، راه سختی را متوجه خواهید شد. شیک ترین ناخن های دنیا این همه ارزش را ندارند.

10. مانیکور می تواند یک پنی بسیار هزینه داشته باشد.
قیمت یک مانیکور استاندارد حدود 20 یا 25 دلار است. اما اگر واقعاً می‌خواهید تمام تلاش خود را بکنید و مانند یک سوپراستار ناخن‌هایتان را نمایش دهید، همین امروز پس‌انداز کنید.

نکته این است: اگر یاد بگیرید که خودتان ناخن‌ها را بسازید، می‌توانید اندکی – یا مقدار زیادی – پس انداز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی