اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135309316010

تشخیص عبور از خط line crossing در دوربین مدار بسته AVTECH 

کد: 140004135309316010

https://bit.ly/3jES8V0

، (اخبار رسمی): در یک سیستم نظارتی، یافتن شواهدی از ورود غیر مجاز افراد به یک منطقه ممنوعه، ممکن است کاری بسیار وقت گیر و پر هزینه باشد. به همین دلیل نرم افزار های ویدئویی در دوربین مداربسته با ایجاد قابلیت پردازش تصویر، اعم از قابلیت عبور از خط در دوربین مداربسته (line crossing) در صدد رفع این مشکل برآمده اند.

تشخیص عبور از خط line crossing در دوربین مدار بسته AVTECH 
تشخیص عبور از خط line crossing در دوربین مدار بسته AVTECH 

توصیه می شود از قابلیت Line Crossing دوربین مداربسته برای مناطق پر تحرک و شلوغ استفاده نکنید. به دلیل اینکه دایما آلارم دوربین به صدا در می آید.

تشخیص عبور از خط line crossing در دوربین مدار بسته AVTECH 

پیشرفت نرم افزار های تجزیه و تحلیل ویدئویی تعداد زیادی از قابلیت های کاربردی را در اختیار مصرف کنندگان و نصب کننده های دوربین مدار بسته قرار داده است. چرا که امروزه کاربرد سیستم های نظارت تصویری به مانند گذشته تنها معطوف به ثبت و ضبط وقایع نمی گردد بلکه با استفاده از تکنولوژی های نوین به دنبال پیشگیری و جلوگیری از وقوع حوادث و اتفاقات می باشد. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در سیستم های نظارت تصویری تعریف جدیدی از امنیت ارائه شده است.

قابلیت تشخیص عبور از خط یا line crossing

 امکان تشخیص عبور از خط یا line crossing یکی از ابزارها و ویژگی های مهم در سیستم های جدید نظارت تصویری است که امکان پیشگیری از وقوع حوادث و اتفاقات را میسر و ممکن می سازد.

قابلیت تشخیص عبور از خط مناسب برای نظارت بر ورود و خروج افراد در مناطق کم ترافیک، مانند درب های ورودی ساختمان، بخش هایی از قسمت های داخلی مانند اتاق هایی با محدودیت تردد افراد و سایر تاسیسات داخلی و خارجی است. این تابع می تواند ورود انواع سوژه از منطقه از پیش تعریف شده را تشخیص دهد. همچنین می توان جهت عبور از خط  را به صورت دو طرفه، از چپ یا راست به چپ تنظیم نمود. برای استفاده از این قابلیت کافی است که دوربین را به دستگاه ضبط NVR متصل نموده و تنظیمات پردازش تصویر را در NVR فعال سازید.

کاربرد Line Crossing دوربین های مدار بسته AVTECH

  • از قابلیت عبور از خط در دوربین های مدار بسته می توان در مواقعی استفاده نمود که لزوم کنترل تردد افراد در مکان مورد نظر وجود دارد. برای مثال اتاقی را در نظر بگیرید که تنها اشخاص خاصی مجوز ورود به آن را دارند.
  • صندوق امانات و گاو صندوق بانک هایکی دیگر از مکان های پرارزش محسوب می‌شود و نفوذ و تعدی به این مکان ها باید فالفور تشخیص و به کارشناس مسئول اطلاع داده شود.
  • انبار کارخانه ها و شرکت ها از دیگر مکان های پراهمیت و حساسی هستند که همواره کالای باارزش نگهداری می‌شود و نیاز است در صورت ورود افراد غیرمجاز، سریعا اطلاع رسانی و هشدار داده شود.
  • محافظت از زندان ها و کنترل تردد مرزها از دیگر مکان های با حساسیت بالا به کمک قابلیت هوشمند شناسایی گذر از خط، این مراکز نیاز به نگهبانان هوشمند و تیزبین خواهد شد که با رصد نمودن منطقه مربوطه در صورت تردد غیرمجاز اقدام به پخش آلارم و هشدار نموده و اپراتورهای انسانی را در جریان وقوع حادثه خواهد گذاشت.
  •  با استفاده از این قابلیت، با کشیدن خطی فرضی در ابتدای ورودی مکان مورد نظر و یا تعیین محدوده ای بسته و فعال کردن تنظیمات آلارم در هنگام عبور سوژه از خط فرضی آلارم به صدا در می آید. در دوربین های هوشمند AVTECH  کارفرما می‌تواند حساسیت را در محدوده دلخواه (بهترین محدوده 60-80) با توجه به نیاز محل نصب دوربین آن را تنظیم نماید.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن نماینده رسمی محصولات مدار بسته ای وی تک تایوان در ایران با ارائه محصولات مدار بسته روز دنیا با جدید ترین تکنولوژی های روز و همچنین استفاده از کارشناسان حرفه‌ای، آماده است تا نیاز مختلف مشتریان خود را با مناسب ترین پیشنهاد محصول و قیمت پوشش دهد. شما می توانید برای استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فرکو ویژن با شماره تلفن ویژه 02188730400 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون