اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275332610250

معرفی انواع لکه های پوستی

کد: 140004275332610250

https://bit.ly/3rgtDiV

، مشهد , (اخبار رسمی): در تمام بدن شما، ویژگی پوست شما شامل رنگ، ضخامت و بافت متفاوت است ولی رنگ پوستتان چه چیزی به شما می دهد؟ رنگ پوست، یک ویژگی فیزیکی و ژنتیکی است و عوامل مختلفی در این باره دخالت دارند.

معرفی انواع لکه های پوستی
معرفی انواع لکه های پوستی

ملاسما: لکه های روشن و قهوه ای پوست که به کندی تشکیل شده و در زنان شایع تر است

عوامل هورمونی(حاملگی و قرص ضد بارداری) محصولات آرایشی غیر طبیعی ، نور خورشید و عوامل موروثی از دلایل تشکیل آن است. ریشه آن به تولید بش از حد ملانین  به دلیل فعالیت زیاد ملانوسیت بر می گردد . در خانم ها ممکن است با تنظیم هورمون و یا پایان حاملگی محو شوند و اما در آقایان به ندرت از بین می روند.تغییر رنگ پس از التهاب: این نوع تغییر رنگ به دلیل بیماری، سوختگی ویا آکنه بوجود می آید و با توجه به دلیل پیدایش آن، میتواند گسترش یافته یا محو شود. 

لکه های بزرگ  کودکی: لکه های با رنگ مشابه ، از بژ تا قهوه ای تیره ، با مرزهای کاملا مشخص و اندازه از نیم تا پنج سانتی متر ، از زمان تولد و یا دوران کودکی بوجود می آیند و با افزایش سن و رشد از بین می رود . 

لکه های ناشی از بیماریهای کبد : لکه های قهوه ای مایل به سیاه  و مسطح که به دلیل افزایش سلولهای ملانوسیت در اپیدرم بوجود می آیند . در بیشتر موارد در میانسالی پدیدار می شوند و ممکن است با افزایش سن تشدید شوند. 

تغییر رنگ به دلیل افزایش سن: لکه های تیره و صاف که با افزایش سن و در میانسالی روی نقاط مختلف بدن بوجود می آیند. 

 تغییر رنگ بر اثر مصرف دارو: عوارض جانبی مصرف بعضی از دارو ها سبب ایجاد لکه های پوستی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی