اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125359316637

با هوش مصنوعی پنتاگون شناسایی حملات احتمالی امکان‌پذیر می‌شود

کد: 140005125359316637

https://bit.ly/3isEXFF

، (اخبار رسمی): سیستم های هوش مصنوعی پنتاگون که می‌توانند خطرات احتمالی را پیش‌بینی کرده و به نیروی انسانی جهت بررسی بیشتر اطلاع بدهند.

با هوش مصنوعی پنتاگون شناسایی حملات احتمالی امکان‌پذیر می‌شود
هوش مصنوعی پنتاگون

در حال حاضر هوش مصنوعی پنتاگون به راحتی با سیستمی که طراحی کرده است حجم زیادی از داده‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد و بدین ترتیب به آن‌ها کمک می‌کند تا حملات احتمالی از چند روز قبل شنایی نمایند

در حال حاضر هوش مصنوعی پنتاگون به راحتی با سیستمی که طراحی کرده است حجم زیادی از داده‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد و بدین ترتیب به آن‌ها کمک می‌کند تا حملات احتمالی از چند روز قبل شنایی نمایند. پنتاگون با کمک این سیستم هوش مصنوعی حملات و اتفاقات را به آسانی و از چند روز قبل پیش بینی و شناسایی می‌کند.

سیستم GIDE، آزمایش های برتری اطلاعات جهانی، حجم بالایی از داده ها را با کمک یادگیری ماشین مورد تحلیل و بررسی گسترده قرار می‌دهد و در صورتی که هر داده ای را که یک نیروی انسانی ندیده است را می‌بیند. به عنوان مثال در صورتی که تعداد اتومبیل‌های موجود در یک پارکینگ افزایش پیدا کند می‌تواند نشان دهنده وجود یا شکل گیری یک تهدید و خطر باشد. 

بعد از اینکه این موارد توسط هوش مصنوعی پنتاگون تشخیص و شناسایی می‌شود به نیروهای انسانی خبر داده می‌شود تا ناحیه ای که گزارش داده شده است را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند. طی یک مورد آزمایشی که صورت گرفت، خطوط ارتباطی در کانال پاناما در موقعیت خطرناک قرار گرفت.

بر اساس صحبت های ژنرال گلن ون هرک، سیستم آزمایش‌های برتری اطلاعات جهانی، هوش مصنوعی و رایانش ابری را با داده هایی که از سراسر جهان جمع آوری شده است ادغام کرده و بدین ترتیب به یک برتری در اطلاعات و تصمیم گیری دست پیدا می‌کند. در واقع این سیستم به نوعی پیشرفت روزافزون در جهت حفظ آگاهی و دست پیدا کردن به برتری اطلاعات را نشان می دهد. در کنار آن باید یگوییم که وجود چنین سیستم‌هایی می‌توانند قدرت تصمیم گرفتن در شرایط های بحرانی را افزایش می‌دهد.

این طرح در مرحله آزمایشی است ولی این توانایی را دارد که به زودی در موقعیت های واقعی مورد استفاده قرار گیرد. ژنرال گلن ون هرک نیز بیان کرده است که ارتش در حال حاضر ماده استفاده کردن این سیستم می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوشیو

پایگاه جامع هوش مصنوعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]