اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006305444516637

شرکت اوراکل از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال استفاده می کند

کد: 140006305444516637

https://bit.ly/3lG0hbi

، (اخبار رسمی): شرکت اوراکل از یک سیستم هوش مصنوعی جدید در فرایند بازاریابی دیجیتال خود جهت افزایش فروش محصولاتش استفاده می‌کند.

شرکت اوراکل از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال استفاده می کند
اوراکل

به تازگی شرکت اوراکل اعلام کرده است که می‌خواهد یک مدل سیستم هوش مصنوعی جدید برای خودکارسازی بخش‌های مهم فرایند بازاریابی دیجیتال خود به کار ببرد.

این شرکت به دلیل ارائه خدمات نرم افزارهای پایگاه داده بسیار معروف است و از جمله شرکت‌های رقیب آن، شرکت‌های سیلزفورس و ادوب است که آن‌ها نیز در زمینه فروش محصولات و نرم‌افزارهای مبتنی بر کلاد برای بازاریابی محصولات خود فعالیت می‌کنند. بازاریابی برای این محصولات کار ساده‌ای نیست و پیچیدگی‌ها و سختی‌های فراوانی دارد. باید بگوییم که این نرم‌افزارها هزاران دلار قیمت دارند.

مذاکره و بازاریابی برای این محصولات با افرادی که می خواهند در مورد خرید این محصولات تصمیم بگیرند بسیار حساس و سخت است و در صورتی که این مذاکرات با شکست مواجه شود، زیان‌های مالی بسیاری عاید شرکت‌هایی مانند اوراکل می‌شود. به همین خاطر است که شرکت اوراکل سیستم بازاریابی خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده است. 

این سیستم هوش مصنوعی بسیار دقیق عمل می‌کند و می‌تواند تحلیلی مفید از اکوسیستم بازاریابی این محصولات ارائه بدهد. به عنوان مثال می‌تواند تحلیلی قوی از این مساله ارائه بدهد که تعامل و ارتباط و مذاکره با افرادی که خریدار این محصولات هستند از طریق پیام‌های تبلیغاتی می‌تواند نتیجه بخش باشد یا از طریق ایمیل و یا کدام روش بهتری است تا طرف مقابل محصول را خریداری نماید.

سیستم هوش مصنوعی که شرکت اوراکل خریداری کرده است داده‌های خود را از مابع مختلفی جمع آوری کرده است. برخی از این داده‌ها مربوط به خود شرکت اورکل بوده و برخی دیگر از این داده‌ها را شرکت اورکل به مرور زمان جمع آوری کرده است و در حال حاضر در اختیار این سیستم هوش مصنوعی قرار داده است تا با تحلیل کردن این داده ها، اطلاعات مفید بازاریابی در اختیار آن ها قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوشیو

پایگاه جامع هوش مصنوعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]