اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006085404116637

خریداری کپی چهره افراد توسط یک شرکت تبلیغاتی

کد: 140006085404116637

https://bit.ly/3jAEQIE

، (اخبار رسمی): یک شرکت تبلیغاتی با خریداری کپی چهره افراد از آن ها برای تبلیغات محصولات و خدمات و ... شرکت های مشتری خود استفاده می‌کند.

خریداری کپی چهره افراد توسط یک شرکت تبلیغاتی
دیپ فیک در تبلیغات

شرکتی تبلیغاتی در حال حاضر کپی چهره افراد را خریداری می‌کند تا با استفاده از فناوری دیپ فیک (deep fake) آن ها را در تبلیغات به کار ببرد و بدین صورت درآمد کسب کند. این شرکت با خرید نسخه دیجیتالی عمیق از چهره افراد و از طریق سیستم‌های هوش مصنوعی می‌خواهد کمپین های تبلیغاتی راه اندخته و محصولات و خدمات آموزشی را به فروش برساند.

تا به اکنون این شرکت موفق شده است که صد چهره ترکیبی را خریداری نماید و همچنان نیز در حال اضافه کردن چهره‌های جدید به این مجموعه است. باید بگوییم که برای استفاده از چهزه در تبلیغات دیپ فیک، اصلا نیازی به داشتن چهره زیبا نیست و معمولا انواع چهره‌های مختلف برای این کار مناسب هستند.

یکی از کارکنان این شرکت تبلیغاتی می‌گوید که مردم بسیاری مشتاق تبدیل شدن به شخصیت‌های تبلیغاتی این طرح هستند، برای این منظور آن‌ها می‌توانند آدرس اینستاگرام و ایمیل و نام واقعی خود زا برای آن ها ارسال نمایند.

این شرکت تبلیغاتی تنها به دنبال چهره‌های زیبا نیست و می‌خواهد در این تبلیغات انواع چهره‌های مختلف از نژادها و ملیت‌ها و سن و جنس‌های مختلف در آن حضور داشته باشند.

این شرکت از چهره‌ی این افراد در حالات و احساسات محتلف استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب در تبلیغات محتلف از آن‌ها برای فروش محصولات و خدمات مختلف بهره خواهد برد.

بیش از 40 شرکت مختلف نیز مشتری این شرکت تبلیغاتی شده‌اند تا با استفاده از این فناوری نوین هوش مصنوعی برای آن‌ها تبلیغات انجام شود.

یکی از مشتریان آن‌ها شرکتی به نام برلیتز است که موسسه آموزش زبان‌های بین المللی بوده و دوره های زبان‌های مختلف را تحت هدایت معلم ارائه می‌دهد. این شرکت می‌خواهد تا از این پروژه برای افزایش تعداد ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی خود استفاده نماید. 

این پروژه شرکت تبلیغاتی می‌تواند منافع بسیاری ایجاد کند و یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای تجارت و تبلیغات به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوشیو

پایگاه جامع هوش مصنوعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی