اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315390713814

درمان قطعی سرطان بدخیم در طب سنتی

کد: 140005315390713814

https://bit.ly/3gLv19l

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان های طب سنتی در پس زمنیه درمان های اصلی قرار می گیرند و به عنوان درمان های مکمل شناخته می شوند.

درمان قطعی سرطان بدخیم در طب سنتی
درمان قطعی سرطان بدخیم در طب سنتی

در واقع در سرطان بدخیم، سرطان به حدی پیشرفت کرده است که نمی توان آن را تنها با اکتفا به طب سنتی و روش های گیاهی درمان نمود. اما لازم به ذکر است که درمان سرطان بدخیم با طب سنتی هم به طور کامل بی تاثیر نیست؛ اما شما برای انتخاب این شیوه درمان باید حتما پزشک خود را مطلع سازید. معمولا درمان های طب سنتی در پس زمنیه درمان های اصلی قرار می گیرند و به عنوان درمان های مکمل شناخته می شوند.

وجود چه چیزی در ارگانو باعث درمان سرطان بدخیم در طب سنتی میشود؟
درباره توانایی های ارگانو برای مبارزه با تومورها تحقیقات زیادی انجام نشده است، اما پژوهش های اولیه از جمله یک نمونه که در نشریه دیلی میل منتشر شد، نشان داده اند که 4-ترپینئول که در این گیاه وجود دارد، درمان سرطان را امکان پذیر می کند.
ترشک میشی و بیشترین میزان آنتی اکسیدان برای درمان سرطان بدخیم در طب سنتی
این گیاه نام های متفاوتی دارد و منبع غنی بتاکاروتن و سایر کاروتنید‌ها است و به ‌عنوان یکی از گیاهانی که بیشترین میزان آنتی ‌اکسیدان را در خود متراکم کرده شناخته می ‌شود. تحقیقاتی که برروی این گیاه انجام‌ شده نشان می ‌دهد که این گیاه اثرات ضد تکثیری بر سلول‌های سرطانی دارد. به ‌عبارت ‌دیگر می‌ تواند از تکثیر و متاستاز سلول ‌های سرطانی جلوگیری کند. با جلوگیری از تکثیر سلول های سرطانی، درمان سرطان با سرعت بهتری پیش می رود.

شبدر قرمزبرای درمان قطعی سرطان بدخیم در طب سنتی اثر دارد؟
این گیاه حاوی ماده ای قوی به نام فورمونونتین است که به درمان قطعی سرطان بدخیم کمک زیادی می کند. بنا بر تحقیقی که در نشریه پزشکی هاموند منتشر شد، دانشمندان دریافتند که فورمونونتین از گسترش یاخته های سرطانی و همچنین حمله سرطان به بافت های سالم جلوگیری می کند و از این رو، احتمال کمتری برای گسترش بیماری وجود خواهد داشت. تحقیقات بر روی اثر شبدر قرمز بر درمان سرطان همچنان ادامه دارد؛ اما دانشمندان نتایج را امیدوارکننده می دانند.
شگفتی ریشه‌ ی باباآدم  در درمان قطعی سرطان بدخیم
این گیاه، حاوی آنتراکینون است. این ترکیب به دلیل اثر آن بر کاهش رشد تومور و جلوگیری از جهش سلولی که نهایتاً به سرطان تبدیل می ‌شود، معروف است. درمان سرطان بدخیم با گیاه باباآدم از گذشته مرسوم بوده است؛ به طوری که ردپای آن را می توان در کتاب دانشمندان بزرگ مشاهده نمود. لازم به ذکر است که این گیاه در تولید برخی داروهای درمان سرطان نیز به کار گرفته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان