اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006215431617221

آسنایی با آئودی

کانسپت الکترونیکی آئودی

کد: 140006215431617221

https://bit.ly/3k3BPRp

، (اخبار رسمی): کانسپت الکترونیکی آئودی: همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می کنید ، قسمت جلوی کاپوت و گلگیر Skysphere روی یک لایه زیر بدنه با رنگ کنتراست قرار گرفته است. با کمک موتورهای الکتریکی و اجزای فریم زیرین که قابلیت انبساط مشابهی دارند.

کانسپت الکترونیکی آئودی
کانسپت الکترونیکی آئودی

برای اطلاع از اخبار روز دنیای خودرو به وبسایت ما سر بزنید : http://yadak-irankorea.ir/

کانسپت الکترونیکی آئودی: همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می کنید ، قسمت جلوی کاپوت و گلگیر Skysphere روی یک لایه زیر بدنه با رنگ کنتراست قرار گرفته است. با کمک موتورهای الکتریکی و اجزای فریم زیرین که قابلیت انبساط مشابهی دارند ، قسمت جلویی می تواند به جلو یا عقب کشیده شود و طول خودرو را ۹.۸ اینچ (۲۵۰ میلی متر) تنظیم کند.

به گزارش ایران کره ؛ سیستم فرمت به منظور بهینه سازی انتقال بین شاتل خودکار و رانندگی فعال است.
پیکربندی بزرگ ۲۰۴ اینچی (۵۱۹ سانتی متری) تور بزرگ مکمل حالت خودمختار است و نه تنها کابین همراه با فاصله بین دو محور تغییر می کند .

فضای داخلی جایی است که جنبه “کره ای” این مفهوم مطرح می شود و آئودی آن را به عنوان فضایی دنج و شخصی برای “تجربیات در سطح جهانی” تصور می کند که می تواند در رفت و آمد کاملاً مستقل از آن لذت برد. با سوئیت خودکار آئودی که رانندگی را کنترل می کند ، دو سرنشین می توانند بنشینند و از هوای تازه ای که در قسمت بالایی جریان دارد لذت ببرند ، با یکدیگر صحبت کنند یا توجه خود را به دنیای دیجیتالی که در جلوی آنها منتظر است ، با استفاده از نمایشگرهای لمسی بزرگ جلب کنند.ظاهر کشیده Skysphere از مدل کلاسیک Horch 853 Roadster پیروی می کند که الهام بخش تیم طراحی مالیبو آئودی بود.Skysphere که یک خودروی اسپرت مدرن است ، بیش از نیم متر (۱.۶ فوت) کوتاهتر از Horch حرکت می کند

خودرو Skysphere متکی به یک موتور الکتریکی ۶۲۴ اسب بخاری است که در عقب نصب شده و گشتاور آن ۵۵۳ پوند فوت (۷۵۰ نیوتون متر) است. آئودی باتری ۸۰ کیلووات ساعتی را بین و پشت صندلی ها تقسیم می کند تا در حین رانندگی اقتصادی GT حداکثر ۵۰۰ کیلومتر (۵۰۰ کیلومتر ، WLTP) برد را ارائه دهد. در حالت اسپرت ، این خودرو می تواند از سرعت ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) در چهار ثانیه حرکت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار