اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225433317221

بررسی خودروی برقی سانگ یانگ KEV2

کد: 140006225433317221

https://bit.ly/2YT6NDS

، (اخبار رسمی): این مدل سانگ یانگ که در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد ، یک ماشین مفهومی تمام الکتریکی است که بر اساس جدیدترین شاسی بلند کوراندو موتور دیزلی این شرکت ساخته شده است.

بررسی خودروی برقی سانگ یانگ KEV2
خودروی برقی سانگ یانگ

برای KEV2 ، پیشرانه معمولی با موتور الکتریکی ۱۲۰ کیلووات و بسته باتری لیتیوم-یون ۳۵ کیلووات ساعت جایگزین شده است ، که به گفته سانگ یانگ ، اتومبیل را به حداکثر سرعت ۹۳ مایل در ساعت (۱۵۰ کیلومتر در ساعت) می رساند و حداکثر برد را نیز ارائه می دهد که کمی بیش از ۱۱۰ مایل (۱۸۰ کیلومتر) است.

کانسپت KEV2 شکل کلی کوراندو را حفظ می کند وکیفتی همچون کیفیت قطعات یدکی تیوولی را با خود بهمراه دارد، اما جلوپنجره جلو از بین رفته و چراغ های استاندارد با طرح LED تیزتری جایگزین می شوند. دریچه های جانبی و رینگ های آلیاژی نیز اضافه شده اند و در داخل آن یک رایانه لوحی نصب شده در کنسول وسط وجود دارد (هرچند هنوز هیچ عکس رسمی از فضای داخلی منتشر نشده است).

سانگ یانگ مدت زمان شارژ را بین هشت تا ده ساعت از طریق منبع تغذیه معمولی با گزینه شارژ سریع با ولتاژ بالاتر نقل می کند که این مدت زمان را به “حداقل ۳۰ دقیقه” کاهش می دهد.

این خودروساز کره ای اخیراً از ورشکستگی تحت حمایت دادگاه (پس از آنکه شرکت Mahindra & Mahindra هند سهم اکثریت شرکت را در اختیار گرفت) بیرون آمد و امیدوار است که KEV2 اعلام کند که “برنامه های خود برای محدوده خودروهای برقی در مسیر خود قرار دارد”. 

برای اطلاع از اخبار روز دنیای خودرو به وبسایت ما سر بزنید : http://yadak-irankorea.ir/ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار