اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008045495317221

آشنایی با سری جدید تویوتا

مروری بر تویوتا مدل جی آر سوپرا

کد: 140008045495317221

https://bit.ly/3Br45Tt

، (اخبار رسمی): خطوط و جریان طراحی بدنه در سوپرا GR 2021 دیدنی است و از بحث بر سر اینکه چه کسی چه چیزی را ساخته فراتر می رود. کاپوت کم ارتفاع ، گلگیرهای عریض ، خطوط برش منحصر به فرد برای بدنه، و قسمت جلویی آن به طرز شگفت انگیزی تهاجمی است ،و این تنها آغاز راه است.

مروری بر تویوتا مدل جی آر سوپرا
مروری بر تویوتا مدل جی آر سوپرا

مروری بر تویوتا مدل جی آر سوپرا

خطوط و جریان طراحی بدنه در سوپرا GR 2021 دیدنی است و از بحث بر سر اینکه چه کسی چه چیزی را ساخته فراتر می رود. کاپوت کم ارتفاع ، گلگیرهای عریض ، خطوط برش منحصر به فرد برای بدنه، و قسمت جلویی آن به طرز شگفت انگیزی تهاجمی است ،و این تنها آغاز راه است. شکل سقف به سبک La Mans با طراحی گرد زوایا ، مشخصات پشتی باریک با ظاهر فست بک که به آن می دهد ، طراحی را تمام می کند.

به گزارش ایران کره سوپرا جدید تنها به عنوان یک کوپه اسپرت عرضه می شود ،واز موتور چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می کند که ۲۵۵ اسب بخار قدرت (۱۹۰ کیلووات) و ۲۹۵ پوند بر فوت (۴۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

سه تریم دیگر از یک توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی استفاده می کنند که ۳۸۲ اسب بخار (۲۸۵ کیلو وات) و ۳۶۸ پوند فوت (۴۹۹ نیوتن متر) از طریق شفت تولید می کند-یعنی ۵۰ اسب بخار افزایش نسبت به سال گذشته. هر دو موتور از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کنند . این بدان معناست که این خودرو به سرعت ۰-۶۰ مایل در ساعت (۹۷ کیلومتر در ساعت) در مدت ۴ ثانیه می رسد.

این خودرو به عنوان یک کوپه اسپرت تقریبا بی نقص است. و با قیمت اولیه ۴۳.۰۹۰ دلار برای چهار سیلندر و ۵۱.۵۴۰ دلار برای شش سیلندر ، از نظر قیمت رقابتی (یا بهتر) از تقریباً همه گزینه های دیگر-از جمله BMW Z4 که بر اساس آن ساخته شده است، می باشد.

رانندگی با سوپرا جدید در ابتدامانند هر خودروی اسپرت دیگری کمی سخت است و تا زمانی که کسی به آن عادت نکند کمی احساس آشفتگی می کند اما با گشذت زمان و عادت کردن رانندگی با آن می توان گفت سوپرا یکی از آن خودروهای کمیابی است که به گونه ای با راننده صحبت می کند که دیگران نمی توانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید