اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006235434417221

بازگشت بوگاتی با کایرون سوپر اسپرت

کد: 140006235434417221

https://bit.ly/3C8eEvB

، (اخبار رسمی): جدیدترین عضو خانواده Chiron برای شکستن رکورد سرعت جهانی، بهینه سازی شده است.

بازگشت بوگاتی با کایرون سوپر اسپرت
بوگاتی

پیشرانه W-16 به روز شده، لاستیک های جهت سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت ، هوادهی و بازسازی شده ،که همین موضوع Super Sport جدید را به سرعت خشن تر از نمونه های قبلی خود ساخته است.

در این مدل انتهای آن ۲۵ سانتیمتر بلند تر شده و طراحی خودرو به گونه ایی طراحی شده تا اصطکاک و مقاومت در برابر باد را کاهش دهد. با ایجاد فضایِی در انتهای ماشین، لوله های متمرکز اگزوز به صورت عمودی ۲ + ۲ با محفظه های بیضی شکل به طرفین منتقل می شوند.

بوگاتی قول می دهد که آیرودینامیک جدید به تعادل کامل نیروی رو به پایین کمک می کند و در سرعتهای بالاتر از ۲۶۱ مایل در ساعت (۴۲۰ کیلومتر در ساعت) کشش را به حداقل می رساند.
متاسفانه ، اگرچه به نظر می رسد که این تعادل قادر است Super Sport را به رکورد جدیدی در سرعت جهانی برساند ، بوگاتی مطابق با برنامه خود برای پایان دادن به پیگیری رکورد سرعت جهانی پس از شکستن سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت،به صورت الکترونیکی سرعت ماشین را به ۲۷۳ مایل در ساعت (۴۴۰ کیلومتر در ساعت) محدود می کند.

به گزارش ایرن کره : استفان وینکلمن ، رئیس بوگاتی ، در اکتبر ۲۰۱۹ ، چند هفته پس از آنکه بوگاتی از سرعت ۳۰۴ مایل در ساعت (۴۸۹ کیلومتر در ساعت) گذشت ، گفت: “این آخرین بار برای ما بود. ما دیگر در این مسابقه [رکورد سرعت] شرکت نخواهیم کرد.” “ما چندین بار نشان داده ایم که سریعترین اتومبیل های جهان را می سازیم. در آینده ما روی پروژه های جالب دیگر تمرکز خواهیم کرد.”

به گفته کارشناسان شاید در آینده بوگاتی دوباره دچار طمع کار کردن بروی سرعت شود و ابزار مناسبی برای دستیابی به آن داشته باشد. و در عین حال محدود کننده سرعت نباید به اندازه ای باشد که وضعیت “اتومبیل تولیدی” Super Sport را زیر سوال ببرد.

Chiron Super Sport فارغ از اینکه هرگز به سریعترین اتومبیل رسمی جهان تبدیل شود یا خیر ، مطمئناً شما بهترین مدل کایرون را با سرعت ۲۶۱ مایل در ساعت تجربه خواهید کرد که با کمک موتور چهار هزار و ۵۷۷ اسب بخاری بازسازی شده ، به همین دلیل با موتور توربو ۸.۰ لیتری W-16 دوازده مایل در ساعت (۱۹ کیلومتر در ساعت) اضافی را به خود اختصاص می دهد . مهندسان بوگاتی با اصلاح قطعاتی چون توربوشارژرها ، پمپ روغن ، سر سیلندر ، کلاچ و سیستم انتقال قدرت ۹۸ اسب بخار اضافی را نسبت به موتور استاندارد Chiron اضافه کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید