اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006275439417221

خودروی عجیب مرسدس AVTR ذهن شما را می خواند

کد: 140006275439417221

https://bit.ly/39lfVDk

، (اخبار رسمی): مرسدس بنز در نمایشگاه IAA Mobility امسال در مونیخ کنترل خودروهای بدون دست را به سطح بالاتری می رساند.

مفهوم عجیب مرسدس AVTR ذهن شما را می خواند
مرسدی بنز

به نظر می رسد که مفهوم Vision AVTR آنقدر پرآوازه خواهد شد و نسل جدید از خودرو ها را ارائه خواهد داد که مبنی بر رابط مغز و کامپیوتر های نسل جدید خواهد بود ، این ماشین بصری در واقع باعث گسترش ذهن و بدن راننده می شود ، مفهومی که ممکن است ترسناکتر از یک ماشین باشد. خوب یا بد ، مرسدس به آینده عمیق خودروی هوشمند بصری نگاه می کند.

مرسدس ابتدا Vision AVTR را به عنوان یک طراحی الهام گرفته شده از رویداد CES 2020 و با همکاری دیزنی و مجموعه فیلم های آواتار آن ارائه کرده است. در مونیخ ، مرسدس با نصب یک رابط ابتدایی در مورد کارکرد مغز و ماشین ، چند قدم به دید فیلمی در مورد موجودات خارجی تحت کنترل مغز نزدیک می شود.

کارشناسان می گویند شخصاً ، ما یک ماشین مفهومی کمتر ترسناک انتخاب کرده بودیم و انتظاراین ایده وحشتناک و ترسناک رابط مغز و رایانه (BCI) را نداشتیم اما مرسدس با این مفهوم عجیب و غریب پا به عرصه گذاشته است.

بریتا سیگر ، دایملر و عضو هیئت مدیره مسئول فروش مرسدس بنز توضیح می دهد: “مرسدس بنز با تحقیق و توسعه کاربردهای رابط مغز و رایانه در خودروها نقطه عطفی دیگر در ادغام انسان و ماشین ایجاد می کند.” فناوری BCI به طور کامل کار می کند. مستقل از گفتار و لمس این امکانات انقلابی را برای تعامل بصری با خودرو باز می کند. “

مرسدس BCI را یک گام طبیعی جلوتر از فناوری های سرگرمی نسل فعلی مانند کنترل صوتی “Hey Mercedes” و کنترل حرکت می داند. با کنترل مغز ، مسافران ماشین حتی مجبور نیستند برای تنظیم آب و هوا یا تغییر موسیقی مجبور شوند انگشت خود را بلند کرده یا یک هجا بر زبان بیاورند. در حقیقت ، اگر بخواهیم به اندازه کافی یکپارچه (تهاجمی) شویم ، شاید این فناوری بتواند خودرو را در حالی که یک فکر کوچک در ذهن هر سرنشین می آیدرا به طور مداوم تنظیم کند .

در حال حاضر مرسدس تا این سطح از فناوری فاصله زیادی دارد ، اما در نمایشگاه IAA یک نسخه نمایشی کارآمد را نشان می دهد. بازدیدکنندگان نمایشگاه می توانند در ماکت ثابت بنشینند و مجموعه ای از الکترودها را به پشت جمجمه خود نصب کنند و پوششی شبیه به سربند داشته باشند. پس از حدود یک دقیقه خواندن و کالیبراسیون امواج مغزی ، هدبند بین مغز و وسیله نقلیه ارتباط برقرار می کند.

هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا کاربران می توانند به Vision AVTR دستور خرابکاری داخلی در برنامه کنترل مغز مرسدس را برای محافظت از نسل های آینده در آخرین مرحله از تهاجم به حریم خصوصی شرکت ها بدهند یا خیر ، وجود ندارد .

کسانی که ایده سپردن ذهن خودبه این نوع ماشین را در ذهن می پرورانند ، می توانند BCI مرسدس را در IAA Mobility امتحان کنند که روز سه شنبه برای عموم باز شد و تا یکشنبه ۱۲ سپتامبر ادامه دارد.
خوانندگان گرامی فروشگاه ایران کره وارد کننده لوازم یدکی تیوولی شما را به خواندن مطالب بیشتر در رابطه با اخبار روز خودروهای مدرن در وبسایت ایران کره دعوت می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]