اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007225478417221

Korando e-Motion اولین خودروی SUV برقی متوسط ​​در کره است

رونمایی از مدل جدید تیوولی سانگ یانگ

کد: 140007225478417221

https://bit.ly/3n2cLdN

، (اخبار رسمی): سانگ یانگ قصد دارد به سرعت مراحل توانبخشی مالی شرکت را با جستجوی سرمایه گذار جدید در جهت تجدید اعتماد به نام تجاری خود به پایان برساند ، تادر بازار خودرویی که به سرعت در حال تغییر است محیطی را ایجاد کند که منجر به یک سرمایه گذاری مداوم در آینده شود.

رونمایی از مدل جدید تیوولی سانگ یانگ
رونمایی از مدل جدید تیوولی سانگ یانگ

توسعه خودروهای جدید با بهبود نقدینگی ، منابع انسانی ، مدیریت و کارایی تولید در اولویت شرکت سانگ یانگ قرار دارد. تمرکز بر توسعه خودروهای سازگار با محیط زیست در استراتژی کسب و کار این شرکت بوده و با تولید اولین محصول از SsangYong pure-EV با نام Korando e-Motion در ۱۴ ژوئن آغاز شد، همچنین با راه اندازی خط تولید این محصول در اروپا برای ماه اکتبر ، مدل برقی بعدی که به عنوان یک SUV متوسط ​​معرفی می شود تحت عنوان J100 به بازار عرضه می گردد.

کمپانی سانگ یانگ به اهداف و تعهدات خود وفادار بوده و تلاش های خود را برای نجات این برند کره ایی از طریق بهبود منابع SEOUL SsangYong Motors اعلام کرده است که در همین رابطه قصد دارد برنامه توسعه اتومبیل جدید خود را تسریع بخشد.

سانگ یانگ قصد دارد به سرعت مراحل توانبخشی مالی شرکت را با جستجوی سرمایه گذار جدید در جهت تجدید اعتماد به نام تجاری خود به پایان برساند ، تادر بازار خودرویی که به سرعت در حال تغییر است محیطی را ایجاد کند که منجر به یک سرمایه گذاری مداوم در آینده شود.

این امر در حال حاضر از طریق تجدید ساختار تجاری اتفاق می افتد.بنابراین توسعه خودروهای جدید در این زمینه مهم است و از طریق کاهش هزینه و کارایی سیستم از طریق تولید و مدیریت منابع انسانی حاصل می شود.اولین نتیجه ملموس آن ، اعلام اولین وسیله برقی سانگ یانگ است. Korando e-Motion که تحت نام پروژه E100 توسعه یافته است ، دوشنبه ۱۴ ژوئن به تولید کامل رسید.

Korando e-Motion اولین خودروی SUV برقی متوسط ​​در کره است و فضای داخلی وسیع و راحتی یک خودروی خانوادگی را ارائه می دهد. طراحی کلی آن است که یک سبک رانندگی شهری با خطوط آیرودینامیکی برای به حداقل رساندن مقاومت هوا و یک تجربه رانندگی با کیفیت را ارائه می دهد.

به دلیل محدودیت عرضه نیمه هادی ها ، که بر همه تولیدکنندگان تأثیر می گذارد ، Korando e-Motion قرار است در ماه اوت برای فروش در اروپا و بریتانیا در اواخر سال ارسال شود. به محض مشخص شدن در دسترس بودن نیمه هادی ها ، برنامه های راه اندازی برای بازار داخلی اعلام می شود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که توسعه EV بعدی خود ، یک SUV متوسط ​​با نام پروژه J100 را با برنامه راه اندازی در سال ۲۰۲۲ سرعت می بخشد.

یونگ وون چونگ ، ازشرکت SsangYong Motors ، می گوید: “ما در حال ایجاد یک بنیان قوی برای بازسازی شرکت ها از طریق یک M&A موفق هستیم و بهترین تلاش خود را برای توسعه خودروهای جدید با پرداختن به روند تغییرات سریع خودرو انجام می دهیم. علاوه بر این ، ما خط تولید از طریق افزایش تولید خودروهای زیست سازگار و کشف فرصت های رشد آینده مانند مدل های تجاری جدید و آماده شدن برای رقابت مجدد گسترش داده ایم. “

سانگ یانگ موتور مجموعه کاملی از SUV ها و لوازم یدکی تیوولی را تولید می کند: از تیوولی SUV کوچک و SUV نیمه متوسط گرفته تا Korando متوسط J100 و Rexton . این شرکت که از Korando e-Motion شروع به کار کرده است ، قصد دارد محدوده خودروهای زیست سازگار خود را با یک وانت متوسط EV توسعه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید