اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085499410250

انتخاب مسواک مناسب برای کودک شما

کد: 140008085499410250

https://bit.ly/3Etwbzu

، مشهد , (اخبار رسمی): در انتخاب مسواک برای کودک خود دقت کنید. از آنجایی که لثه ها در سنین پایین نرم هستند، مسواک نیز باید نرم باشند تا بافت های لثه آسیب نبینند و دسته مسواک نیز باید اندازه مناسبی داشته باشد.

انتخاب مسواک مناسب برای کودک شما
انتخاب مسواک مناسب برای کودک شما

ایجاد عادت بهداشت دهان و دندان به ویژه در میان کودکان نوپا مهم است. مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه برای سلامت دندان کودک شما حیاتی است. با این حال، این یکی از نادیده گرفته ترین بخش های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است.

به گفته سازمان بهداشت جهانی، «سلامت دهان برای سلامت عمومی و کیفیت زندگی ضروری است. این حالت عاری از درد دهان و صورت، سرطان دهان و گلو ، عفونت و زخم های دهان، بیماری پریودنتال (لثه)، پوسیدگی دندان، از دست دادن دندان و سایر بیماری ها و اختلالاتی است که ظرفیت فرد را در گاز گرفتن، جویدن محدود می کند. لبخند زدن، صحبت کردن و سلامت روانی میباشد.

هنگام خرید مسواک، به خصوص برای کودکان، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اندازه سر مسواک برای تمیز کردن موثر باید مطابق با سن کودک باشد تا بتواند به تمام گوشه های دهان و فک برسد. والدین همچنین باید به نوع موهای استفاده شده در مسواک توجه داشته باشند.

از آنجایی که لثه ها در سنین پایین نرم هستند، موها نیز باید نرم باشند تا بافت های لثه آسیب نبینند. دسته مسواک باید اندازه ایده آلی داشته باشد (از نظر طول و دور) با در نظر گرفتن اندازه کوچک کف دست کودکان، بنابراین از چسبندگی مناسب در هنگام مسواک زدن اطمینان حاصل شود.

کودکان از سن شش تا هشت سالگی عمدتاً قادر به مسواک زدن به تنهایی هستند. اگر والدین احساس می‌کنند که کودک نواحی خاصی از دهانش را از دست داده است، باید دندان‌های کودک خود را بررسی کنند.

وادار کردن کودکان به مسواک زدن یک کار خسته کننده است زیرا آنها آن را یک فعالیت خسته کننده می دانند. برای ایجاد عادت مسواک زدن، مسواک هایی با طرح و رنگ های جذاب انتخاب کنید. ویژگی های اضافی مانند کلاهک بهداشتی کمک زیادی به جذب بچه ها برای استفاده از مسواک می کند.

از آنجایی که بچه ها به ندرت در مدت زمان و تعداد چرخش توصیه شده به مسواک زدن می پردازند، یک قلم مو با ویژگی های نوآورانه (مانند نور یا موسیقی) می تواند آنها را علاقه مند کند. بهداشت بد دهان و دندان می تواند دلیل بسیاری از بیماری ها باشد، بنابراین مهم است که عادات بهداشتی صحیح را در سنین پایین ایجاد کنید.

انتخاب خمیر دندان مناسب در کنار مسواک مناسب برای والدین به همان اندازه مهم است. بچه ها در سنین پایین به دلیل طعم یا در حین یادگیری روش صحیح مسواک زدن، تمایل به قورت دادن خمیرها دارند. بنابراین، یک خمیر دندان بدون فلوراید برای کودکان توصیه می شود تا حتی در صورت قورت دادن، برای سلامتی آنها مضر نباشد.

عادت کردن به رعایت بهداشت دهان و دندان نه تنها برای دندان ها و لثه ها، بلکه برای سلامت کلی ذهن و بدن مهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی