اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165512010250

فنجان قاعدگی در مقابل نوار بهداشتی: کدام یک بهتر است؟

کد: 140008165512010250

https://bit.ly/3kaBDPV

، مشهد , (اخبار رسمی): وقتی نوارهای بهداشتی دور ریخته می شوند، حدود 500 تا 800 سال طول می کشد تا توسط طبیعت تجزیه شوند. اگر این دستمال‌ها بسوزند، گازهای سمی آزاد می‌کنند مگر اینکه در دمای 800 درجه که نیاز به انرژی زیادی دارد، انجام شود

فنجان قاعدگی در مقابل نوار بهداشتی: کدام یک بهتر است؟
استفاده از کاپ قاعدگی

فنجان قاعدگی یا نوار بهداشتی. کدامیک؟

طبق یک تحقیق و مطالعه، یک زن به طور متوسط ​​در طول زندگی خود از 10000 نوار بهداشتی استفاده می کند. نوار بهداشتی در طول ها و سطوح مختلف جذب عرضه می شود. آنها اغلب توسط زنان در روزهای قاعدگی یا زمانی که ممکن است ترس از لکه داشته باشند ترجیح می دهند. مضرات مرتبط با آنها این است که زنان گاهی اوقات احساس می کنند محصول ناراحت کننده است یا متوجه می شوند که برای انواع خاصی از فعالیت های بدنی مناسب نیست. و عملکرد روزانه را مختل میکند.

اما وقتی این نوارهای بهداشتی ریخته می شوند، حدود 500 تا 800 سال طول می کشد تا تجزیه شوند. اگر این دستمال‌ها بسوزند، گازهای سمی آزاد می‌کنند مگر اینکه در دمای 800 درجه که نیاز به انرژی زیادی دارد، انجام شود. بنابراین باید در مورد استفاده از محصولات قاعدگی جدی باشیم تا خطرات زیست محیطی و همچنین آسیب های فیزیکی را به همراه نداشته باشد.

کاپ قاعدگی: یک رویکرد بهتر؟

فنجان های قاعدگی با تامپون خیلی وقت هست گه وارد بازار شده ، اما هنوز مردم از آن اطلاعات کمی دارند. زنان امروزی  به طور گسترده از آنها استفاده نمی کنند. این کاپ های قاعدگی دو نوع هستند: اولی یک فنجان نرم و انعطاف پذیر یکبار مصرف است که بسیار شبیه دیافراگم است. دومی یک فنجان زنگوله شکل است که یا از لاتکس یا سیلیکون ساخته شده است. کابین فنجان قاعدگی پس از تمیز کردن کامل دوباره استفاده شود. هر دو نوع فنجان مایع قاعدگی را جذب نمی کنند.

در بسیاری از نقاط جهان، زنان فنجان های قاعدگی را ترجیح می دهند زیرا حاوی هیچ ماده شیمیایی، سفید کننده یا الیافی نیست که می تواند باعث واکنش های آلرژیک یا حساسیت شود. فنجان‌های نرم و انعطاف‌پذیر قاعدگی را می‌توان در حین مقاربت پوشید، و این باعث می‌شود که تجربه برای هر دو شریک زندگی کمی بهتر شود.

زنان در قرار دادن فنجان قاعدگی نسبت به تامپون با مشکل مواجه هستند، اما این مشکلات می تواند با آموزش در مورد بدن خود زن و تکنیک های قرار دادن آن به پایان برسد. یکی از معایب اصلی زنان در نظرسنجی، نیاز به تمیز کردن فنجان های قابل استفاده مجدد بود که با استفاده از لیوان یکبار مصرف قاعدگی به راحتی برطرف می شود.

مهم نیست که چه گزینه بهداشت زنانه ای را هنگام قاعدگی انتخاب می کنید، حتما دست های خود را قبل و بعد از افزودن یا تغییر محصول انتخابی خود بشویید تا از عفونت جلوگیری کنید. با همه انتخاب‌هایی که برای محافظت از زنان وجود دارد، مهم است که زنان در مورد گزینه‌های خود آموزش ببینند تا بتوانند چرخه قاعدگی خود را بهتر مدیریت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا عرضه کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی - فروش لوازم برقی آرایشی - محصولات مراقبت از پوست و مو فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه و مختص کودکان - به آسانی محصولات ما را سفارش دهید و محل سکونت دریافت نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی