اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295532316010

ممنوعیت استفاده از برند هایک ویژن و داهوا در آمریکا!!!

کد: 140008295532316010

https://bit.ly/3qWYGC0

، (اخبار رسمی): کمیته خدمات کمیته خدمات مسلح ایالات متحده (HASC) مدیر ارتباطات IPVM را تایید کرده است که فروش محصولات شرکت Dahua یا Hikvision در آمریکا ممنوع شد.

ممنوعیت استفاده از برند هایک ویژن و داهوا در آمریکا!!!
ممنوعیت استفاده از برند هایک ویژن و داهوا در آمریکا!!!

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جو بایدن، ممنوعیت استفاده از برند های نظارت تصویری  Hikvision و Dahua را در سال 2021 را امضا کرد. بایدن قانون تجهیزات ایمنی را به قانون امضا کرده است که FCC مجوزهای تجهیزات جدید Dahua، Hikvision، Huawei، ZTE و Hytera را “حداکثر یک سال” از هم اکنون مسدود می کند.

در این راستا کمیته خدمات کمیته خدمات مسلح ایالات متحده (HASC) مدیر ارتباطات IPVM را تایید کرده است که فروش محصولات شرکت Dahua یا Hikvision در آمریکا ممنوع شد.

این ممنوعیت، " نه تنها بعد از یک سال پس از تصویب، بلکه برای آینده تجهیزات داهوا و هایک ویژن نیز اعمال می شود. این لایحه درخواست ارزیابی از حضور فعلی فناوری های ممنوع شده و توسعه یک "طرح خارج از فاز" را برای حذف تجهیزات در استفاده های دولتی را انجام می دهد. این نیازمندی به فرصتی از کسب و کار دولتی اضافی برای تولید کننده های دوربین مداربسته غیر چینی و خرده فروشان موجود در حوزه تجهیزات مربوطه را پیشنهاد می کند.

ذکر کلمات "زیرساخت بحرانی" در نقاط لایحه نهایی برای در نظر گرفتن رده کلی دیگری از اجرای این محدودیت، یعنی تسهیلاتی  که توسط نهادهای غیر دولتی ای کار می کنند که برای عملکرد جامعه و اقتصاد مورد استفاده اند، ضروری هستند.

انجمن صنعتی امنیت (SIA)، نتوانست لایحه را توضیح دهد، که اشاره به پیچیدگی و نیاز به پژوهش در مورد تاثیر احتمالی آن دارد. هم هایکویژن و هم داهوا، بیانیه های شرکتی ای را در عکس العمل به این ممنوعیت، منتشر کرده اند. این لایحه را می توان در زمینه یک واکنش سیاسی وسیع تر ایالات متحده درمقابل چین به صورت کلی قلمداد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون