اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009225575614495

آشنایی با تولید محتوا برای پیج های خبری

کد: 140009225575614495

https://bit.ly/3pUMkIH

، تبریز , (اخبار رسمی): یکی از جذاب‌ترین زمینه‌ها برای تولید محتوا اخبار است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. پتانسیل بالای اخبار برای درآمد زایی، این زمینه را به یک فضای رقابتی تبدیل کرده است. دانستن اصول تولید محتوا برای پیج های خبری، می‌تواند یک برگ برنده در این رقابت سخت باشد.

آموزش تولید محتوا برای پیج های خبری
اهمیت تولید محتوا برای پیج خبری

ردیف اخبار یک ردیف بسیار حساس و حیاتی است. کسب اعتبار در بین مردم و شناخته شدن به عنوان یک برند قابل اعتماد می‌تواند یک پروسه‌ی زمانبر باشد. البته کارهایی هست که با انجام آن‌ها می‌توان این زمان را کوتاه‌تر کرد. یکی از این کارها، آشنایی با اصول تولید محتوا برای پیج های خبری است.

اصول تولید محتوا برای پیج های خبری

هر پیج جدیدی برای شناخته شدن در بین مردم، باید از تعدادی قواعد از پیش تعیین شده پیروی کند. دنبال کردن این اصول باعث می‌شود که شما آماتور به نظر نرسید و مخاطبان بتوانند به شما اعتماد کنند. این اصول عبارتند از:

1. محتوای جدید و دست اول منتشر کنید

کسی که یک پیج خبری را فالو می‌کند، یقینا به دنبال اخبار دست اول است. شما به عنوان یک ادمین، باید بتوانید اخبار جدید را قالب بندی کرده و در پیج خود منتشر کنید. سرعت عمل در پیج خبری، احتمال رسیدن به اکسپلور را بالا برده و اثر بسیار مثبتی روی پیج می‌گذارد.

2. از قدرت کپشن استفاده کنید

از کپشن برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. بر طبق آمار، 1 نفر از 3 نفر کپشن پست را می‌خواند. این آمار نسبتا بالا، موقعیت بسیار مناسبی را برای تحت تاثیر قرار مخاطب فراهم می‌کند.

با وجود این که کپشن‌ها می‌توانند بسته به نوع خبر، بسیار متفاوت از هم باشند، اما نکاتی هم هستند که در باید در اکثر آن‌ها رعایت شوند. برای مثال در نوشتن کپشن برای پیج خبری، باید از زبان فارسی معیار استفاده کنید. استفاده از فرم غیر رسمی در پیج خبری می‌تواند برای اعتبار شما زیان آور باشد.

در برخی از موارد، پست به تنهایی نمی‌تواند بار معنایی خبر را انتقال دهد. مهم است که در این شرایط، با کپشن بیشترین اطلاعات ممکن را در کمترین زمان ممکن انتقال دهید.

3. از قدرت هشتگ‌ها غافل نشوید

هشتگ‌ها یکی از بهترین ابزارها برای جستجو در بین انبوهی از اطلاعات هستند. هر کسی با صرف کمی زمان و البته کمی آزمون و خطا می‌تواند از قدرت بالای هشتگ در اینستاگرام بیشترین بهره برداری ممکن را داشته باشد. البته دانستن اصول استفاده از هشتگ هم می‌تواند برای بیشتر مردم سودمند باشد.

4. به منابع اشاره کنید

شاید اگر بگوییم تولید محتوا برای پیج خبری، هنر استفاده از منابع درست است، بیراه نگفته باشیم. گستردگی و آزادی فضای مجازی این امکان را به هر کسی می‌دهد که بدون هیچ مشکلی، یک شایعه بسازد و آن را پخش کند. اما استفاده از منابع قابل اطمینان در اخبار، می‌تواند اعتماد کاربران را جلب کند و اعتبار مناسبی به محتوای شما بدهد.

5. یک راوی بی‌طرف باشید

طبیعی است که هر شخصی در زندگی خود علاقه‌مندی‌ها و گرایشاتی داشته باشد. اما یک منبع خبری معتبر، باید بدون غرض‌ورزی و جهت‌گیری، فقط و فقط به کار روایت اخبار بپردازد. عدم پیروی از این اصل می‌تواند در طولانی مدت پیج را با شکست کامل مواجه کند.

6. منحصر به فرد باشید

پیج‌های خبری معمولا محتواهای متفاوت از هم ندارند. اما در این زمینه هم می‌توان با استفاده از برخی ترفندها، رنگ و روی جدیدی به پیج داد. داشتن تفاوت در زمینه‌هایی مانند اخبار، هر چقدر هم که کم باشد می‌تواند تاثیر زیادی روی نتایج داشته باشد.

پوشش دادن برخی اخبار به صورت لایو و ذخیره کردن آن هم می‌تواند یک وجه تمایز بسیار عالی برای جذب کاربران به پیج شما باشد.

یکی دیگر از مواردی که میتوانید از قدرت آن برای منحصر به فرد بودن و جذب کاربر استفاده کنید، اضافه کردن آمار و ارقام به اخبار است. ساختن اینفوگرافیک و نمودار برای برخی اخبار، میتواند کمی زمانبر و دشوار باشد، اما مطمئنا بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

چند نکته:

1. ارتباط داشتن با کاربران یکی از دشواری‌های در شبکه‌های خبری است. اما این موضوع در اینستاگرام کاملا برعکس است. ارتباط گرفتن با مخاطبان در اینستاگرام می‌تواند سخت به نظر برسد اما اگر این کار بی‌طرفانه باشد، می‌تواند بسیار سودمند باشد.

2. استفاده کردن از اخبار ارسالی از کاربران می‌تواند محبوبیت شما در بین بقیه بسیار بیشتر کند. بعد از رسیدن به سطح معقولی از فالوور، این ترفند می‌تواند به برندسازی پیج شما کمک شایانی کند.

3. شما می‌توانید از ایده‌های کلی برای تولید محتوا هم استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که اصول گفته شده در مقاله را رعایت کنید تا پیج ظاهر حرفه‌ای خود را از دست ندهد.

جمع بندی

با وجود این که انتشار اخبار در همه‌ی پلتفرم‌ها زیربنای یکسانی دارد، اما دانستن تفاوت‌های جزئی بین این پلتفرم‌ها می‌تواند بسیار حیاتی باشد. امیدواریم که با این مقاله توانسته باشیم به آشنایی بیشتر شما با تولید محتوای پیج‌های خبری در اینستاگرام کمک کنیم.

منبع: تولید محتوای پیج خبری اینستاگرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش