اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011215699215810

لاغری با دستگاه چگونه انجام می شود؟

کد: 140011215699215810

https://bit.ly/3sxACVO

، بوکان , (اخبار رسمی): اضافه وزن بر سلامت و کیفیت زندگی تأثیر عمیقی دارد. اغلب افرادی که دچار اضافه وزن هستند در اکثر موارد تلاش های آنها برای محدود کردن کالری و افزایش فعالیت بدنی منجر به کاهش مداوم وزن و لاغری نمی شود.

لاغری با دستگاه چگونه انجام می شود ؟
لاغری با دستگاه چگونه است ؟

برای رسیدن افراد به وزن ایده آل یکی از گزینه ها لاغری با دستگاه است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به انواع مختلف این دستگاه ها در جهت لاغری موضعی خواهیم پرداخت.

لاغری با دستگاه اغلب با هدف تغییر سایز انجام می شود. چاقی یک بیماری است که در حال حاضر جمعیت ما را به نسبت همه گیر تحت تأثیر قرار می دهد .

اضافه وزن بر سلامت و کیفیت زندگی تأثیر عمیقی دارد. اغلب افرادی که دچار اضافه وزن هستند در اکثر موارد تلاش های آنها برای محدود کردن کالری و افزایش فعالیت بدنی منجر به کاهش مداوم وزن و لاغری نمی شود. در چنین شرایطی ، به ویژه اگر اضافه وزن باعث مشکلات سلامتی شود ، می توان از گزینه لاغری با دستگاه استفاده کرد.

زیرا نه داروها و نه جراحی برای هر فردی که از چاقی رنج می برد همیشه گزینه در دسترس یا مناسبی نخواهد بود.

در این زمینه از چه نوع دستگاه های استفاده می شود ؟

برای رسیدن افراد به وزن ایده آل یکی از گزینه ها لاغری با دستگاه است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به انواع مختلف این دستگاه ها در جهت لاغری موضعی خواهیم پرداخت.

کرایو لیپولیز :

کرایو لیپولیز یک روش انجماد چربی است که هدف آن خلاص شدن از شر چربی های سرسخت است. از این دستگاه می توان برای قسمت های خاصی از بدن استفاده کرد. اداره غذا و داروی ایالات متحده در سال 2010 آن را تأیید کرد. دانشمندان با مطالعه آنچه در طول سرمازدگی برای چربی ها اتفاق می افتد به ایده کرایولیپولیز رسیدند.

در این دستگاه چربی در دمای بالاتر از پوست منجمد می شود. دستگاه کرایولیپولیز چربی شما را تا دمایی خنک می کند که باعث از بین رفتن آن می شود در حالی که پوست و دیگر بافت های شما صدمه ای نمی بینند.

کرایولیپولیز جراحی نیست و در این روش از سوزن استفاده نمی شود. پزشک دسته های دستگاه رو به مدت مشخص بر روی قسمت هایی که قصد لاغری آن را دارید قرار می دهد.

پزشک دسته ها را به مدت حدود 35 دقیقه تا 1 ساعت و 15 دقیقه بر روی بدن فرد می گذارد. در این مدت ، این فرایند حدود 20 تا 25 درصد از سلول های چربی را در ناحیه مورد نظر از بین می برد.

نتایج نهایی ممکن است تا چند ماه ظاهر نشوند. اما ممکن است طی چند هفته برخی تغییرات را مشاهده کنید. سیستم ایمنی بدن شما در این مدت سلول های چربی مرده را به آرامی از بین می برد.

رادیو فرکانسی ( RF ) :

فرکانس رادیویی  ( RF ) نوعی انرژی است که بر اساس تعداد طول موج های منتشر شده در ثانیه تعیین می شود. آر اف بر اساس فرکانس آنها در طیف الکترومغناطیسی طبقه بندی می شود. فرکانس رادیویی یکی از امواج آرامتر در طیف الکترومغناطیسی محسوب می شود و با تولید گرما به لاغری و چربی سوزی کمک می کند.

گرمای تولید شده از دستگاه آر اف به لایه عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود . همچنین به شما کمک می کند تا پوست سفت تری برای داشتن ظاهری باریک داشته باشید. وجود سیستم ایمنی در اولین لایه بیرونی پوست (اپیدرم) از سوختن پوست جلوگیری می کند.

در طول درمان ممکن است دمای بالا دستگاه را احساس کنید. با تابش امواج RF ، دستگاه ماهیچه ها را گرم کرده و باعث سوختن بافت چربی می شود. این دستگاه می تواند چربی های موضعی مانند چربی های موجود در شکم ، ران و پهلو را از بین ببرد.

کمبود کلاژن یا قابلیت ارتجاعی پوست می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند افتادگی پوست یا ایجاد سلولیت در نواحی مانند شکم ، باسن یا ران شود. این امر به ویژه در مورد زنان صدق می کند. زیرا این نواحی مناطقی است که تمایل به ذخیره چربی دارند.

در واقع حدود 90 درصد از زنان در مقطعی از زندگی خود با تشکیل سلولیت مواجه می شوند. با این حال ، درمان های فرکانس رادیویی به بیماران اجازه می دهد با سفت کردن پوست بدون هیچ گونه خطر تغییر رنگ دائمی پوست ، لاغرتر به نظر برسند.

مزوتراپی :

مزوتراپی یک درمان غیرجراحی برای سلولیت و کاهش چربی موضعی است. در این روش از تزریق میکرو دوزهای بسیار کمی از داروهای مزوتراپی استفاده می شود.

این داروها خواص ضد سلولیت و چربی سوزی بالایی دارند. روش درمان مزوتراپی با رساندن این داروها به مزودرم (لایه میانی پوست)، ترمیم پوست را تحریک می کند. سپس سلول‌های چربی را آب می‌کند و نوارهای بافت همبند که مسئول ایجاد سلولیت هستند را از بین می‌برد.

این داروها از طریق تزریق های متعدد حاوی انواع مختلف داروهای مورد تأیید FDA ، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. هنگام انجام مزوتراپی سوزن وارد مزودرم، لایه چربی و بافت زیر پوست می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک جوان

کلینیک زیبایی جوان در مرداد ماه 1398 با همکاری خانم دکتر همتیان (متخصص زیبایی، پوست و مو، جراح زیبایی، جوانسازی و لیزر) و آقای دکتر ظاهریانی ( جراح و متخصص چشم، جراح زیبایی و لیزر چشم)، فعالیت خود را در زمینه های مختلف پوست، مو، زیبایی و چشم در شهر بوکان آغاز نمود. زیبایی نقش حیاتی در زندگی فرد دارد.

اطلاعات تماس
  • 044910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش