اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011265710118232

آشنایی با پارتیشن اداری دیکا آسیا

کد: 140011265710118232

https://bit.ly/3uTX79W

، تهران , (اخبار رسمی): انواع پارتیشن با هدف بهینه سازی محیط و حداکثر استفاده از فضای داخلی و جدا سازی بخش های مختلف یک ساختمان و یا یک محیط کاربرد دارند. این سازه ها امنیت کارمندان و اطلاعات را تضمین می کنند و یک راه سریع و آسان جهت سفارشی سازی فضای کاری محسوب می شوند.

پارتیشن اداری | دیکا آسیا
پارتیشن اداری

شرکت دیکا آسیا برترین تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن اداری در کشور بر اساس طراحی خاص فضا است. پارتیشن های طراحی و تولید شده توسط این مجموعه کاملاً با پارتیشن‌ های کارگاهی رایج متفاوت هستند.

پارتیشن اداری جزء سازه ‌های جداکننده در اکثر فضا های اداری و تجاری، بانک‌ ها، محیط های آموزشی و غیره هستند.

انواع پارتیشن با هدف بهینه سازی محیط و حداکثر استفاده از فضای داخلی و جدا سازی بخش های مختلف یک ساختمان و یا یک محیط کاربرد دارند. این سازه ها امنیت کارمندان و اطلاعات را تضمین می کنند و یک راه سریع و آسان جهت سفارشی سازی فضای کاری محسوب می شوند.

طراحی و ساخت پارتیشن ها برحسب نیاز یک فضا صورت می گیرد. انواع مختلفی از پارتشن ها در دسترس اند همچون شیشه ای و تمام پنل که بنا به انتظار شما از فضا و هدف ایجاد آن می توان از آن ها استفاده کرد.

دیگر مانند گذشته نیاز نیست که ساختمانی با اتاق های بسیار که فضای ادغام شده داشتند برای فعالیت خود و کارمندان خود در نظر بگیرید. بلکه با ظهور و تولید این سازه های زیبا می توانید بهترین بهره وری را در فضای کاری خود اعمال کنید. این سازه ها علاوه‌ بر جنبه دکوراسیون داخلی و زیبا سازی فضای داخلی به‌ عنوان عایق صدا و حرارت نیز کاربرد دارند.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن ‌های اداری را بر حسب نوع متریال استفاده ‌شده در آن و نوع کاربرد می ‌توان در چند نوع دسته ‌بندی متفاوت قرار داد. پارتیشن دو جداره تمام شیشه، پارتیشن تک جداره تمام شیشه، پارتیشن دوجداره فریم لس تمام شیشه، پارتیشن دوجداره پنل شیشه و پارتیشن دوجداره تمام پنل از انواع مختلف پارتیشن های اداری هستند که بنابر سلیقه و کارایی متفاوتی که هر کدام ارائه می دهند، جهت جدا سازی و دکوراسیون محیط کاربرد دارند.

جهت انتخاب صحیح پارتیشن مورد نیاز خود توصیه می شود علاوه‌ بر دریافت خدمات مشاوره از کارشناسان دیکا آسیا، شرح مختصری از ویژگی‌ انواع پارتیشن را نیز در ادامه مطالعه نمایید.

پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای معمولاً به صورت پنل هایی نیمه و تمام قد با ارتفاعی متفاوت و تا سقف تولید شده و به دلیل ظاهری مینیمال و ساده و توانایی در ایجاد ظاهری شیک و مدرن به فضا محبوب هستند که در انواع دو جداره و تک جداره قابل سفارشند.

قیمت پارتیشن اداری

هزینه و قیمت پارتیشن اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد همانگونه که در بالا ذکر شد انواع مختلفی از پارتیشن طراحی و تولید می‌ شوند که اجزای به‌ کار رفته در آن متنوع هستند.

ابعاد، ضخامت، نوع شیشه، ضخامت شیشه، متراژ، رنگ شیشه، تعداد دیواره‌ ها، تک‌ جداره فریم لس و دو جداره بودن از جمله فاکتورهایی هستند که بر قیمت نهایی پارتیشن‌ های اداری اثر گذارند.

از آنجایی ‌که دیکا آسیا خود تولیدکننده انواع پارتیشن ودیوار جداکننده است قیمت بسیار مناسبی را برای سازه ‌های طراحی و تولید شده خود ارائه می دهد.

جهت اطلاع از قیمت این سازه ‌ها تنها کافیست با کارشناسان فروش در مجموعه دیکا آسیا تماس حاصل نمایید و از قیمت آن‌ ها اطلاع پیدا کنید. مشاورین ما آماده پاسخگویی سؤالات شما سروران گرامی هستند.

چرا پارتیشن اداری دیکا آسیا؟

بدون شک دیکا آسیا را میتوان یکی از برترین و معتبرترین شرکت های طراح، تولیدکننده و مجری انواع پارتیشن اداری دانست. از جمله دلایل اثبات این ادعا عبارتند از:

طراحی ‌های مدرن و به ‌روز

دیکا آسیا  با تیم طراحی خلاق و مسلط به انواع فضای داخلی و دانش به ‌روز در دکوراسیون داخلی بهترین ترکیب از یک پارتیشن را در اختیار شما می گذارد.

پارتیشن ‌های عایق صدا

کنترل و حذف صدا از ویژگی‌ های انواع پارتیشن دیکا آسیا است.

کنترل نور و روشنایی

استفاده از حداکثر نور در فضا های کم ‌نور و یا نصب پارتیشن ‌های شیشه‌ ای و کنترل نور با نصب پرده‌ های کرکره ای که تخصص دیکا آسیا است.

نصب سریع

‌ حداقل زمان برای انجام سفارشات و نصب به ‌موقع و سریع از جمله ویژگی هایی است که شرکت بر آن تأکید دارد.

قیمت مناسب

تولید قطعات با کیفیت و محصول نهایی دقیق و مورد انتظار شما با بهترین قیمت و درنهایت رضایتمندی شما تمام انتظار ما از فعالیتمان است.

بدون شک یک محیط کاری راحت با فضا های شخصی برای کارکنان تأثیر مثبتی بر بهره‌ وری دارد.

مزایای فراوان پارتیشن اداری آن ‌ها را به یک جزء ضروری در طراحی و بازسازی فضای کاری تبدیل می‌ کند. تیم کارشناسی و طراحی دیکا آسیا به شما کمک می‌ کند تا فضای داخلی اداره یا سازمان خود را را با طیف قابل تنظیمی از انواع پارتیشن اداری باز تعریف کنید.

شرکت دیکا آسیا برترین تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن اداری در کشور بر اساس طراحی خاص فضا است. پارتیشن های طراحی و تولید شده توسط این مجموعه کاملاً با پارتیشن‌ های کارگاهی رایج متفاوت هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان دیکا آسیا تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان