اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104306308218232

نکات مهم در انتخاب و خرید پارتیشن اداری

کد: 140104306308218232

https://bit.ly/3IZBbPL

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به شیوه های جدید مدیریتی استفاده از پارتیشن اداری امری لازم و ضروری است. زیرا به واسطه آن می‌توان فضاهای بزرگ که کارایی کمتری دارند را به بخش‌های کوچکتری برای کارمندان تبدیل کرد تا بتوان بیشترین بهره را از فضای ممکن در شرکت یا اداره برد.

نکات مهم در انتخاب و خرید پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

دیکا آسیا تولید کننده، طراح و مجری انواع پارتیشن اداری می باشند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد پارتیشن اداری و خرید پارتیشن شیشه ای با تیم مجرب این مجموعه در تماس باشید.

امروزه با توجه به شیوه های جدید مدیریتی استفاده از پارتیشن اداری امری لازم و ضروری است. زیرا به واسطه آن می توان فضاهای بزرگ که کارایی کمتری دارند را به بخش های کوچکتری برای کارمندان تبدیل نمود تا بتوان بیشترین بهره را از فضای ممکن در شرکت یا اداره برد.

به نقل از دیکا آسیا پارتیشن اداری علاوه بر اینکه یک فضای خصوصی را برای کارکنان در بخش های مختلف شرکت ایجاد می کند، از ورود هر گونه صداهای مزاحم در اطراف نیز جلوگیری کرده و این امر سبب افزایش تمرکز کارکنان بر روی شغل خود می شود.

لازم است که در انتخاب و خرید پارتیشن های اداری نکاتی را در نظر بگیریم تا انتخابی هدفمند داشته باشیم. در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم:

در ابتدا لازم است قبل از خرید پارتیشن اداری، انواع آن‌ها را بشناسیم:

  • پارتیشن شیشه ای پارتیشن فریم لس پارتیشن چوبی پارتیشن دو جداره و ...

شما می توانید بر اساس نیاز شرکت و همچنین دکوراسیون محیط، یکی از انواع پارتیشن اداری را انتخاب و خریداری کنید.

مهم ترین نکات در خرید پارتیشن

از جمله مهم ترین نکات در خرید پارتیشن عبارتند از:

  • کیفیت پارتیشن اداری

در هنگام انتخاب پارتیشن اداری، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در آن ها حرف اول را می زند. زیرا مدیران با هدف استفاده در دراز مدت، آن ها را انتخاب می کنند.

  • بودجه

مرحله بعدی که باید به آن توجه کنید، مقدار بودجه ای است که می خواهید برای خرید پارتیشن اداری به آن اختصاص دهید. هزینه ‌های طراحی و اجرا پارتیشن‌های اداری با توجه به نوع مواد و متریال به کار رفته در ساخت آن متفاوت است؛ با این حال شما باید پیش از هر چیز بررسی کنید که بودجه شما با هزینه ها برابری می کند یا خیر. در میان انواع پارتیشن ‌های اداری نام برده شده، پارتیشن‌ شیشه ای هزینه کمتری دارد. آن هم به دلیل مواد اولیه محدود و ساخت سریع و آسان آن است.

  • ظرفیت محیط کار

شما به عنوان مدیر مجموعه باید فضای شرکت خود را بررسی نموده و ببینید فضای شما چقد ظرفیت برای تفکیک را دارد.

  • پارتیشن اداری ثابت یا متحرک

برخی مدیران به پارتیشن اداری ثابت علاقه مند هستند و برخی دیگر پارتیشن اداری متحرک را ترجیح می دهند و علت انتخاب آن ها این است که پارتیشن اداری متحرک قابل انعطاف بوده و به راحتی قابل حمل هستند و در صورت افزایش نیرو به مجموعه می توان با کمترین هزینه، بهترین تغییر را در محیط به وجود آورد.

  • متریال استفاده شده

پارتیشن اداری از متریال های مختلفی ساخته می شوند. اگر شما علاوه بر تفکیک فضا، به دنبال زیبایی و جلوه ای خاص در محیط اداری خود هستید، بهتر است از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید. علاوه بر ظاهری ساده، باعث عبور نور طبیعی به سایر بخش‌ها می‌شود.

متریال بعدی که مورد توجه خیلی از کاربران قرار می گیرد، پارتیشن اداری با متریال چوب است. آن هم به دلیل جنس مقاوم آن و همچنین ست کردن با سایر بخش های محیط می شود.

  • عایق صوتی

بهتر است پارتیشن های اداری، عایق صوتی باشند. زیرا از شنیدن هر گونه سر و صدایی ممکن است باعث اختلال در انجام وظایف کارکنان شود.

  • انتخاب تیم حرفه ای در اجرا پارتیشن اداری

آخرین نکته ای که در هنگام انتخاب و خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه نمود، وجود یک تیم حرفه ای در این زمینه است. زیرا که آن ها با تجربه و مهارت کافی می توانند پارتیشن اداری را به صورت اصولی اجرا در محل اجرا کنند.

جهت مطالعه راهنمای خرید انواع پارتیشن کلیک کنید.

سخن آخر

شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا تولید کننده، طراح و مجری انواع پارتیشن های اداری می باشند. شما عزیزان می توانید در زمینه مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درمورد پارتیشن اداری و خرید پارتیشن شیشه ای با تیم مجرب این مجموعه در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی