اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107066545218232

در خرید پارتیشن اداری به این نکات توجه کنید

کد: 140107066545218232

https://bit.ly/3dOYwIV

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن‌ها جزو وسایلی هستند که جهت جداسازی و تقسیم‌بندی فضا های بسته مورد استفاده قرار گرفته و محیط را به بخش‌های بسیار کاربردی تبدیل می‌کنند. پارتیشن‌ها به‌طور معمول در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که دارای متراژ کوچک و یکدستی بوده و بهترین راه‌حل برای استفاده به جایی دیوارکشی هستند.

در خرید پارتیشن اداری به این نکات توجه کنید.
پارتیشن اداری

شرکت دیکا آسیا، تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن شیشه ای و اداری بوده و دارای طراحانی بسیار خلاق و ماهر می‌باشد.

پارتیشن‌ها جزو وسایلی هستند که جهت جداسازی و تقسیم‌بندی فضا های بسته مورد استفاده قرار گرفته و محیط آن‌جا را به بخش‌های بسیار کاربردی تبدیل می‌کنند. پارتیشن‌ها به‌طور معمول در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که دارای متراژ کوچک و یکدستی بوده و بهترین راه‌حل برای استفاده به جایی دیوارکشی هستند.

یکی از انواع پارتیشن‌ها، پارتیشن اداری است. پارتیشن اداری یکی از تجهیزات و لوازم مورد نیاز ادارات و شرکت‌ها بوده که به‌منظور تفکیک سازی فضای ادارات استفاده‌ شده و مکانی بسیار کارآمد را برای فعالیت کارمندان ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار مقرون‌ به‌ صرفه، فضایی لوکس و زیبا را در محیط اداره خود به وجود آورده و نمای دکوراسیون را چند برابر نمایید.

پارتیشن اداری از فریم هایی با جنس‌های آلومینیوم یا چوب ساخته می‌شوند که داخل قاب‌های آن‌ها را متریال هایی چون چوب، ام دی اف و شیشه‌ های تک‌ جداره و دوجداره تشکیل می‌دهند. پارتیشن‌های اداری دارای انواع متفاوتی همچون پارتیشن‌های ثابت و متحرک، پارتیشن‌های تک‌ جداره و دوجداره و برحسب متریال پارتیشن‌های ام دی اف، پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن چوبی و به پارتیشن آلومینیومی تقسیم‌بندی می‌شوند.

ازجمله ویژگی‌ها و مزایای استفاده از انواع پارتیشن اداری به‌خصوص پارتیشن شیشه‌ای می‌توان به استفاده از نور طبیعی، مقرون‌ به‌ صرفه بودن، دوام و طول عمر بالا، راحتی در نصب و اجرا، زیبایی، عایق بودن در برابر صدا و گرما و غیره اشاره کرد.

قبل از خرید پارتیشن اداری، رعایت برخی نکات سبب می‌شود که پارتیشنی مناسب با فضای اداره و همچنین متناسب با نوع فعالیت کارمندان را انتخاب کرده و بهترین و با کیفیت ترین آن‌ها را خریداری نمایید. ازجمله این نکات می‌توانیم در ادامه مطالب به آن‌ها بپردازیم.

راهنمای جامع خرید انواع پارتیشن اداری

در خرید پارتیشن اداری توجه کنید به:

  • جنس پارتیشن

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید پارتیشن اداری، توجه به جنس و متریال آن‌ها است. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید فضایی بسیار خصوصی و بدون دید را برای کارمندان ایجاد کنید، می‌توانید از پارتیشن‌های چوبی و یا پارتیشن‌های ام دی اف استفاده کنید. ولی اگر می‌خواهید علاوه‌بر ایجاد فضای خصوصی و آرام برای کارمندان، فعالیت آن‌ها را نیز تحت نظر داشته باشید، می‌توانید انواع پارتیشن شیشه‌ای را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

  • هدف از خرید پارتیشن

در هنگام انتخاب پارتیشن‌ها، هدف و مقصود خود را از استفاده از آن‌ها مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. پارتیشن هایی که برای جداسازی اتاق کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرند با پارتیشن هایی که جهت فضاسازی اتاق مدیریت به کار برده می‌شوند متفاوت بوده و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند.

  • رنگ و طرح پارتیشن

پارتیشن‌ها باید با نوع دکوراسیون داخلی اداره، رنگ و طرح کف، سقف و دیوارها همخوانی داشته و بتواند سبب شیک‌ تر شدن و زیباتر شدن محیط اداره شوند. بنابراین سعی کنید در هنگام خرید، پارتیشنی را انتخاب نمایید که با مبلمان اداری، تجهیزات و سایر فاکتورها و المان‌های اداره همخوانی داشته باشد.

  • اندازه و ابعاد پارتیشن

قبل از خرید پارتیشن، ابتدا فضای مورد استفاده از آن که محیط اداره می‌باشد را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کرده و سپس پارتیشن با ابعاد و اندازه‌های مناسب را خریداری نمایید. به دلیل متفاوت بودن ابعاد و اندازه‌های فضای داخلی ادارات، بهتر است برای اندازه‌گیری دقیق آن‌ها از کارشناسان مربوطه درخواست کمک نمایید.

  • نحوه قرارگیری پارتیشن

محل و نحوه قرار گرفتن پارتیشن‌ها، تأثیر بسیار زیادی در کاربردی بودن آن‌ها و همچنین ایجاد زیبایی در محیط خواهد داشت. سعی کنید در هنگام انتخاب پارتیشن، مدلی را خریداری نمایید که به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته و محیط اداره را به فضاهای بسیار کارآمد تقسیم‌بندی و جداسازی نماید. شما می‌توانید از انواع پارتیشن‌های ریلی، پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن‌های آکاردئونی و غیره استفاده نمایید.

  • نوع کسب‌وکار

نوع فعالیت و کسب‌وکار شما می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب پارتیشن‌ها داشته باشد. به‌عنوان مثال شرکت‌های تولیدکننده محصولات چوبی می‌توانند از پارتیشن‌های ام دی اف و یا چوبی استفاده کرده و شرکت‌هایی که در حوزه بازرگانی فعالیت دارند می‌توانند متناسب با نوع دکوراسیون خود، پارتیشن را خریداری نمایند. همچنین شرکت‌های تبلیغاتی نیز باید پارتیشن‌های رنگی و متناسب با موضوع تبلیغات خود را انتخاب کرده و استفاده نمایند.

 

شرکت دیکا آسیا، تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن شیشه ای و اداری بوده و دارای طراحانی بسیار خلاق و ماهر می‌باشد. پارتیشن‌های ساخته‌ شده در مجموعه دیکا آسیا، متناسب با نوع فضای کاری شما بوده و کاملاً مهندسی شده و تخصصی با توجه به ابعاد و اندازه‌های موجود طراحی و ساخته می‌شوند. ازجمله پارتیشن‌های دیکا آسیا می‌توان به انواع پارتیشن شیشه‌ای، ام دی اف، آلومینیوم و چوبی، تک‌ جداره و دوجداره و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید جهت دریافت لیست قیمت پارتیشن اداری با بخش فروش دیکا آسیا تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل