اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026787018232
در دسترس نیست

برترین مزایی پارتیشن ‌های اداری

برترین مزایای پارتیشن ‌های اداری

کد: 140108026787018232

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن اداری به دیوارهای سیاری گفته می‌شود که به‌ راحتی قابلیت جابه‌جایی در محیط را داشته و دارای هزینه بسیار کمتری نسبت‌ به ساخت دیوارهای ساختمانی دارد.

برترین مزایای پارتیشن ‌های اداری
قیمت پارتیشن اداری

شرکت دیکا آسیا یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری بوده و دارای طراحانی بسیار متخصص است که طرح‌های خود را براساس بروزترین متدهای جهانی طراحی و اجرا می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به محیط داخلی ادارات و شرکت‌ها، نحوه چیدمان و تقسیم‌بندی آن‌ها است. تقسیم‌بندی فضای داخلی شرکت‌ها و ساختمان‌های اداری جهت ایجاد بخش‌های تفکیک‌شده و مجزا از یکدیگر مانند سابق نبوده و از تکنیک‌های جدیدتری در آن استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین این تکنیک‌ها، استفاده از انواع پارتیشن اداری است.

پارتیشن اداری به دیوارهای سیاری گفته می‌شود که به‌ راحتی قابلیت جابه‌جایی در محیط را داشته و دارای هزینه بسیار کمتری نسبت‌ به ساخت دیوارهای ساختمانی دارد. پارتیشن اداری یک ابزار بسیار کاربردی و کارآمد جهت جداسازی و ایجاد فضای بهینه در محیط‌های کاری بوده و استفاده از آن‌ها سبب می‌شود که کارمندان هرکدام به‌طور مجزا فضای شخصی و خصوصی خود را در فضای کاری در اختیار داشته باشند. پارتیشن‌ های اداری از لحاظ متریال به پارتیشن شیشه‌ای، ام دی اف، چوبی و آلومینیومی تقسیم‌ شده و از لحاظ ساختار دارای ۲ نوع متحرک و ثابت هستند.

هر کدام از پارتیشن‌ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود بوده که در ادامه مطالب به بررسی هر یک از مزایا و ویژگی‌های پارتیشن‌های اداری پرداخته و هرکدام را مورد مطالعه قرار خواهیم داد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

ویژگی ‌های پارتیشن اداری

از جمله ویژگی‌های پارتیشن اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق بسیار قوی جهت جلوگیری از سر و صدا
  • قابلیت نصب آسان
  • امکان نصب اتصالات برقی به آن
  • ظاهری مدرن و زیبا

جهت استفاده از پارتیشن شیشه‌ای، می‌توانید بر روی آن کرکره نصب کنید سبک و جابه‌جایی آسان

مزایای استفاده از انواع پارتیشن اداری

از برترین مزایای پارتیشن های اداری عبارتند از:

  • تقسیم‌بندی فضا به‌طور دلخواه

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن‌های اداری، قابلیت نصب آسان آن‌ها و جابه‌جایی آن‌ها در محیط کار است. شما می‌توانید به‌ راحتی با جابجایی پارتیشن‌های اداری، فضا و حریم‌ های به‌ وجود آمده را کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر کرده و یا از محیط حذف نمایید. پارتیشن‌های اداری بنا بر سلیقه افراد می‌توانند در هر بخشی از محیط ادارات قرار گرفته و در کمترین زمان و بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای جابجا شوند.

  • زیبایی دکوراسیون داخلی

هدف از طراحی‌های تمامی محیط‌های داخلی، رسیدن به فضایی با دکوراسیون شیک و مورد پسند است. ابزارهایی چون پارتیشن‌های اداری به‌خصوص پارتیشن شیشه‌ای می‌توانند دکوراسیون داخلی محیط ادارات را تغییر داده و بسیار منحصربه‌فرد و شیک جلوه دهند. پارتیشن‌های اداری علاوه‌بر نقش بسیار تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی، رفاه و آرامش کارکنان را به وجود آورده و حریم شخصی را نیز فراهم می‌کنند.

  • ایجاد حریم خصوصی

پارتیشن‌ بندی محیط ادارات سبب به وجود آمدن حریم‌ های شخصی برای کارکنان و کارمندان شده و تاثیر بسزایی در راندمان کاری آن‌ها به دلیل افزایش تمرکز خواهد داشت.

  • کاهش سروصدا

داخل شرکت‌ها و اداراتی که در آن‌ها رفت‌وآمد به‌خصوص رفت‌وآمد ارباب‌ رجوع زیاد است، از پارتیشن‌ها جهت تفکیک فضای خود و همچنین جلوگیری از مزاحمت سر و صدا های ایجاد شده استفاده می‌کنند. برخی پارتیشن‌های اداری به‌ صورت سرتاسری از کف تا سقف نصب می‌شوند که همین امر سبب می‌شود تا صدای کمتری به گوش کارکنان برسد. همچنین پارتیشن شیشه ای دوجداره یکی از بهترین پارتیشن‌های اداری در عایق صدا است.

مهم ترین نکات در خرید این نوع از پارتیشن را اینجا بخوانید.

  • تمرکز در کارکنان

زمانی‌ که کارکنان و پرسنل بخش‌های مختلف دارای فضاهای مجزای از یکدیگر هستند و از سروصدا و همهمه به‌ دور می‌باشند، تمرکز بیشتری در فعالیت و کار خود داشته و عوامل حواس‌پرتی در آن‌ها کمتر شده و از این‌ رو راندمان کاری آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی

استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای در ادارات به دلیل عبور نور طبیعی و مصنوعی از این پارتیشن‌ها سبب کاهش مصرف انرژی در محیط‌های کاری می‌شود.

از دیگر مزایای پارتیشن اداری می‌توان به ایجاد نظم، دارای طول عمر بالا، هزینه‌ای بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و مقاومت در برابر آتش‌سوزی و تنوع فراوان در آن‌ها اشاره کرد.

عوامل مؤثر در قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری براساس فاکتورهایی چون جنس پارتیشن، ابعاد و متراژ آن‌ها، کارایی و ساختار پارتیشن و همچنین شرکت تولیدکننده آن تعیین‌ شده و نمی‌توان هزینه دقیق و مشخصی را برای انواع پارتیشن اداری تعیین نمود.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت پارتیشن اداری دیکا آسیا به‌ویژه پارتیشن شیشه ‌ای، با شرکت دیکا آسیا تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شرکت دیکا آسیا یکی از مجموعه‌های بزرگ و بسیار پیشرفته و شناخته‌شده در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری بوده و دارای طراحانی بسیار متخصص و آموزش‌دیده است که طرح‌های خود را براساس بروزترین متدهای جهانی و کاملاً مهندسی شده با فضای موردنظر طراحی و اجرا می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل