اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276530618232

راهنمای تعیین قیمت پارتیشن

کد: 140106276530618232

https://bit.ly/3Bq7mET

، تهران , (اخبار رسمی): پاتیشن‌های اداری یک راه تغییر دکوراسیون دفاتر اداری و یا منازل مسکونی محسوب می‌شوند که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی انتظاراتی که در تغییر دکوراسیون دفاتر کاری خود را دارید برای شما برآورده سازند.

راهنمای تعیین قیمت پارتیشن
قیمت پارتیشن اداری

یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده انواع پارتیشن شرکت دیکا آسیا می باشد که به صورت تخصصی در زمینه طراحی تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری و دیوار جداکننده دیکا آسیا فعالیت می کند.

اگر قصد ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون محل کار خود را دارید بدون شک به دنبال یک راه حل آسان، ارزان و مقرون به صرفه هستید که بتوانید در مدت زمان کوتاهی تغییرات مد نظر خود را در دفاتر کار خود پیاده سازی کنید. برای تغییر در دکوراسیون دفاتر اداری با هدف تفکیک فضا و برخورادی حذاکثری از محیط موجود می توان از پارتیشن های اداری بهره برد.

پاتیشن‌های اداری یک راه تغییر دکوراسیون دفاتر اداری یا منازل مسکونی محسوب می‌شوند که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی انتظاراتی که در تغییر دکوراسیون دفاتر کاری خود را دارید برای شما برآورده سازند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری سازه جداکننده‌ای است که به تفکیک فضا کمک می کند. اگر شما در دفاتر کار خود یک اتاق بزرگ دارید که قصد دارید آن را به مناطق کوچکتری جهت حفظ حریم خصوصی و افزایش راندمان کاری کارمندان خود تبدیل کنید می توانید با بهره گیری از پارتیشن های اداری در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ممکن این تغییرات را اعمال کنید.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های ادارای دارای انواع گوناگونی هستند و بسته به عوامل گوناگونی در دسته های متفاوت قرار می‌گیرد (راهنمای خرید پارتیشن اداری را اینجا بخوانید). برترین دسته بندی پارتیشن‌های اداری را می‌توان اینگونه در نظر گرفت:

  • تقسیم بندی پارتیشن اداری بر اساس متریال
  • اصلی‌ترین دسته بندی های انواع پارتیشن اداری بر اساس نوع متریال به کار رفته در ساخت آن هاست. انواع پارتیشن را به طور معمول از متریالی همچون چوب، شیشه، ام دی اف، آلومینیوم  و غیره می سازند. می‌توان از این متریال به تنهایی و یا به صورت ترکیبی در ساخت آن ها بهره برد. عموماً چهارچوب پارتیشن‌ها از آلومینیوم ساخته می شود چرا که آلومینیوم فلزی سبک و مستحکم است که زنگ نمی زند و خورده نمی شود در نتیجه می‌تواند فریم و قاب مناسبی برای انواع پارتیشن باشد.

    در گذشته با توجه به ارزان بودن ام دی اف پارتیشن ها عموماً از این نوع ساخته می‌شدند، اما رفته رفته با شکل گیری دکوراسیون مدرن، استفاده از شیشه در ساخت انواع پارتیشن بسیار افزایش پیدا کرد. چرا که شیشه می تواند علاوه بر تفکیک و جداسازی فضا به عنوان عایق صوت عمل کرده و از ایجاد مزاحمت صدای کارکنان برای یکدیگر جلوگیری به عمل آورد. با توجه به این موضوع که شیشه می تواند نور را از خود عبور دهد می توان گفت با بهره گیری از شیشه در ساخت پارتیشن می توان به تفکیک فضا دست پیدا کرد بدون اینکه نور را در یک اتاق محبوس کرد.

    پارتیشن های ترکیبی که ترکیبی از شیشه، چوب، ام دی اف و آلومینیوم هستند نیز نوع دیگری است انواع پارتیشن هستند که امروزه بسیار پرکاربرد می باشد.

  • تقسیم بندی پارتیشن بر اساس تعداد جداره
  • پارتیشن ها به دو صورت تهیه و تولید می شود، پارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دوجداره.

     پارتیشن تک جداره تنها از یک لایه از متریال مورد نظر تشکیل شده اند اما پارتیشن های دوجداره از دو لایه تشکیل شده اند که بین آن ها هوا به عنوان یک عایق صوت و حرارت نگه داشته شده است.

    اگر در محیط اداری شما بر اساس عوامل گوناگون همچون آمد و شد بسیار مراجعه‌کنندگان آلودگی صوتی بسیاری وجود دارد استفاده از پارتیشن های شیشه های دوجداره می تواند بسیار کمک کننده باشد.

  • تقسیم بندی پارتیشن بر اساس فریم آن ها
  • پارتیشن ها به دو صورت فریم دار و فریملس ساخته می شوند. پارتیشن‌های فریم دار داره یک قاب یا فریم آلومینیومی یا چوبی هستند این در صورتی است که در پارتیشن های بدون فریم تلاش شده است تا طول قاب به حداقل اندازه ممکن برسد.

    قیمت پارتیشن اداری

    قیمت پارتیشن اداری عوامل متعددی تعیین می شود تمامی موارد نام برده یعنی نوع متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن، تعداد جداره های آن، برخورداری و یا عدم برخورداری از فریم همه‌ بر روی قیمت پارتیشن اثرگذار هستند. علاوه بر قیمتی که برای تهیه و تولید پارتیشن تعیین می‌شود، قیمتی نیز برای نصب پارتیشن اداری در نظر گرفته می شود که توسط شرکت مجری از کارفرما در یافت می شود.

    سخن آخر

    یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده انواع پارتیشن شرکت دیکا آسیا است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری و دیوار جداکننده دیکا آسیا فعالیت می کند.

    این امکان برای شما عزیزان وجود دارد تا با مراجعه به وبسایت رسمی دیک آسیا به نشانی اینترنتی https://dikaasia.com پارتیشن های طراحی شده توسط این مجموعه را مشاهده نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش دیکا آسیا جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل نمایید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    دیکا آسیا

    تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

    اطلاعات تماس
    • 021229*****
    [نمایش اطلاعات]