اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026834318232
در دسترس نیست

اجرای پارتیشن اداری

کد: 140109026834318232

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن بندی اداری در واقع به نوعی سیستم جدا کننده کاذب گفته می‌شود که در محیط‌های کاری و سازمان‌ها استفاده‌ شده و سبب ایجاد فضاهایی بسیار کاربردی و مناسب مناسب برای فعالیت کارکنان می‌شود.

اجرای پارتیشن اداری
اجرای پارتیشن اداری

تمامی محصولات دیکا آسیا از مقاومت، دوام، کیفیت و طول عمر بالایی بوده و از مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند می‌باشند.

پارتیشن بندی اداری در واقع به نوعی سیستم جدا کننده کاذب گفته می‌شود که در محیط‌های کاری و سازمان‌ها استفاده‌ شده و سبب ایجاد فضاهایی بسیار کاربردی و مناسب مناسب برای فعالیت کارکنان می‌شود.

پارتیشن اداری در انواع تک جداره و دوجداره با جنس‌ها و متریال‌های مختلفی همچون آلومینیومی، ام دی اف، چوبی و پارتیشن شیشه‌ای ساخته‌ شده و دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متفاوت و گوناگونی هستند. پارتیشن اداری به دلیل کاربرد فراوان آن‌ در فضای کاری، و همچنین تنوع بالا آن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

کاربرد پارتیشن اداری

از برترین کاربرد های پارتیشن اداری عبارتند از:

  • زیباسازی دکوراسیون اداری

در بعضی از ادارات، ستون‌ها و دیوارهای بی‌ربطی فضا را اشغال کرده‌اند که با استفاده از پارتیشن اداری می‌توان این فضاها را پوشش داده و دکوراسیون داخلی ادارات را بسیار زیبا و منحصربه‌فرد کرد.

  • جداسازی فضایی عمومی

محیط‌های اداری گاهاً با کمبود جا مواجه هستند و با استفاده از پارتیشن اداری به‌خصوص پارتیشن شیشه‌ای می‌توانند این فضا را به بخش‌های بسیار کاربردی تقسیم‌بندی کرده و فضای ورودی را با فضای کاری توسط پارتیشن اداری جدا نمایند.

  • تعبیه کردن اتاق

اگر متراژ محیط اداره‌ای بزرگ بوده و تعداد اتاق‌ها کم باشد، توسط پارتیشن اداری می‌توان اتاق‌های بسیار کاربردی ایجاد کرده و از جمله مزیت‌های پارتیشن اداری در اینجا می‌توان به انتخاب آن‌ها در اندازه‌های دلخواه و با توجه به متراژ اتاق اشاره کرد.

مراحل اجرای پارتیشن اداری

مراحل اجرای پارتیشن اداری را می توان به شرح زیر عنوان کرد:

  • اندازه‌گیری فضا

در ابتدا برای اجرای پارتیشن اداری باید فضایی را که می‌خواهید جدا کننده را در آن قرار دهید به درستی اندازه‌گیری کرده و علامت‌گذاری کنید. اندازه‌گیری فضا توسط متخصصان این حرفه با متر های لیزری به اندازه‌گیری شده و پارتیشن اداری متناسب با فضا انتخاب و اجرا می‌شود.

  • انتخاب متریال

به دلیل اینکه پارتیشن اداری در انواع مختلف و متفاوتی ساخته می‌شود، در انتخاب متریال مناسب آن باید دقت لازم را داشته باشید. همچنین متریالی که انتخاب می‌نمایید باید دارای هارمونی با دکوراسیون داخلی و سایر المان‌های اداره بود و با آن‌ها هماهنگ باشد. به‌عنوان مثال پارتیشن شیشه‌ای علاوه‌بر ایجاد فضای خصوصی برای کارمندان، سبب صرفه‌جویی در مصرف نور و همچنین تسلط کارفرمایان و نظارت آن ها بر فعالیت کارکنان نیز می‌شود.

  • ساخت پارتیشن

پارتیشن اداری در هر ابعاد و نوعی که باشد در کارگاه به‌ صورت پیش‌ساخته ساخته‌ شده و تمام یراق آلات آن نیز به‌ صورت پیش‌ساخته هستند. پس‌ از ساخت کامل پارتیشن اداری، این پارتیشن‌ها به محل فرستاده شده و توسط تکنسین‌ها و نصابان حرفه‌ای در محیط اجرا می‌شوند.

راهنمای خرید انواع پارتیشن را اینجا بخوانید.

شرکت دیکا آسیا طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن اداری به‌ویژه پارتیشن شیشه‌ای بوده و تمامی دیوار های پیش ساخته خود را با توجه به سفارش کارفرمایان و همچنین نوع فضا و متراژ اداره طراحی و اجرا می‌کند. تمامی محصولات دیکا آسیا از مقاومت، دوام، کیفیت و طول عمر بالایی بوده و از مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند می‌باشند. مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت انواع پارتیشن اداری و قیمت پارتیشن شیشه‌ای توسط شماره‌های درج شده در سایت با این شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل