اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011265710218232

آشنایی با پارتیشن شیشه ای دیکا آسیا

کد: 140011265710218232

https://bit.ly/3uUq3Ph

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن ‌های شیشه‌ ای ضمن خصوصی ‌سازی و حفظ حریم شخصی کارکنان و افراد در یک محیط سبب ایجاد تعامل و تأثیر مثبت در روند کاری یک دفتر و شرکت نیز می ‌شوند. این نوع از پارتیشن، راه‌ حلی  آسان و مقرون ‌به ‌صرفه برای مدرن کردن  فضای صنعتی و تجاری و حتی مسکونی است.

پارتیشن شیشه ای | دیکا آسیا
پارتیشن شیشه ای

دیوار های شیشه‌ای شرکت دیکا آسیا گزینه ای برای یک عمر هستند. انعطاف بالا، شیشه‌ های تک ‌جداره و دوجداره و چند لایه، ساخته‌ شده از شیشه‌ های مقاوم لمینیت با کیفیت بالا از خصوصیات اصلی آن هاست.

پارتیشن شیشه‌ ای یا دیوار های پارتیشن شیشه ‌ای، جداکننده ‌های لوکس و مدرن اتاق و محیط‌ های اداری هستند. این دیوار ها باربر نبوده و تحمل وزنی جز وزن خود را ندارند و صرفاً به ‌عنوان دیوار هایی برای جداسازی محیط ‌ها در فضا های اداری مانند بانک ‌ها، شرکت‌ ها، دفاتر، محیط‌  های آموزشی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع از پارتیشن اداری به ‌معنای واقعی کلمه می‌توانند یک اتاق را بسیار دلنشین تر و بزرگتر از آنچه که هستند جلوه دهند، چرا که نور را با سخاوت در تمام فضا پخش می کنند.

فریم ‌های این نوع، قاب ‌هایی از جنس آلومینیوم اند که سبب استحکام و تثبیت این سازه می‌شوند. پارتیشن‌ بندی شیشه‌ ای به‌ عنوان یک سازه معماری به طراحان دکوراسیون داخلی و معماران اجازه می‌دهد تا یک اتاق و فضا را تقسیم کنند و در عین ‌حال نور و روشنایی را به‌ صورت یکسان حفظ کنند.

پارتیشن ‌های شیشه‌ ای ضمن خصوصی ‌سازی و حفظ حریم شخصی کارکنان و افراد در یک محیط سبب ایجاد تعامل و تأثیر مثبت در روند کاری یک دفتر و شرکت نیز می ‌شوند. این نوع از پارتیشن، راه‌ حلی  آسان و مقرون ‌به ‌صرفه برای مدرن کردن  فضای صنعتی و تجاری و حتی مسکونی است.

انواع پارتیشن شیشه ‌ای

پارتیشن‌ های شیشه ‌ای در انواع فریم دار و فریم لس تولید می ‌شوند و هر دو نوع با شیشه ‌های تک‌ جداره و دو جداره قابل سفارش اند. هر کدام دارای ویژگی‌ های متفاوتی هستند و در انواع متفاوت می‌تواند انتظار شما را از یک جدا کننده فضا برآورده سازند. ویژگی مشترک بین همه آن‌ ها انتقال حداکثری نور است که فضایی پر انرژی و دل ‌نشین را برای دفتر کارتان فراهم می آورد.

کارشناسان و مشاورین تیم طراحی دیکا آسیا با آنالیز دقیق فضای شما، سعی دارند بهترین گزینه ممکن را برای شما و محیط مدنظر شما طراحی کرده و ارائه دهند.

  • پارتیشن شیشه ‌ای فریم دار

پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار برای مکان ‌هایی مناسب است که از نظر فضا محدودیتی ندارند. فریم ‌ها و یا قاب ‌های این نوع پروفیل ‌های آلومینیومی  قدرت و استحکام بالایی دارند. تلفیق شیشه و فلز همیشه منحصر به ‌فرد بوده و با ظاهری جذاب سبب خاص شدن فضا های قدیمی و تبدیل آن به یک مجموعه مدرن می‌گردد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم دار در انواع تک جداره و دو جداره تولید می‌شود. هرکدام دارای خصوصیات منحصر به‌ فرد خود است.

  • پارتیشن شیشه ‌ای تک ‌جداره فریم دار

پارتیشن ‌های شیشه‌ ای فریم دار تک ‌جداره برای جداسازی و درعین‌ حال تلفیق یک فضا کاربرد دارند. این نوع از پارتیشن استفاده از نور را به حداکثر می ‌رساند و همین‌ طور عایق خوبی برای صدا است. این پارتیشن دارای فریم آلومینیوم و شیشه‌ های ایمن و اتصالات محکم و قوی است. ضخامت شیشه و همین ‌طور فریم در یک بازه مشخص قرار دارد.

پارتیشن ‌های فریم دار تک ‌جداره شرکت دیکا آسیا گزینه ای خاص و مقرون ‌به ‌صرفه برای فضای کاری ‌تان هستند. هزینه کم و نصب آسان راه‌ حلی عالی برای جدا سازی مناطق مختلف بدون کاهش نور و دید از جمله خصوصیات این سازه است.

  • پارتیشن شیشه ‌ای دو جداره فریم دار

دیوار های جداکننده دو جداره  از نظر دید و نور عملکردی مشابه تک‌ جداره دارند اما عایق صوتی بسیار بهتری را ارائه می‌دهند. اگر دفع صدا در محیط‌ های شلوغ کاری برایتان اهمیت دارد این سازه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

امکان استفاده از پرده کرکره‌ ای و همین‌طور نصب درب آن را به گزینه‌ ای همه ‌کاره تبدیل کرده است. شیشه ‌های دوجداره و سکوریت شده از عبور صوت و نویز جلوگیری می‌کند این سازه از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

  • پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس

این سیستم جداکننده مناسب فضا های تجاری و حتی مسکونی با به حداقل رسیدن فریم ظاهری مدرن و مینیمال دارند. کاهش فریم در این سازه سبب به حداکثر رسیدن استفاده از نور می‌شود.

دیوار های شیشه‌ای شرکت دیکا آسیا گزینه ای برای یک عمر هستند. انعطاف بالا، شیشه‌ های تک ‌جداره و دوجداره و چند لایه، ساخته‌ شده از شیشه‌ های مقاوم لمینیت با کیفیت بالا از خصوصیات اصلی پارتیشن‌ های دیکا آسیا است.

این سیستم جایگزینی مدرن برای ساختار دیوار های سنتی و همین‌ طور پارتیشن‌ های ام دی اف کلاسیک هستند. در فضا های کوچک راه‌ حلی عالی و مناسب برای افزایش دید است و  استفاده حداکثری از ظرفیت نور طبیعی و مصنوعی از ویژگی های فریم لس است. همین امر سبب کاهش در هزینه ‌های انرژی نیز می‌گردد.

قیمت پارتیشن شیشه ‌ای

قیمت پارتیشن اداری و شیشه ای به عواملی مانند نوع آن که می‌تواند فریم دار و یا بدون فریم (فریم لس)، تک‌ جداره و یا دو جداره باشد. نوع شیشه، مساحت و ابعاد آن، ضخامت و … بستگی دارد.

بنابراین توصیه می شود جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه و قیمت پارتیشن شیشه ای با کارشناسان شرکت دیکا آسیا تماس حاصل نمایید و از تیم مشاورین ما پاسخ تمامی سوالات خود در مورد نصب، شرایط سفارش و هزینه‌ ها جویا شوید. توصیه می شود جهت مطالعه راهنمای خرید انواع پارتیشن اینجا را کلیک کنید.

برای ارتقای بهره وری محیط خود آماده ‌اید؟ با دیکا آسیا تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ‌ای تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با توجه به فضا و خواسته های شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان