کد: 140101185801318547

بهترین خریدار ضایعات آهن در ایران

کد: 140101185801318547

https://bit.ly/3LIqvW2

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه ضایعات آسیا، یکی از بهترین خریداران ضایعات آهن در سراسر ایران می باشد. این مجموعه آمادگی خود را برای خریداری ضایعات شما در هر منطقه از ایران را اعلام می کند فقط کافیست به سایت ضایعات آسیا مراجعه کنید و با یکی از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

بهترین خریدار ضایعات آهن در ایران
بهترین خریدار ضایعات آهن در ایران

اگر شما نیز به دنبال بهترین خریدار ضایعات آهن هستید، که ضایعات آهن شما را به بالاترین قیمت خریداری کند پیشنهاد ما شرکت ضایعات آسیا می باشد. کافیست به سایت ضایعات آسیا مراجعه کنید و تماس بگیرید.

خریدار ضایعات آهن در ایران 

همانطور که بیان شد از مهم ترین ضایعات ساختمان ها آهن است. بنابر به تحقیقات و نتایج حدود ۱۵ درصد موادی که برای ساختمان سازی استفاده می شود. به عنوان ضایعات آهن است. البته از مواد دیگری مانند چوب و آجر ضایعاتی دارند اما به اندازه ضایعات آهن نیست. چون که آهن از اصلی ترین سازه در ساختمان می باشد. 

در حقیقت بسیاری از افراد این باور را دارند. که از ضایعات آهن  نمی توان مجدد استفاده کرد و ضایعات آهن را یک نوع اَشغال حساب میکنند. در نتیجه کاربرد این خرده فلزات و آهن برای ساخت خیلی از محصولات بکار می روند. 

در بیان کلی ضایعات آهن قطعات آهنی که قابل بازیافت مجدد هستند و این ضایعات اعم از براده ها و خرده آهن هستند. که نباید دور ریخته شوند. البته باید بدانید که فقط ضایعات آهن نیستند که قابلیت بازیافت را دارند. بلکه فلزات دیگر مانند آلومینیوم، چدن و مس و….بازیافت می شوند.
 
بهترین خریدار ضایعات آهن و کاربرد آن   

قراضه هایی هستند که نیاز به آماده سازی دوباره می باشند. این قراضه ها ممکن است از مصالح ساختمانی، تجهیزات، کالای تجاری مانند لوازم خانگی باشند. که در حین خریدن این ضایعات به عملیات بازیافتی نیاز دارند. تا دوباره شکل اول خود را بگیرند. 

ما در اینجا از کلمه قراضه برای نشان دادن ضایعات آهن (آهن) یا بقایای قطعات آهن، چدن یا فولاد (که فلزات غیر آهنی نامیده می شوند) استفاده می کنیم. همچنین گفته می شود قراضه یک دلال ضایعات است.

بهترین خریدار ضایعات آهن  را می توان به طور کلی، قابل بازیافت مشخص کرد. بقایای آهن خرد شده بیش از 90 درصد آهن است و به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

●    بقایای آهن تمیز (صنعت فولاد) که تقریباً تمام آن در کارخانه ای که از آن تولید می شود بازیافت می شود.

●    ضایعات آهن کارخانه (برای فرآوری و تبدیل) معمولاً از طریق مزایده تجاری ضایعات فلزی انجام می شود.

●    ضایعات فلزی که دور ریخته می شوند یا قرار است دفع شوند (آسیب های ماشین، لوازم خانگی، قوطی ها ...).
 

انواع  ضایعات آهن در ایران 

اگر شما هم خریدار ضایعات آهن ایران هستید. باید بدانید که ضایعات آهن دارای انواع مختلفی است. که در پایین به آنها اشاره می کنیم. 

سنگین بار: ضایعات سنگین بار که از نوع ضایعاتی که وزن آنها بیشتر از یک تن باشد. 

ضایعات ویژه: ضایعات ویژه که شامل محصولات فولادی مانند تیرآهن، قوطی پروفیل و خرده میلگرد در ساختمان ها که با ابعاد ۵۰ متری انجام می شود. 

سوپر ویژه: ضایعاتی که از نظر قیمت و کیفیت ارزش بالایی دارند را بعنوان سوپر ویژه معروف هستند. 

ضایعات درجه یک: ضایعات درجه یک دارای ساختار شیمیایی که در آن آهن، مس، نیکل، گوگرد، فسفر و کروم که همه از معادن پر ارزش هستند وجود دارد. 

ضایعات درجه دو و سه: این ضایعات در ترکیب شیمیایی خود دارای همان ترکیباتی که در ضایعات درجه یک نام بردیم اما تنها تفاوت آنها در اندازه مواد بکار گرفته شده است. یعنی موادی که در ضایعات درجه یک  استفاده شده به نوبه بیشتر از ترکیب موادی که در ضایعات درجه دو و سه استفاده کردند. 

گالوانیزه: گالوانیزه که نسبت به سایر مواد ارزش پایین تری دارد. به دلیل اینکه گالوانیزه فلز آهن با روکش روی می باشد و مقاومت خوبی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی و همچنین نور خورشید دارد. 

آلیاژی: این نوع ضایعات که در ترکیب آنها مولبیدن، تنگستن، نیکل، وانادیم، کروم و منگنز بکار برده شده است و این آلیاژ از آلیاژ شماره یک و دو ارزش پایینی دارد. که در صنعت تعمیر خودرو طراحی و تولید می شوند. 

حلب: ضایعات حلب که می توان به قوطی های نگهدارنده غذا یا قوطی های روغن و … است. که قابل بازیافت می باشند. 

سوفاره آهن: سوفاره که همان قطعات و خرده آهنی یا فولادی که حاصل تراشکاری است. 


اثرات محتویات و خریدارضایعات آهن در ایران 

پسماندهای صنعتی شامل  ساختارهای شیمیایی زیادی هستند که برای همه موجودات زنده زیان و ضرر دارند. مهمترین ترکیبات این گروه عبارتند از:

1- ترکیبات هیدروکربنی هیدروژن:

این ساختارها در آب دقیقا با استفاده از کلر جهت  تصفیه آب ساخته می شوند که نمونه هایی از این ساختارها کلروفرم و بروموفورم می باشند که خطر این ساختارها  این است که امکان دارد سبب رکتوم و مثانه، سرطان روده بزرگ شوند.

2- ترکیبات هیدروکربنی آروماتیک هیدروژنی:

ساختارهایی می توان باشند که در برخی از صنایع مثر صنعت کاغذ سازی مورد استفاده قارا گیرند و یا این ساختارها از مضر ترین آلاینده های خاک و آب بشمار می آیند. زیرا برای انسان، حیوانات و موجودات آبزی خطرناک هستند.

3- فلزات سنگین:

فلزات سنگینی مثل کادمیوم، بارلنیم، آرسنیک، جیوه، نقره، سرب، کلر، سلنیوم، ترکیبات آلی، اتیل بنزن از خطرناک ترین مواد هستند که از پر اهمیت ترین منابع این مواد آشغال های کارخانه ها، ذوب فلزات، احتراق زغال سنگ، خودرو هستند. اگزوز و آفت کش هایی که شامل آرسنیک می باشند. 

4- دیوکسین ها:

واقع شدن  انسان در معرض سطوح زیاد و بالای دیوکسین ها امکان دارد سبب ضایعات پوستی مثل اختلال در عملکرد کبد و  کلراکن یا تیره شدن لکه های پوستی شود. قرار گرفتن برای وقت زیاد در معرض این دیوکسین ها ممکن است موجب اختلال در در رشد،  سیستم ایمنی و غدد درون ریز شود.

زباله های صنعتی همچنین حاوی مواد سمی هستند که عبارتند از:

●    اکسیدهای اسید سولفوریک مانند اکسید کربن.

●    نمک های سدیم، کلسیم و منیزیم.

●    تابش های هسته ای.

●    بقایای نفت

گازهای سمی که از جمله  متان، که به بیان ساده می تواند منفجر شود.  به نحوی که برای خانه ها و  ساختمان هایی که در جاهای دفن تشکیل و ساخته شدند، خطر زیادی دارد. 

مواد رادیواکتیو: تاثیر گذاشتن روی  سلول‌های موجودات زنده به‌ویژه adn و ممکن است و سبب ناهنجاری هایی در ژنتیگ می گردد. 

اثرات ضایعات صنعتی در ایران 

اثرات ضایعات صنعتی که به نوبه بر محیط زیست در قسمت پایین کامل شرح می دهیم با ما همراه باشید. 


1- ضایعات صنعتی که دارای مواد سمی و دیگر ترکیبات که شخص با انداختن این ضایعات در زباله سبب کثیف کردن شهر و همینطور سبب زیاد شدن حشرات که عامل خیلی از بیماری های امروزی ما می شوند. 


- آلودگی هوا:

همانطور که می دانید صنایع بزرگ برای کار کردن باید مقادیر زیادی نفت، گاز، روغن و زغال سنگ استفاده کنند. این مورد سوختن سبب کثیف شدن هوا و یا سمی کرون آن با دودی که از آن صنعت تولید می شود. به بیان کلی این دود سبب بیماری و مشکل در تنفس مثل آمفیزم، آسم و برونشیت مزمن میگردد. این دود نیز باعث گرم تر شدن کره زمین و باران اسیدی که برا بشر بسیار مضر است و سبب خیلی از بیمارهایی مانند آلرژی، بیماری قلبی و عروقی، صدمات قفسه سینه، بینی و …و همچنین پایین آوردن مقاومت و سلامتی سیستم ایمنی بدن در برابر باکترها و میکروب ها می شود. 


- آلودگی آب:

ضایعات صنعتی برای آب و موجودات آبزی خطرات بسزایی دارند و اگر ما این زباله ها را در آب میریزیم سبب مسمومیت موجودات آبزی که در آب هستند می شویم و در نتیجه باعث ایجاد بیماری و مشکل حیاتی برای انسان نیز رخ می دهد از جمله بیمارهایی که بعد از ریختن این زباله، مانند احساس خستگی، مسمومیت، اختلالات گوارشی، سردرد شدید و سرگیجه و در نتیجه منجر به مرگ می شود. انسانی باید به این مشکل توجه کند که احیانا هیچ زباله ای از زباله های صنعتی که حاوی گازهای سمی هستند را در آب نریزند. چون نه فقط به موجودات آبزی بلکه به خود انسان هم ضرر و خطر زیادی دارد.

4- آلودگی خاک:
 
اگر ما به اطراف خود نگاه کنیم بیشتر اقتصاد ایران از کشاورزی می باشد. که بیشتر انسان ها زباله های صنعتی را در خاک دفن می کنند و این امر سبب از بین رفتن خواص خاک و در نتیجه مرگ گیاه که به مراتب به بیابان یا صحرا که خاک فرسایش شده تبدیل می شود و در این خاک هیچ کشاورزی ایجاد نمی شود و در این حال به زنجیره غذایی انسان صدمه وارد میشود.


فواید استفاده از ضایعات آهن در ایران 

ضایعات آهن کاربرد های مختلفی دارند و هر کدام برای صنایع خاص استفاده می شوند. مانند فلزات آلومینیوم که برای پل ها و جاده استفاده می شود و ضایعات دیگر نیز برای ساخت  هواپیما ها، اتومبیل ها و صنایع بزرگ و کوچک استفاده نمود. در نتیجه این ضایعات هم برای استفاده و بازیافت مجدد و هم برای حفظ محیط زیست از آلودگی ها که منجر به مرگ موجودات زنده می شود. تا نسل آینده موجودات بیمار و منقرض نشود.  

 جلوگیری یا کاهش ضایعات:

اولویت اول در مدیریت پسماند، جلوگیری از تولید آن از منبع یا کاهش آن در صورت امکان وجود دارد. 


• چرخش:

زباله های تولید شده در پی اجرای اقدامات پیشگیری و کاهش باید تا حد امکان مجددا استفاده یا بازیافت شوند.


• ابزار مجدد:

زباله هایی که قابل بازیافت نیستند باید به گونه ای رفتار شوند که خطر را از بین ببرند.

خلاص شدن از ضایعات:

اگر زباله‌های خطرناک را نتوان حذف کرد، می‌توان آن‌ها را به روشی ایمن از جمله نظارت برای اطمینان از عدم وقوع نشت یا سایر اثرات نامطلوب دفع کرد.

انواع فلزات کهنه و قابل بازیافت 

فلزات کهنه به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول داری ساختار آهنی و گروه دوم دارای ساختار غیر آهنی هستند. 

گروه اول: که در ترکیب آن آهن وجود دارد مانند اسکلت و سازه های ساختمانی، پنجره ها و مصالح ساختمانی و ظروف کهنه خانگی و… را شامل می شود. 

گرده دوم: در این دسته که در ترکیب آنها آهن موجود نیست و فقط فلز است. از جمله فلزاتی مثل روی، کبالت، پنجره آلومینیومی، قوطی ها، مس، سرب و …که از دسته گروه دوم هستند. 

از صنعت بازیافت چه می دانید؟ 

صنعت آهن که شامل ضایعات آهنی و غیرآهنی است. فلزاتی یا قطعاتی که بازیافت می شوند. از جمله فولاد، روی، مس، چدن، آهن، آلومینیوم، ضد زنگ و سرب هستند. همانطور که میدانید فلزات به دو گروه تقسیم می شوند آهنی و غیرآهنی می باشند. که از دسته غیر آهنی شامل سرب، آلومینیوم، روی، طلا، نیکل، نقره، قلع، منیزیم، برنج و مس می باشند. 

تولید ضایعات آهن در ایران 

ضایعات را می توان دستی یا کارخانه ای و در صنایع تهیه کرد ضایعات که خرده آهن بعد از تراشکاری یا ظروف دور ریخته و قوطی های نگهدارنده غذا که در صنایع قابلیت بازیافت را دارند و همینطور قطعات آهن بعد از ساختمان سازی یا به شکلی فرسوده شدند، موردی دیگر در تولید ضایعات می باشد و بنابراین بدنه خودروها که به علت تصادف یا فرسودگی را می توان یک نوع تولید ضایعات شمرد. 

قیمت بروز خریدار ضایعات آهن ایران 

برای اطلاع از قیمت و هزینه ضایعات آهن که به صورت کیلویی و در قسمت های مختلف سوپر، ویژه، روغنی، سبک، سنگین برخوردار شوید. قیمت ضایعات بستگی به اقتصاد و شرایط اجتماعی و دیگر شرایط های مختلف مثل تحریم که هر روز قیمت ها بالا می شوند. شما بهتر است برای اطلاع کافی آخرین نرخ قیمت ضایعات آهن باخبر شوید. 

فروش و خریدار ضایعات آهن ایران

فروش ضایعات آهن ابتدا فروشندگان آگهی ها رو ثبت میکنند و پس از مشاهده آگهی و حجم ضایعات را با یکدیگر مشخص میکنند. طبق تعرفه مطرح  می گردد. که معاملات باید به شکل نقدی انجام گیرد. 

به بیان کلی فروش در دو دسته انجام می گیرد. 

●    تماس خریدار ضایعات آهن ایران با فروشنده 
●    تماس فروشنده با خریدار

همانطور که بیان شد ضایعات آهن و غیر آهن سبب آلودگی محیط زیست می شود پس بهتر است این ضایعات را بازیافت کنند. بنابراین شما برای فروش باید سراغ به سایت های مطمئن و معتبر بروید. در این جانب که خریدار به فروشنده بیشترین اعتماد را می کند. 


نتیجه گیری 

امروزه که کشور ما در تحریم واقع است. از نظر اقتصادی نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است و از سمت دیگر هیچ کالای جدیدی وارد کشور نمی شود و حتی اگر هم وارد شود نیاز این همه جمعیت را پر نمی کند. ما باید ضایعات آهنی و فلزی مثل طلا را دوباره بازیافت کنم و در صنایع جدید استفاده کنیم. و به نگاه کلی ضایعات آهن و دیگر فلزات چون برای محیط زیست ضرر دارند باید و به شکل درست آن ها را بازیافت کنیم تا آسیبی به چرخه بشری وارد نکنند. 
 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ضایعات آسیا

شرکت ضایعات آسیا یکی از بزرگترین خریداران انواع ضایعات فلزی و رنگی در تهران می باشد که آماده خریداری جزئی و کلی ضایعات از هر نقطه از کشور می باشد. مجموعه ما، ضایعات شما را به بالاترین قیمت و تسویه نقدی خریداری می کند، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده حضور در محل و مشاهده ضایعات شما و خریداری به بهترین قیمت منصفانه می باشد.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی