کد: 140105106329718547

خریدار ضایعات استیل در تهران

کد: 140105106329718547

https://bit.ly/3zOo4hE

، تهران , (اخبار رسمی): ضایعات استیل از برش ورق‌های استیل، قراضه‌ها، سوفاره‌ها و پرتی‌ها در کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی محصول استیل و محصولات معیوب استیلی به دست می‌آیند.

خریدار ضایعات استیل در تهران
فلزات استیل کم هزینه، دارای مقاومت بالا و 100% قابل بازیافت هستند.

برای آگاهی و شناخت خریداران ضایعات استیل در تهران می‌توانید به سایت ضایعات آسیا مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم خریدار ضایعات استیل در تهران را مورد بررسی قرار دهیم. ضایعات استیل از برش خوردن ورق های استیل، قراضه ها، سوفاره ها و پرتی ها در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی محصول استیل و محصولات معیوب استیلی به دست می آیند. در ادامه به ارائه مطالب کامل تری در این خصوص می پردازیم. از شما خواهشمندیم که تا پایان مقاله ضایعات آسیا همراه ما باشید.

ضایعات استیل چیست؟

آلیاژی که بر پایه آهن با کربن کمتر از دو درصد تشکیل می شود، استیل یا فولاد گفته می شود. با توجه به خصوصیات مکانیکی استیل یا فولاد، نوع و مقدار عناصر سازنده در سختی و شکل پذیری آن ها با یکدیگر متفاوت است. یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده استیل مورد توجه همگان قرار بگیرد، میزان مقاومت استیل در برابر عوامل بیرونی می باشد به همین دلیل طیف محصولات تولیده شده با این فلز بسیار زیاد می باشد.

از استیل در صنایع های مختلفی چون صنایع خودرو سازی، لوازم خانگی، صنایع مواد غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع هواپیما سازی، صنایع مواد شیمیایی و تانکرهای حمل و نقل و بسیاری از موارد دیگری که می توان نام برد، استفاده می شود. زمانی که تولیدات با فلز استیل افزایش می یابد و در صنایع های مختلفی از آن استفاده می‌کنند، بدیهی است مقدار ضایعات آن نیز بیشتر می شود. تمامی قطعات اضافی در هنگام تولید محصولات و محصولات قدیمی که عمرشان به پایان رسیده جزوء ضایعات استیل محسوب می شود.

در بیشتر کشور های توسعه یافته بهترین خریدار ضایعات استیل، از بازیافت ضایعات استیل برای ساخت و توسعه زیر ساخت ها، ساختمان ها و ... استفاده می کند. بنابراین عرضه و تقاضا برای استفاده از این فلز بسیار بالا می باشد که این حجم از درخواست ها، پاسخگوی عرضه آن ها نمی باشد. ضایعات استیل یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ضایعات در بخش صنعتی می باشد، باتوجه به این که بیشتر فلزات به کار رفته در دنیا فلز استیل می باشد و اکثر آن ها از راه بازیافت ضایعات استیل ساخته شده اند، در می یابیم که ضایعات استیل را می توان چندین بار بازیافت کرد و به محصولات قابل استفاده تبدیل کرد.

دسته بندی ضایعات استیل

ضایعات ضد زنگ استیل: هنگامی که به مواد استیل 5 یا 10 درصد کروم اضافه شود، استیل ضد زنگ خواهد شد. عنصر کروم هنگامی که با اکسیژن ترکیب شود موجب به وجود آمدن لایه های ضد زنگ روی استیل می شود. این لایه قوی سبب شده که ضایعات استیل نیز سالم باقی بماند. هر چقدر که عناصری چون کروم، مولیبدن و نیکل در استیل بیشتر به کار رود، خاصیت زنگ زدگی استیل نیز کاهش می یابد. استیل ضد زنگ نوعی فولاد به شمار می رود که عنصر کروم و نیکل موجود آن به مقدار بیشتری می باشد، یعنی در استیل ضد زنگ کروم بیشتر از پنج درصد وجود دارد و مانع از خوردگی استیل می شود.

استیل 316 و 304: استیل 316 از 16 درصد کروم، 2 درصد مولیبدن و 10 درصد نیکل تهیه شده در حالی که استیل 304 از 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل ساخته شده است.

استیل و جذب آهنربا: استیل و ضایعات استیلی که از عنصر نیکل تشکیل شده باشند جذب آهن ربا نمی شوند، زیرا نیکل خاصیت جذب را از بین می برد، اما اگر استیل از عنصری چون کروم تشکیل شده باشد، جذب آهن ربا می‌شود.

قراضه های استیل بازیافتی: همه ی ضایعات استیل قابل بازیافت می باشند و می توان چندین بار آن ها را بازیافت کرد و به وسایل قابل استفاده تبدیل کرد.

کارکرد استیل در دمای مختلف: فلز استیل در هر دمایی، چه دما بالا باشد و چه دما پایین از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار است.

گریدهای استیل ضد زنگ: گریدهای استیل ضد زنگ شامل استیل غیر مغناطیسی (سری 300)، آلیاژ کروم، آهن، نیکل و کربن و استیل مغناطیسی آلیاژ کروم، آهن و کربن می باشد. در هر دو نوع گرید کربن کمتر از 0.01 درصد است. از ویژگی های استیل می توان از استحکام آن دربرابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، قابل بازیافت بودن، عمر زیاد در مقایسه با هزینه و ظاهر جذابش است.

بهترین خریدار ضایعات استیل در تهران

انواع قطعات و پرتی ها، در زمان تولید محصولات و تجهیزات استیل، پرتی های حاصل از برش ورق استیل جزوء ضایعات استیل محسوب می شوند، امروزه صنایع مختلفی وجود دارد که در کنار تولید محصولات ضایعات نیز تولید می کنند، که در هنگام ساختمان سازی ها، تولید خودرو، تولید لوازم خانگی و موارد دیگر به وجود می آیند. فعالیت خریداران ضایعات استیل در تهران در چند ماهه گذشته بسیار چشم گیر بوده است.

این خریداران با خرید و فروش ضایعات استیل و بازیافت آن ها سبب کاهش هزینه های محصولات تولیدی، کمک به پاک سازی محیط زیست و صرفه جویی در وقت و زمان می گردند. به سبب افزایش و رشد جمعیت خریداران ضایعات استیل در تهران، به مدیریت منابع طبیعی و مواد خام پرداخته اند تا در چند سال آینده از این بابت دچار مشکلات نشویم. صنعت استیل بخش جدا ناپذیر از صنعت کل کشور است و در هر زمانی از آن استفاده می کنند.

خریداران ضایعات استیل در تهران بسیار متبحر و کار بلد هستند. اکثر آن ها با شرکت ها قرار داد هایی می بندند که طبق مفاد قرار داد ها ضایعات را به مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. خریداران ضایعات استیل به سبب این که می دانند استفاده از وسایلی که از فلز استیل ساخته شده است فراوان است، پس ضایعات آن نیز فراوان است به همین سبب آن ها را با بالاترین و مناسب ترین قیمت ها خریداری می کنند و به بازیافت آن ها می پردازند در نتیجه از این راه سود بسیار بالایی می برند.

چگونگی بازیافت ضایعات استیل

بازیافت ضایعات استیل موجب صرفه جویی در هزینه ها، سرعت بخشیدن به تولیدات و برگرداندن این فلز به چرخه تولید می گردد. به دلیل این که هزینه بازیافت ضایعات استیل بسیار کمتر از هزینه تولید محصولات استیل به صورت خام می باشد، بازیافت ضایعات استیل برای خریداران ضایعات بسیار با ارزش است.

آماده سازی و طبقه بندی: در این مرحله به آماده سازی و طبقه بندی ضایعات استیل می پردازند. یعنی توسط مشعل، سنگ شکن و خرد کن ضایعات برش می خورند و به قطعات کوچکی تبدیل می شوند تا ورود آن ها به کوره های ذوب آسان تر گردد.

جدایش مغناطیسی: در این مرحله به تفکیک و جداسازی ضایعات می پردازند یعنی با استفاده از آهن ربا و حسگر ها ضایعات استیل مغناطیسی از ضایعات استیل غیر مغناطیسی جدا می کنند.

فشرده سازی: در این مرحله ضایعات استیل خرد شده با چگالی پایین را فشرده یا عدل سازی می کنند که باعث می شود راحت تر به کوره ی مذاب وارد شود. هچنین هزینه حمل و نقل ضایعات را نیز کاهش می دهد.

خردایش: در این مرحله ضایعات استیلی که حجم بالایی دارند خرد می شوند و به قطعات کوچک تری تبدیل می شوند در این مرحله بیشتر ضایعات خودرو ها قرار دارند.

جدایش با جریان گردابی : جریان گردابی برای بازیافت فلزات آهنی و استیل از پسماند حاصل از خردایش صورت می گیرد.

کوره گداز تفریقی : در مرحله آخر ضایعات استیل در کوره های ذوب قرار می گیرند، با استفاده از روش های تصفیه مواد مذاب را تصفیه می کنند تا به طور خالص باشد و هیچ گونه آلودگی ای در آن قرار نداشته باشد. در آخر با استفاده از روش سرد کردن مواد مذاب تصفیه شده را به شمش تبدیل می کنند.

قیمت ضایعات استیل در تهران

فلزات استیل کم هزینه، دارای مقاومت بالا و 100% قابل بازیافت هستند. ضایعات استیل دو نوع داریم یک نوع آن ضایعات استیل خانگی می باشد مانند کابینت ها، سینک ظرف شویی، شیرآلات، ظروف استیلی و نوع دوم ضایعات استیل صنعتی می باشد مانند تمامی پرتی ها و قطعه هایی که شرکت ها از تولید محصولاتشان، تولید می کنند. هر مقدار که ضایعات استیل را بازیافت کنیم همان مقدار نیز مواد بازیافتی تولید می شود. از این رو در بازار خرید و فروش ضایعات، ضایعات استیل درآمد بالا تر و سود بیشتری دارند.

خریداران ضایعات استیل در تهران و قیمت گذاران با در نظر گرفتن درخواست ها و تقاضای استفاده از فلز استیل، نوع و جنس ضایعات، نرخ ارز و دلار قیمت گذاری می کنند و قیمت ها دارای نوسانات بسیاری می باشد. بازیافت ضایعات استیل از صنایع بزرگ و جهانی حمایت می کند. صنعت بازیافت به میزان قابل توجهی بر روی ارزش اقتصاد تاثیر می گذارد و همچنین از آن جایی که فلزات را می توان بازیافت کرد و مجددا استفاده کرد به دارندگان اتومبیل این امکان را می دهد که بتوانند قطعات وسایل نقلیه اشان را با قیمت های مناسب و بالا بفروشند.

مطلب پیشنهادی: بهترین خریدار ضایعات فلزی

کلام آخر

در این مقاله به توضیح خریدار ضایعات استیل در تهران پرداختیم و دریافتیم که فلز استیل در اکثر وسایل پیرامون ما قرار دارد، بنابراین نقش ارزشمندی را در زندگی بشر ایفا می‌کند. از مزیت های آن می توان به تعداد دفعاتی که می توان ضایعات استیل را بازیافت کرد، اگر به آن مقداری کروم اضافه شود خاصیت ضد زنگی می گیرد، اشاره کرد. از شما کمال تشکر را داریم که تا پایان مقاله ضایعات آسیا همراه ما بودید لطفا نظراتتان را کامنت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ضایعات آسیا

شرکت ضایعات آسیا یکی از بزرگترین خریداران انواع ضایعات فلزی و رنگی در تهران می باشد که آماده خریداری جزئی و کلی ضایعات از هر نقطه از کشور می باشد. مجموعه ما، ضایعات شما را به بالاترین قیمت و تسویه نقدی خریداری می کند، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده حضور در محل و مشاهده ضایعات شما و خریداری به بهترین قیمت منصفانه می باشد.