اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305928118566

بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی

کد: 140101305928118566

https://bit.ly/3ErYK1w

، (اخبار رسمی): تولیدکنندگان بسیاری در سراسر دنیا هستند که انواع محصولات گازی را تولید و به بازار عرضه می کنند. کیفیت تمام محصولات تولید شده با یکدیگر مشابه نبوده و در برخی از موارد، حتی قابل مقایسه هم نیستند. در این مطلب سه نمونه از بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی را خدمت شما معرفی کرده ایم.

بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
پارس هوای البرز، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
Linde gas تولیدکننده انواع گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
Air product تامین کننده گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی

تولیدکنندگان بسیاری در سراسر دنیا هستند که انواع محصولات گازی اعم از گازهای خالص آزمایشگاهی، گازهای صنعتی، مخلوط های گازی و ... را تولید و به بازار عرضه می کنند. در این میان کیفیت تمام محصولات تولید شده با یکدیگر مشابه نبوده و در برخی از موارد، حتی قابل مقایسه هم نیستند.

از طرف دیگر، محصولات گازی در صنایع مختلفی به کار برده می شوند که در برخی از آن ها، کیفیت گازهای به کار رفته نقش تعیین کننده در نتیجه به دست آمده و محصول نهایی دارد. این نکته بیانگر اهمیت خرید از شرکت های بزرگ و معتبری است که کیفیت خدمات و محصولات آن ها ثابت شده است. در این مطلب سه نمونه از بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی را خدمت شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

1. Linde gas

شرکت Linde یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گازهای صنعتی، آزمایشگاهی و‌‌ مخلوط های گازی در جهان است که در سال 2019 با فروش 28 میلیارد دلاری (معادل 25 میلیارد یورو)، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه گازهای صنعتی و مهندسی جهانی شناخته شده است. این مجموعه هر روز با ارائه راه حل ها، فناوری ها و خدمات باکیفیت تر در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در کنار آن به محافظت از زمین نیز کمک کند.

این شرکت نمایندگی های فروش متعددی در سراسر جهان اخذ کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. گستردگی این نمایندگی ها به نحوی است که در اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی، آسیا، استرالیا و نیوزیلند می توان به راحتی آن ها را پیدا کرد.

2. parshavayealborz

پارس هوای البرز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع محصولات گازی در ایران است که فعالیت خود را تنها به تولید گازهای خالص آزمایشگاهی، گازهای صنعتی و مخلوط های گازی محدود نکرده و برای واردات برخی محصولات با شرکت های بزرگ در سطح بین المللی نیز همکاری می کند. شرکت مسر (messer) آلمان یکی از همین شرکت هایی است که پارس هوای البرز در زمینه واردات گازها با آن ها همکاری می کند.

این مجموعه در سال 1387 فعالیت خود را به صورت حرفه ای و رسمی با رعایت استانداردها، قوانین و مقررات بین المللی و در راستای استقرار و اجرای سیستم مدیریت کیفیت آغاز کرده و این روند را تاکنون با موفقیت ادامه داده است. توجه به این موارد در کنار ارائه کلیه محصولات گازی همراه با تضمین کیفیت، شرکت پارس هوای البرز را به یکی از بزرگترین عرضه کنندگان گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی تبدیل کرده است.

مواردی نظیر تست دوره ای سیلندر، ساخت پالت منیفولد، مشاوره و راه اندازی مخازن کرایوژنیک، طراحی و اجرای سیستم انتقال گاز و مواردی از این دست در لیست خدمات این مجموعه جای دارد. همین نکته موجب شده است تا تمامی نیازهای مشتریان در یک مجموعه و به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شود. تضمین کیفیت محصولات در پارس هوای البرز، مشخصه مهم دیگری است که خیال مشتریان را از بابت مرغوبیت و خلوص گازها راحت کرده و گام بلندی در راستای جلب رضایت آن ها برداشته است.

وب سایت رسمی این شرکت در کنار معرفی محصولات خود، بخشی را به ارائه اطلاعات جامع در رابطه با انواع گازها، عناصر تشکیل دهنده آن ها، کاربرد گازها، تجهیزات مرتبط و ... اختصاص داده است. در واقع این سایت نه تنها یک فروشگاه آنلاین برای تهیه محصولات گازی مورد نیاز مشتریان است، بلکه یک مجله اینترنتی برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این زمینه نیز به شمار می رود.

3. Air products

شرکت Air Products در سال 1940 تأسیس شد و تاکنون فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن ادامه داده است. به دلیل فرهنگ نوآورانه، برتری عملیاتی و تعهد به ایمنی و محیط زیست، شهرت زیادی به دست آورده است. کارکنان پرشور، با استعداد و متعهد آن ها با پیشینه های مختلف، در تلاش هستند تا با ایجاد راه حل های نوآورانه، به حفظ محیط زیست و افزایش پایداری آن کمک کنند. هدف اصلی آن ها نه فروش بیشتر، بلکه رسیدگی به چالش های پیش روی مشتریان در تمام جوامع و جهان است. در واقع می توان گفت که همین دیدگاه رمز موفقیت و تداوم فعالیت Air products طی این مدت فعالیت بوده است.

این مجموعه تمرکز خود را روی خدمت به انرژی، محیط زیست، تولید گازهای صنعتی ضروری و ارائه تجهیزات مرتبط با آن ها صرف کرده است. در نتیجه، مشتریانی از صنایع مختلف نظیر پالایش و پتروشیمی، شیمیایی، فلزات، الکترونیک، واحدهای تولیدی و صنایع غذایی و آشامیدنی دارد.

علاوه بر این، در زمینه تامین فناوری و تجهیزات فرآیند گاز طبیعی مایع نیز مشغول فعالیت است. شرکت Air Products برخی از بزرگترین پروژه های گاز صنعتی جهان را توسعه می دهد، مهندسی می کند، می سازد و حتی در برخی از موارد مالکیت و اجرای آن ها را بر عهده دارد. به عنوان نمونه می توان به پروژه های گازسازی که به طور پایدار منابع طبیعی فراوانی را به گاز سنتز برای تولید نیرو، سوخت و مواد شیمیایی با ارزش بالا تبدیل می کنند، اشاره کرد.

برترین شرکت های تامین کننده گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی

اگرچه ما تنها به سه نمونه از تولیدکنندگان برتر فعال در حوزه گازهای صنعتی و گازهای خالص آزمایشگاهی اشاره کردیم، با این حال شرکت های بسیار دیگری نیز در حال فعالیت هستند که محصولات خود را با کیفیت مناسب و قابل قبولی ارائه می دهند. برای انتخاب از میان محصولات موجود در بازار، باید به نکات و عوامل مختلفی اعم از کیفیت گازها، درصد خلوص آن ها، شرکت تولید کننده و ... توجه کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که برای خرید از داخل ایران و دریافت محصولات، محدودیت هایی وجود دارد که ممکن است کار شما را برای خرید از شرکت های خارجی سخت تر کند. در چنین شرایطی توصیه می کنیم با شرکت هایی مثل پارس هوای البرز همکاری کنید که بخش زیادی از محصولات گازی را تولید کرده و بخشی دیگر را از برندهای مطرح جهانی وارد می کنند. با این کار نه تنها کیفیت محصولات خریداری شده تضمین می شود، بلکه روال کار شما نیز ساده تر شده و سریع تر انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار