اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102055938518566

سه برند معروف پلای وود در ایران و جهان

کد: 140102055938518566

https://bit.ly/38k1bqW

، (اخبار رسمی): تولید کنندگان بسیاری در زمینه عرضه پلای وود فعالیت دارند و هر یک بسته به گستردگی حوزه فعالیت خود، سهم مشخصی از بازار را به خود اختصاص داده اند. برندهای برتر پلای وود، تنها به یک کشور محدود نیستند و در سراسر جهان پراکنده هستند

3 برند معروف پلای وود در ایران و جهان
مدحت وود برترین برند پلای وود
3 برند معروف پلای وود در ایران و جهان
تخته چن لایی مدحت وود
3 برند معروف پلای وود در ایران و جهان
پلای وود

باید گفت از هند و مالزی گرفته تا ایالات متحده و کانادا، مهم‌ترین کشورهایی هستند که در این عرصه فعالند. این شرکت ها بر اساس قیمت و نوآوری محصولات با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ به نحوی که هر شرکت، سهم مشخصی از بازار را به خود اختصاص داده و کنترل آن در انحصار مجموعه خاصی قرار نگرفته است.

ما در این مقاله، سه برند برتر را که توسط متخصصان این صنعت به عنوان برخی از بهترین ها در زمینه خود تلقی می شوند، معرفی کرده ایم. این برندها محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و موفق شده اند تا رضایت حداکثری مشتریان خود را در سراسر جهان جلب کنند.

1. Sveza

Sveza با هفت کارخانه در سراسر روسیه و حضور در 80 کشور در سراسر جهان، یکی از برترین شرکت های تخته سه لا یا همان پلای وود در جهان است. این شرکت در تولید پلای وود و روکش توس برای استفاده در ساختمان، تریلرهای بزرگراه، قطارها، تانکرها، مبلمان و فضاهای داخلی تخصص دارد. محصولات این شرکت شامل انواع تخته چندلا INT، تخته چندلا WBP، تخته چندلایه نئوپان و ... است.

شرکت بازرگانی مدحت وود نماینده رسمی sveza در ایران است که به عنوان وارد کننده تمامی محصولات این برند را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید محصولات برند sveza را بصورت اصل تهیه کنید به مدحت وود مراجعه کنید. این مجموعه دیگر محصولاتی همچون adim را با نام انحصاری toro وارد کرده و یک قرارداد 10 ساله با این برند دارد. تمامی محصولات این برند توسط شرکت مدحت وود به فروش می رسد.

2.  Georgia-Pacific Corporation

شرکت جورجیا در سال1927 تأسیس شده است و به عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات چوبی، پلای وود و سایر مصالح ساختمانی در آمریکای شمالی شناخته شده است که 38 کارخانه را در ایالات متحده و کانادا اداره می کند. Georgia-Pacific Corporation شرکتی است که شرکت های مصرف کننده ای مانند Brawny، Quilted Northern و Dixie از آن خرید می کنند.

جورجیا پاسیفیک با بیش از 300 شعبه در سراسر جهان، پلای وود یا تخته چند لایه، تخته رشته‌ای جهت دار (OSB)، محصولات گچ و الوار برای ساخت و سازهای مسکونی و تجاری را تولید می‌کند. به گفته خود این شرکت به‌عنوان یک برند معروف، خلق ایده های جدید و تلاش‌های مکرر در راستای رفع نیاز بازار و مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده و به همین دلیل از لحاظ کیفیت برندی شناخته شده است.

3. Uniply Industries

Uniply  یک شرکت  برتر پلای وود در هند است که در سال 1996 تأسیس شد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات به برندی معروف در این حوزه تبدیل شده و به ‌عنوان یک سازمان تلاش‌های خود را به سمت ایجاد ایده های جدید و نوآوری بی‌وقفه ادامه می دهد.

بیش از دو دهه است شرکت Uniply Industries در این صنعت فعالیت داشته و محصولاتی همچون تخته سه لا، لمینت، روکش، چسب، کفپوش های چوبی، محصولات پانل و تعداد بی شماری از لوازم جانبی را عرضه می کند. با ارائه بیش از 1500 پروژه، این امتیاز را داشته اند که با برندهای معتبر در صنایع مختلف کار کنند. هر پروژه یک تجربه یادگیری جدید بوده است و 40 درصد از مشتریان، مشتری های قدیمی و وفادار آنها هستند.

این شرکت در سال 2017 با مجموعه Vector Projects شریک شد تا دامنه فعالیت خود را گسترش دهد. این مجموعه در طول همه فراز و نشیب های گذشته، به دنبال فرصت هایی برای رشد و گسترش صنایع و ورود به بازارهای جدید هستند.

مقایسه سه برند معروف پلای وود

در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا شرکت هایی در ایران و جهان معرفی کنیم که از لحاظ برند شناخته شده هستند و محصولات با کیفیت تولید و عرضه می کنند. شما می توانید بر اساس شرایط و مکان زندگی خود، بهترین برند را از میان این سه شرکت برای خرید پلای وود انتخاب کنید.

اگر در داخل ایران زندگی می کنید، ما به شما مجموعه مدحت وود را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا هماهنگی های لازم برای خرید و ارسال بار راحت تر انجام می شود. همچنین به دلیل برخی محدودیت ها، امکان خرید از بسیاری از برندهای خارجی برای ایرانیان وجود ندارد. مدحت وود این مشکل را برطرف کرده و انواع محصولات چوبی را با بهترین کیفیت از برند sveza تأمین می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار