اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016091518232

عوامل مؤثر بر قیمت انواع پارتیشن اداری

کد: 140103016091518232

https://bit.ly/38DPA6L

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن اداری به دیوارهای گفته می‌شود که بدون تغییر در اسکلت اصلی ساختمان، برای جداسازی و تفکیک فضای داخلی ادارات استفاده می‌شوند

عوامل مؤثر بر قیمت انواع پارتیشن اداری
پارتیشن اداری

شرکت دیکا آسیا، طراح و مجری انواع پارتیشن‌های منازل و اداری بوده و برحسب نوع دکوراسیون و سبک و سلیقه افراد، پارتیشن‌ها را طراحی و اجرا می‌کند.

در گذشته نه‌چندان دور در بیشتر ادارات و شرکت‌ها برای تفکیک فضای کار کارمندان از چند اتاق در یک فضا استفاده می‌شد که در هر اتاق هم چند کارمند مشغول به کار بودند. اما امروزه با پیشرفت سبک دکوراسیون داخلی ادارات، کمتر سازه‌هایی مانند قبل وجود داشته و از متریال‌های متفاوتی برای جداسازی فضای کاری استفاده می‌شود. یکی از کاربردی‌ ترین و بروزترین روش‌ های تفکیک فضای داخل ادارات و شرکت‌ها، استفاده از انواع پارتیشن‌های اداری است.

پارتیشن اداری به دیوارهای گفته می‌شود که بدون تغییر در اسکلت اصلی ساختمان، برای جداسازی و تفکیک فضای داخلی ادارات استفاده می‌شوند. پارتیشن‌های اداری از متریال‌های همچون شیشه، چوب، ام دی اف، آلومینیوم و غیره تشکیل‌ شده و علاوه‌بر کارایی در جداسازی فضا، در نمای داخلی دفتر کار نیز بسیار تاثیر داشته و سبب مدرن‌تر شدن فضای محیط کار می‌شود. پارتیشن‌های اداری دارای انواع مختلفی بوده که بر حسب تنوع دارای قیمت‌های متفاوتی هم هستند. استفاده از پارتیشن‌های اداری در داخل ادارات برای کارمندان و تمرکز در کار آن‌ها بسیار تأثیر داشته و سبب افزایش اشتیاق کارمندان به دلیل وجود حریم شخصی در کار می ‌شود.

جهت مطالعه راهنمای خرید و سفارش پارتیشن اداری اینجا را کلیک کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن اداری

همان‌طور که گفته شد پارتیشن‌های اداری برحسب جنس متریال، نوع پارتیشن، جداره و غیره دارای قیمت‌های متفاوتی بوده و این عوامل در قیمت نهایی پارتیشن‌ها اداری بسیار تاثیرگذار هستند.

از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن‌های اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت پارتیشن‌های اداری مؤثر هستند. یکی از این عوامل، مساحت و متراژ موجود در فضایی است که قرار است پارتیشن در آن نصب شده و همچنین قیمت پارتیشن اداری بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود.

 

قیمت پارتیشن اداری برحسب نوع پارتیشن

پارتیشن اداری دارای مدل‌ها و انواع گوناگونی بوده که آن‌ها را از لحاظ عملکرد، طراحی و زیبایی با دیگر پارتیشن ها متمایز میکند. از انواع گوناگون پارتیشن‌ها می‌توان به پارتیشن‌های ثابت و پارتیشن‌های متحرک اشاره کرد که این پارتیشن‌ها بر اساس عملکرد خود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. این نکته را هم باید در نظر داشت که نصب هر یک از این پارتیشن‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و از این‌ رو قیمت‌های متفاوتی هم در نصب خواهند داشت.

 

قیمت پارتیشن اداری برحسب متریال پارتیشن

همان‌طور که گفته شد، پارتیشن‌ها از متریال هایی مانند چوب، ام دی اف، شیشه و آلومینیوم طراحی و ساخته می‌شوند. جنس این پارتیشن‌ها بر اساس سبک و دکوراسیون ادارات و فضای داخلی آن‌ها انتخاب ‌شده و می‌توانند زیبایی و دکوراسیون را دوچندان کنند. به‌عنوان مثال پارتیشن اداری شیشه ای با پارتیشن اداری چوبی از لحاظ جنس متریال و نوع نصب با یکدیگر متفاوت بوده و بنابراین دارای قیمت‌های متفاوتی هم می‌باشند. ممکن است که پارتیشن‌های اداری تلفیق و ترکیبی از ۲ یا چند متریال باشد که بازهم قیمت جداگانه‌ ای داشته و نمی‌توان هزینه مشخصی را برای آن‌ها تعیین نمود. این را هم در نظر داشته باشید که کیفیت متریال به‌ کار رفته در پارتیشن‌های اداری یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت نهایی پارتیشن‌ها است.

 

قیمت پارتیشن اداری برحسب فضا و ابعاد پارتیشن

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن اداری، متراژ فضای پارتیشن‌ بندی و ابعاد پارتیشن است. برای مثال برخی پارتیشن‌ها کوتاه بوده و فقط توسط پیچ به زمین متصل می‌شوند و برخی هم دارای ابعاد بیشتری بوده و علاوه‌بر زمین به سقف هم وصل شده و به‌ همین دلیل دارای قیمت‌های متفاوتی هم می‌باشند. همچنین متراژ فضای ادارات هم جهت پارتیشن‌ بندی بر قیمت پارتیشن اداری تاثیر مستقیم دارد.

از این‌ جهت در هنگام سفارش پارتیشن‌ها باید تمامی این عوامل را در نظر داشته و پارتیشن مناسب با دکوراسیون و فضای ادارات را با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه تهیه نمایید.

 

قیمت پارتیشن اداری برحسب رنگ و طرح

آخرین عاملی که در قیمت‌های پارتیشن‌های اداری تاثیرگذار می‌باشد، رنگ و طرح پارتیشن‌ها است. برای مثال پارتیشن‌های اداری چوبی طرح‌دار نسبت‌ به پارتیشن‌های اداری چوبی ساده دارای قیمت بیشتری بوده و از این‌رو در صرف هزینه با یکدیگر متفاوت می‌باشند. همچنین انتخاب رنگ متناسب با نوع دکوراسیون داخلی ادارات هم در قیمت پارتیشن‌ها تاثیر داشته و از عاملان تعیین‌ کننده است.

شرکت دیکا آسیا، طراح و مجری انواع پارتیشن‌های منازل و اداری بوده و برحسب نوع دکوراسیون و سبک و سلیقه افراد، پارتیشن‌ها را طراحی و اجرا می‌کند. تمامی پارتیشن‌های ارائه‌شده در این شرکت همگی از متریال‌های بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته‌ شده و دارای طرح‌های بسیار مدرن و به‌روز می‌باشند. جهت مشاهده نمونه کارهای دیکا آسیا و خرید پارتیشن شیشه‌ای و یا چوبی، می‌توانید به نشانی شبکه‌های اجتماعی این شرکت مراجعه کرده و طرح‌ها را مشاهده کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیکا آسیا

تولید کننده طراح و مجری تخصصی پارتیشن اداری شرکت (فنی-مهندسی) دیکا آسیا، ارزش ویژه ای به فضای شما می بخشد. ایده ها و راه حل های دیکا، مساحت مفید و مؤثر فضای کاری را از حد انتظار شما فراتر خواهد برد. دیوارهای پیش ساخته دیکا بر اساس طراحی خاص فضا، محاسبه و مهندسی می شوند و با پارتیشن های کارگاهی رایج کاملاً متفاوت هستند. بنابراین از مقاومت، دوام و قابلیت جابجایی بسیار بالایی برخوردار هستند. دیکا، زیبایی را در کارایی می بیند و نه مستقل از آن. سر آغاز کار ما شناخت دقیق و کامل نیاز شماست. ما طراحی و محاسبه را بر مبنای ایده ای انجام می دهیم که بهترین راه حل مسئله شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه