اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103236132319001

آشنایی با مبلمان اداری نوژن

کد: 140103236132319001

https://bit.ly/3aT2CxD

، تهران , (اخبار رسمی): ما در فضاهای اداری نیز مانند فضای مسکونی نیازمند طراحی داخلی صحیح و متناسب هستیم

مبلمان اداری نوژن
مبلمان اداری

اگر در تکاپوی راه اندازی شرکت و یا تغییر دکوراسیون محیط اداری خود هستید، بدون شک می دانید که مهم ترین و اولین چیزی که برای هر اداره و شرکتی الزامی است مبلمان اداری است، که باید متناسب با فضای کاری و فعالیت کارکنان و مشتریان انتخاب شود. تهیه مبلمان مناسب و زیبا می تواند علاوه بر بالا بردن سطح فرهنگی شرکت شما نقش مهمی در بالا رفتن سطح علاقه و کارایی کارمندان به انجام فعالیت های روزمره داشته باشد.

مبلمان و میز اداری

در فضاهای اداری نیز مانند فضای مسکونی ما نیازمند طراحی داخلی صحیح و متناسب خواهیم بود. با توجه به این موضوع که پرسنل و افراد ساعات زیادی را در طول روز در فضای اداری می گذرانند، ایجاد یک دکوراسیون اداری حرفه ای و زیبا  عامل بسیار مهمی است و در روحیه کارمندان و کارکنان تأثیر به سزایی خواهد داشت. بدون در نظر گرفتن بزرگی یا کوچکی فضای اداری لازم است برای هر تازه وارد و ارباب رجوعی چشم نواز بوده و ایجاد انرژی مثبت نماید.

بدون شک اولین قدم در ایجاد فضایی دلنشین و کاربردی برای یک شرکت و دفتر استفاده از انواع مبلمان اداری و شناخت دقیق هر کدام خواهد بود.

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری مورد نیاز هر اداره یا شرکتی به چند نوع مختلف تقسیم می شود. خوشبختانه طیف وسیعی از انواع میز  و صندلی اداری برای تجهیز و دکوراسیون ادارات طراحی شده اند که انتخاب را بسیار راحت نموده است.

میز اداری

میزهای اداری از  موارد اصلی  مورد نیاز است که بسته به نوع کاربری که در نظر دارید ، وسعت انتخاب آن بسیار است و طراحی های مدرن با ترکیب متریال هایی همچون استیل،  شیشه و ام  دی اف، با طراحی کاملاً ارگونومیک و استاندارد در ساخت آن اعمال شده است. تمامی میزهای اداری مدولار بوده و قابلیت نصب و جداسازی آسان را دارا می باشند.

میز مدیریتی

این میز نقش بسزایی در وجهه شرکت و برند شما دارد. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم پر اهمیت ترین لوازم فضای اداری میز مدیریت است.

میز کارشناسی

میز کارشناسی با طراحی های منحصر بفرد جهت بهینه سازی محیط و استفاده حداکثری فضای در دسترس.

میز کارمندی

با رعایت اصول استاندارد و کاملاً کاربردی

میز منشی

این میز اولین برخورد مشتری با شرکت شماست. بنابراین طراحی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میز کارگروهی

برای تعامل بیشتر کارمندان و افزایش روحیه کار تیمی طراحی شده است.

میز کنفرانس

با انواع اشکال و ابعاد کاربردی و استاندارد

میز کانتر و تریبون

که میز های کاربردی و مهمی در فضای اداری می باشند.

صندلی اداری

 یکی از مهم ترین اجزای مبلمان اداری است که باید استاندارد سازی شده باشد تا به سلامت کاربران آسیب وارد نکند. بدون شک می دانید که استفاده از صندلی های غیر اصولی که با فضای کاری همخوانی ندارد تا چه میزان می تواند خستگی آفرین باشد.  

صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی کنفراس، صندلی انتظار چندتایی و تکی  انواع  صندلی های تخصصی و مورد نیاز در اکثر ادارات هستند. علاوه بر زیبایی ظاهری توجه به راحتی و استاندارد بودن آن ها ارتباط مستقیم بر عملکرد کاری کارمندان دارد.

صندلی های اداری شرکت نوژن، چرخدار با قابلیت جابجایی آسان و قابلیت تنظیم ارتفاع و کاملاً منعطف هستند. بخش نشیمن دارای مواد ضد تعریق است. این صندلی ها در کیفیت های متنوع بر اساس نیاز شما طراحی شده اند.

خرید مبلمان و میز اداری

هنگام خرید مبلمان اداری حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که این مبلمان چگونه می توانند در کارایی و همچنین زیبا سازی فضای داخلی شرکت و یا اداره شما داشته باشند.

هنگام خرید مبلمان اداری، میزهای اداری، میزهای مدیریتی و میزهای کنفرانس لازم است به نکات توجه کرد. از جمله این موارد توجه به رنگبندی فضای اداری خود و استفاده بهینه از فضای اختصاص داده شده برای مبلمان اداری در دفتر کار و مقدار راحتی آن با وجود رسمی و اداری بودن آن است.

شرکت نوژن ارائه دهنده انواع مبلمان تخصصی اداری با طیف بی نظیری از میزها و صندلی های تخصصی فضاهای اداری و شرکتی در اشکال و اجناس متنوع می باشد. برای خرید انواع مبلمان مورد نیاز خود تنها کافیست به کاتالوگ محصولات و صفحات مربوطه مراجعه و نمونه های موجود در وب سایت را مشاهده نمایید.

قیمت مبلمان و میز اداری

قیمت مبلمان اداری بر حسب متریال بکار رفته و میزان کارایی و دوام و نوع طراحی دارای رنج قیمتی متنوعی است. این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که قیمت مبلمان اداری ارائه شده توسط این شرکت دارای قیمت رقابتی است.

برای  اطلاع از قیمت انواع مبل اداری به صفحات مربوطه در بخش مبلمان اداری مراجعه نموده و از انواع مختلف آن دیدن فرمایید.

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات و مشاوره تخصصی می توانید با بخش کارشناسان فروش مجموعه با شماره 02158942 تماس حاصل نمایید.

مبلمان و میز اداری نوژن

شرکت نوژن به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان مبلمان اداری این افتخار را دارد تا بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار شما سروران گرامی قرار دهد.

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات این شرکت اعم از مبلمان اداری، پارتیشن اداری، فایل و کمد اداری به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با کارشناسان نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نمایید.

منبع: 

https://nujan.net//

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل