اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103296144119001

میز کنفرانس نوژن چیست؟

کد: 140103296144119001

https://bit.ly/3QKNWBx

، تهران , (اخبار رسمی): میز در اتاق کنفرانس یک عنصر بسیار مهمی است که نفرات شرکت دور این میز به صورت چهره به چهره به تعامل و ارتباط کاری می پردازند

میز کنفرانس نوژن
میز کنفرانس

شرکت نوژن تولید کننده و ارائه دهنده انواع تجهیزات و مبلمان اداری با بهره گیری از برترین متریال موجود آماده ارائه محصولات خود به متقاضیان گرامی است.

میز کنفرانس یکی از عناصر کلیدی در دفتر کار است. اگر می ‌خواهید جلسات کاری بدون مشکل برگزار شود باید حتماً آن را در نظر بگیرید. انتخاب میز کنفرانس می ‌تواند به ‌طور قابل ‌توجهی بر نحوه میزبانی جلسات کاری اثرگذار باشد. در واقع یکی از بخش های مهم شرکت های خصوصی و سازمان ها بخش اتاق جلسات و کنفرانس است، که پرسنل در این گونه فضاها با هم به تبادل اطلاعات و تصمیم گیری های مهم می پردازند.

میز در اتاق کنفرانس یک عنصر بسیار مهمی است که نفرات شرکت دور این میز به صورت چهره به چهره به تعامل و ارتباط کاری می پردازند.

خرید میز کنفرانس

در شرکت نوژن طیف گسترده ‌ای از انواع میز کنفرانس متناسب با هر فضای کاری و با هر تعداد قابل سفارش است. این شرکت سعی نموده است نیاز مشتریان را شناخته، بررسی و تولید کنده و عرضه‌ کننده میز های کنفرانس با متریال ‌های باکیفیتی همچون ام دی اف، شیشه و فلز باشد. طراحی این میز ها با استفاده از طرح‌ های مدرن و شیک و با تجهیزات به ‌روز و با اتصالات مستحکم و با دوام فوق ‌العاده الهام گرفته شده اند.

جهت سفارش و خرید هر گونه از مبلمان اداری و اطلاعات بیشتر به صفحات مربوطه مراجعه نموده و یا با بخش کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

میز کنفرانس نوژن

میزهای کنفرانس شرکت نوژن بدون شک یک ابزار عالی برای افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی دفتر و شرکت شماست. این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که با سفارش و خرید میز کنفرانس مدرن نوژن به دلیل استفاده از مواد و متریالی بسیار مرغوب و با کیفیت در ساخت میز های این مجموعه، جذابیت و وجهه کاری شما بسیار افزایش خواهد یافت.

میز های شرکت نوژن دارای وزن سبک و قابل‌ حمل هستند. تمام قطعات فلزی با جوشکاری لیزری متصل شده اند. از این ‌رو بسیار ظریف و در عین‌ حال مستحکم اند. متریال MDF از بهترین کاتالوگ رنگی موجود و بهترین کیفیت انتخاب ‌شده ‌اند. دارای تنوع در تعداد نفرات است و با هر شکل ظاهری و با قابلیت پذیرایی و بدون پذیرایی طراحی شده‌ است.

قیمت میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس براساس ابعاد و متراژ میز متغیر خواهد بود. علاوه ‌بر این جنس و شکل ظاهری و متریال به ‌کار رفته در آن در قیمت نهایی اثرگذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل ‌ها و قیمت ‌های درج ‌شده دیدن نمایید. همچنین می توانید برای کسب هر گونه اطلاعات با کارشناسان فروش نوژن در تماس باشید.

نکات مهم در انتخاب میز کنفرانس

اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را دارید باید مشخصه های کلی این میز را به لحاظ کاربردی و ابعادی بدانید. پس با توجه به این ویژگی هایی که ذکر شد دانستن نکات و تقسیم بندی ها و تیپ های مختلف آن حائز اهمیت است.

به لحاظ ابعادی برای شرکت هایی که نسبتاً کوچک هستند و همینطور شرکت های بزرگی که اتاق های جلسات بزرگی را به این موضوعات اختصاص می دهند با توجه به نفراتی که باید در این گونه فضاها بخشی از ساعات کاری خود را سپری کنند، تیپ های مختلفی انتخاب می شود.

از نظر شکل ظاهری این نوع میز ها می توانند به شکل بیضی، دایره، مربع، مستطیل و یا مربع کامل باشند که بسته به محدودیت های اتاق موجود و بسته به نوع کاربرد و نوع گرد هم آمدن نفرات این نوع اشکال انتخاب می شوند.

شرکت نوژن تولید کننده و ارائه دهنده انواع تجهیزات و مبلمان اداری با بهره گیری از برترین متریال موجود آماده ارائه محصولات خود به متقاضیان گرامی است. جهت مشاهده انواع میز کنفراس از مدل های موجود در سایت دیدن بفرمایید. همچنین می توانید با کارشناسان فروش نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار