اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107116751719001
در دسترس نیست

پارتیشن اداری و انواع آن

کد: 140107116751719001

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن اداری نوژن از جنس و متریال‌های متفاوتی همچون چوب، شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و غیر ساخته‌ شده و در مدل‌های تک‌ جداره و دوجداره طراحی و اجرا می‌شوند. پارتیشن اداری علاوه‌بر جداسازی فضای ادارات، در تعیین دکوراسیون محیط داخلی دفاتر و شرکت‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

پارتیشن اداری و انواع آن
پارتیشن اداری

نوژن، یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن و انواع مبلمان اداری در سبک‌ های است که انواع مختلف مبلمان و پارتیشن ها را توسط طراحان خلاق و دقیق خود طراحی و اجرا می‌کند.

پارتیشن اداری به دیوارهای جداکننده ای گفته می‌شود که جهت جداسازی فضای ادارات به بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارتیشن اداری یا تفکیک‌ کننده فضا، از بهترین ابزارها جهت تقسیم‌بندی فضای ادارات و شرکت‌ها بوده و می‌توان با استفاده از این دیوارها، فضاهای خصوصی را برای کار کارمندان در فضاهای کوچک به وجود آورد. پارتیشن اداری در ابعاد، متریال ها و طرح و رنگ‌های گوناگون مطابق با سلیقه مشتری و نوع فضای ادارات طراحی و ساخته می‌شوند.

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن اداری به‌جای ساخت دیوارها، آسیب نرساندن به کف و دیوارها در هنگام نصب است. برخی از پارتیشن‌های اداری خاصیت عایق صدا و صوت را داشته و ازاین‌رو سبب ایجاد تمرکز بالا در کارمندان در هنگام فعالیت می‌شوند.

پارتیشن اداری نوژن از جنس و متریال‌های متفاوتی همچون چوب، شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و غیر ساخته‌ شده و در مدل‌های تک‌ جداره و دوجداره طراحی و اجرا می‌شوند. پارتیشن اداری علاوه‌بر جداسازی فضای ادارات، در تعیین دکوراسیون محیط داخلی دفاتر و شرکت‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

انواع پارتیشن

پارتیشن اداری دارای انواع متفاوتی است که در ادامه و به مطالعه هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • پارتیشن اداری تک‌ جداره

این سیستم از پارتیشن‌ها از جنس‌های چون شیشه، ام دی اف در طرح‌ها و ابعاد گوناگون طراحی و اجرا می‌شوند. ارتفاع پارتیشن‌های تک‌ جداره قابل تنظیم بوده و به شکل‌های کوتاه، بلند و نیمه‌ بلند ساخته می‌شوند. پارتیشن اداری تک‌ جداره وزن سبکی داشته و به‌ راحتی قابل جابه‌جایی بوده و بسیار کم‌هزینه است. این پارتیشن‌ها نسبت‌ به حرارت و صدا عایق نبوده ولی بادوام و دارای استحکام بالایی هستند.

  • پارتیشن اداری دوجداره

این سیستم در دفاتر و اداراتی به کار میرود که رفت‌وآمد ارباب‌ رجوع زیاد بوده و یا تعداد کارمندان بالا باشد. در این اماکن به‌طور طبیعی سروصدا نیز زیاد بوده و جهت جلوگیری از آلودگی‌های صوتی و تاثیر منفی آن‌ها در عملکرد و تمرکز کارمندان، از پارتیشن‌های دوجداره که عایق صدا می‌باشند در این ادارات استفاده می‌شود. استحکام پارتیشن اداری دوجداره از پارتیشن‌های تک‌ جداره بیشتر بوده و معمولاً در ساخت آن‌ها از شیشه‌ های دوجداره استفاده می‌شود. این نوع از پارتیشن‌ها نیز در ارتفاع‌های متفاوتی ساخته‌ شده و نصب پرده و کرکره بر روی آن‌ها امکان‌پذیر است.

  • پارتیشن اداری ام دی اف

یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری، پارتیشن‌های ام دی اف هستند. این پارتیشن‌ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. پارتیشن‌های ام دی اف عایق مناسبی برای صدا بوده و از پخش شدن سروصدا در فضای ادارات جلوگیری می‌کنند. استفاده از پارتیشن‌های ام دی اف در فضای کوچک ادارات به دلیل عایق در برابر نور توصیه نشده و بهتر است از این پارتیشن‌ها در فضاهای بزرگ استفاده شود.

  • پارتیشن اداری شیشه‌ای

یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند. این نوع از پارتیشن‌ها علاوه‌بر عایق صدا، بسیار زیبا و شیک بوده و نمایی منحصربه‌فرد را به فضای داخلی ادارات می‌بخشند. پارتیشن‌های شیشه‌ای بسیار سبک و کم‌هزینه هستند و نور کافی و مناسب را برای فضای ادارات تامین می‌کنند و به‌ همین دلیل سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند. پارتیشن‌های شیشه‌ای در انواع شیشه مات، ساده، طرح دار و غیره ساخته‌ شده و دارای مدل‌های تک‌ جداره و دوجداره می‌باشند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌ صورت ترکیبی از شیشه و آلومینیم، شیشه و ام دی اف با یکدیگر طراحی و اجرا شده و بسیار مستحکم و استاندارد ساخته می‌شوند. از دیگر خصوصیات پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان به قابلیت باز و بسته شدن آن‌ها، قابلیت جابجایی، عایق گرما و سرما، عایق گرد و خاک، ایجاد فضایی شیک و مدرن و همچنین بسته نشدن فضای دید اشاره کرد.

  • پارتیشن آلومینیومی

اگر در ساخت پارتیشن اداری، از فریم‌های آلومینیومی استفاده شود، به آن‌ها پارتیشن‌های آلومینیومی گفته می‌شود. پارتیشن‌های آلومینیومی در کنار متریال‌های دیگری مانند شیشه، چوب و ام دی اف با یکدیگر ترکیب و ساخته‌ شده و سبب ایجاد ساختاری جدید و مدرن در فضای ادارات می‌شوند. این نوع از پارتیشن اداری سبک بوده و به‌ راحتی جابجا شده و بدنه آن‌ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. پارتیشن‌های آلومینیومی در برابر تغییرات رطوبت و دما مقاومت بالایی داشته و قابل بازیافت هستند. این نوع از پارتیشن‌ها قیمت پایین‌تری نسبت‌ به سایر پارتیشن‌ها داشته و دارای قابلیت اجرا تا ارتفاع‌های زیادی حتی نزدیک به سقف را دارا می‌باشند.

  • پارتیشن اداری چوبی

استفاده از پارتیشن‌های چوبی، سبب ایجاد فضای گرم و دل‌نشین در ادارات می‌شود. پارتیشن‌های چوبی دارای طرح‌های چوب و رنگ‌های متفاوتی بوده و بهترین عایق برای صدا و حرارت هستند. پارتیشن‌های چوبی و یا ام دی اف در اندازه‌های نیم‌ قد، تمام‌ قد، تمام چوب و یا ترکیبی با شیشه طراحی‌شده و ساخته و اجرا می‌شوند. از مزایای استفاده از پارتیشن‌های چوبی می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر آتش‌سوزی، عایق صدا و حرارت، ایجاد فضای گرم و دکوراسیون شیک و استفاده از قاب‌های آلومینیومی برای آن‌ها اشاره کرد.

شرکت تولیدی مبلمان اداری و پارتیشن اداری نوژن، یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن اداری و انواع مبلمان اداری مانند میز اداری بوده و انواع سبک‌ های مختلف مبلمان و پارتیشن ها را توسط طراحان خلاق و دقیق خود طراحی و اجرا می‌کند. تمامی متریال‌های به‌ کار رفته در این شرکت همگی مرغوب و باکیفیت بوده و دارای بالاترین استانداردهای تعریف‌ شده می‌باشند. نکات مهم در خرید انواع تجهیزات اداری را اینجا بخوانید.

شما می‌توانید جهت دریافت قیمت انواع مبلمان اداری نوژن مانند میز اداری، میز کنفرانس و... با این شرکت تماس گرفته و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان