اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126853119001
در دسترس نیست

نحوه انتخاب میز و مبلمان اداری مناسب

نحوه انتخاب میز و مبلمان اداری مناسب

کد: 140109126853119001

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نکات مهم برای ایجاد فضای کاری بسیار راحت و دل‌پذیر، انتخاب مبلمان اداری مناسب است. مبلمان اداری یکی از اصلی‌ترین تجهیزات در فضای کاری به شمار آمده و شایل وسایلی چون میز اداری، صندلی اداری، فایلینگ، کتابخانه، میز مدیریت و غیره میشود.

نحوه انتخاب میز و مبلمان اداری مناسب
مبلمان اداری

شرکت مبلمان و پارتیشن اداری و همچنین میز کنفرانس نوژن تولید کننده انواع مبلمان اداری و میز اداری بوده و از جمله مراکز معتبر و شناخته شده به شمار رفته و دارای سال‌ ها تجربه در این حرفه است.

نحوه انتخاب میز و مبلمان اداری مناسب

یکی از نکات مهم برای ایجاد فضای کاری بسیار راحت و دل‌پذیر، انتخاب مبلمان اداری مناسب است. مبلمان اداری یکی از اصلی‌ترین تجهیزات در فضای کاری به شمار آمده و شایل وسایلی چون میز اداری، صندلی اداری، فایلینگ، کتابخانه، میز مدیریت و غیره میشود.

توجه به برخی نکات در خرید انواع مبلمان اداری سبب می‌شود که انتخابی درست و متناسب با دکوراسیون داخلی اداره و همچنین فضای موجود داشته و بتوانید به‌ درستی خرید نمایید.

مبلمان اداری از لحاظ سبک، طرح و رنگ، متریال و همچنین نوع طراحی دارای انواع گوناگونی هستند که کارفرمایان میتوانند بر اساس سلیقه و با توجه به نوع طراحی داخلی اداره، هر کدام از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایند،

از جمله نکات مهم در خرید مبلمان و میز اداری می‌توان در ادامه مطالب به آن ها اشاره نمود.

چگونگی انتخاب و خرید مبلمان اداری

  • توجه به فضای اداره

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب مبلمان اداری باید به آن توجه کنید، مساحت داخلی شرکت است. قبل‌ از خرید مبلمان اداری بهتر است که فضا و یا اتاق اداری که قرار است مبلمان اداری در آن چیدمان شود را اندازه‌گیری کرده و سپس یک طرح را در مقیاس کوچک تهیه و تجزیه تحلیل نمایید و بهترین راه برای چیدمان و نوع توزیع فضای شرکت را در نظر بگیرید.

  • تعیین بودجه مورد نظر

یکی از عواملی که در انتخاب مبلمان اداری بسیار تأثیرگذار است، هزینه‌ای است که قصد دارید برای آن صرف کنید. بودجه مدنظر تا حد بسیار زیادی تعیین می‌کند که شما چه نوع میز اداری و چه نوع مبلمان اداری و با چه طرح و متریالی را می‌توانید انتخاب و خریداری نمایید.

  • تهیه فهرست

قبل‌ از خرید هرگونه مبلمان اداری، باید تعداد کارمندان، صندلی و میز اداری مورد نیاز را فهرست کرده و با توجه به تجهیزات مورد نیاز آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

  • توجه به نورپردازی و سبک دکوراسیون اداری

ایجاد نورپردازی مناسب در یک محیط کاری، سبب ایجاد محیطی دلپذیر و آرامش‌ بخش برای کارمندان شده و از خستگی زودرس آنها جلوگیری می‌نماید. همچنین قبل‌ از انتخاب مبلمان اداری باید به سبک دکوراسیون اداری و همچنین تجهیزات و تمام فاکتور هایی که در نمای دکوراسیون و طراحی داخلی اداره تاثیر دارند توجه کرده و با توجه به سبک دکوراسیون، مبلمان اداری و میز اداری را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

  • ارگونومیک بودن مبلمان اداری

از دیگر ویژگی‌ های مهم در انتخاب مبلمان اداری مناسب، توجه به‌ راحتی و ارگونومیک بودن مبلمان است. استاندارد های مختلفی در ارگونومیک بودن مبلمان اداری وجود دارند که تمامی این استاندارد ها برای هدف راحتی کارمندان در هنگام فعالیت و جلوگیری از خستگی زودرس آن‌ها تعبیه شده‌ است.

  • توجه به نیاز و طراحی مبلمان اداری

به‌ طور کلی مبلمان اداری شامل میز اداری، صندلی اداری، صندلی مدیریت، صندلی کارکنان، میز مدیریت و غیره بوده و باید با توجه به نیاز های فضای اداره، هر کدام از این تجهیزات را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین توجه به سبک مبلمان اداری و تناسب آن با دکوراسیون داخلی اداره نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید رنگ، طرح و مدل مبلمان را مطابق با طراحی داخلی اداره انتخاب و خریداری نمایید.

از دیگر نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری میتوان به خرید آنها از مراکز معتبر و دارای مجوز رسمی اشاره کرد. زیرا این مراکز دارنده با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات بوده و همچنین از خدمات پس فروش نیز برخوردار هستند.قیمت محصولاتی چون انواع میز اداری در این مجموعه ها مطابق با تعرفه های تعیین شده است و پس از فروش محصول، ضمانت نامه و گارانتی آن را نیز به مشتریان تحویل میدهند.

صحبت پایانی

شرکت مبلمان و پارتیشن اداری و همچنین میز کنفرانس نوژن تولید کننده انواع مبلمان اداری و میز اداری بوده و از جمله مراکز معتبر و شناخته شده به شمار رفته و دارای سال‌ ها تجربه در این حرفه است. تمامی محصولات تولید شده در این شرکت همگی از طراحی‌ ها و استاندارد های به‌ روز جهانی برخوردار بوده و از باکیفیت‌ترین متریال ها در ساخت آنها به کار برده شده‌ است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و سفارش انواع میز اداری و مبلمان اداری، با شرکت نوژن تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت نوژن ارائه دهنده انواع مبلمان و پارتیشن های اداری اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل