اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103236132519001

پارتیشن اداری نوژن چیست؟

کد: 140103236132519001

https://bit.ly/3OdarwQ

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن ها در واقع همان سازه های جدا کننده هستند که بدون شک تا به حال در ادارات دولتی یا شرکت های خصوصی به دفعات دیده اید

پارتیشن اداری نوژن
پارتیشن اداری

چیدمان یک دفتر تأثیر بسزایی در عملکرد کارمندان دارد. فضایی که به‌ خوبی طراحی ‌شده باشد می ‌تواند روحیه و بهره‌ وری کارکنان را افزایش دهد. یکی از ساده‌ ترین و مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین راه ‌ها برای رسیدن به فضاهای تفکیک‌ شده و بهینه استفاده از پارتیشن اداری است.

پارتیشن ها در واقع همان سازه های جدا کننده هستند که بدون شک تا به حال در ادارات دولتی یا شرکت های خصوصی آن را به دفعات دیده اید. پارتیشن ‌های اداری در انواع طرح ‌بندی برای نصب آسان و سریع آمده اند تا جذابیت بصری فوق‌ العاده را به یک دفتر کاری بیاورند. علاوه بر این ها وجود پارتیشن کمک می کند تا به محیط کاری خود انسجام و نظم ببخشید.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری بر اساس جنس متریال به کار رفته در آن به دو دسته پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی تقسیم می ‌شود.

 هر دو نوع را می ‌توان به ‌صورت کشویی و متحرک و به ‌صورت تک ‌جداره و دوجداره طراحی و تولید کرد. انتخاب هر کدام بنا به سلیقه و الزامات فضای کاری برمی ‌گردد. هر نوع از پارتیشن های نامبرده دارای مزیت ‌های ویژه ای است که با آن ها به دست می آورید.

پارتیشن ام دی اف

از رایج‌ ترین و محبوب‌ ترین متریال برای ساخت پارتیشن‌ ها نوع ام دی اف است. پنل های ام دی اف به دلیل قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و ساختار متراکم و بادوام همیشه گزینه ‌ای مناسب برای بکارگیری در فضا های اداری و بخصوص در ساخت تقسیم کننده‌ ها بوده اند. در نوع ام دی اف، پارتیشن ها را هم می توان به‌ صورت نیم قد و یا تا سقف طراحی کرد که کاملاً بنا به سلیقه و کاربردی که از آن انتظار دارید انجام می ‌شود.

برای ارتقای خواص نوع ام دی اف می‌ توان آن را با پنل های شیشه ترکیب کرد تا دید و نور کافی در اختیار کارمندان قرار بگیرد که دراین ‌صورت امکان نصب پرده کرکره‌ ای نیز فراهم می ‌شود.

 پارتیشن ام دی اف هم به ‌صورت تک‌ جداره و هم به ‌صورت دوجداره قابل طراحی اند. تفاوت این دو نوع به تفاوت در میزان دفع صدا برمی ‌گردد. قابلیت عایق صدا در نوع دوجداره بسیار بیشتر است. آن‌ها را هم می‌ توان به‌ صورت سفارشی و طبق اندازه استاندارد و مطابق با محیط کاری طراحی کرد و یا از نوع پیش ‌ساخته استفاده کرد.

 رنگ بندی ام دی اف تماماً طبق کالیته رنگی موجود است و طبق هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون فضای اداری قابل سفارش هستند.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن‌ های آلومینیومی از چارچوب و فریم آلومینیوم تشکیل ‌شده‌ اند که پنل های شیشه ‌ای را در خود جای داده ‌اند. شفافیت شیشه اجازه می ‌دهد تا نور در مناطق تقسیم ‌شده جریان داشته باشد و محیطی جادار و مطبوع را تشکیل دهد.

 پارتیشن ‌های شیشه ‌ای با قاب آلومینیوم سازه‌ های لوکس و نوع مدرن ‌تری از انواع پارتیشن هستند و علاوه ‌بر زیبایی ویژگی‌ های بارز آن سبب شده تا گزینه ‌ای مناسب برای اکثر شرکت‌ ها، بانک‌ ها و ادارات باشد.

لازم به توضیح است در تمامی انواع پارتیشن های اداری تولید شده توسط نوژن امکان حک نام و یا لوگو برند شما عزیزان وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای

شیشه از اصلی ترین و پرکاربردترین متریال در ساخت پارتیشن است. ساختار پارتیشن ‌های شیشه ‌ای تشکیل ‌شده از فریم آلومینیوم که قابی سبک با استحکام فوق ‌العاده دارد. به کارگیری آلومینیوم و ترکیب آن با شیشه علاوه بر ظاهری شیک و مدرن، سبب استحکام و مقاومت سازه خواهد شد. علاوه بر این ترکیب فلز و شیشه همیشه جذاب است. پروفیل آلومینیومی دارای رنگ ‌بندی استاندارد سفید، نقره‌ ای، طلایی و مشکی است.

پنل های شیشه ‌ای به کار رفته در پارتیشن آلومینیومی ایمن بوده و اکثراً از شیشه‌ های سکوریت و لمینت جهت اطمینان از استحکام و دوام کلی سازه در ساخت آن استفاده می شود. برای زیبایی بخشیدن و افزایش نشاط و برخی الزامات دیگر از شیشه‌ های رنگی نیز می‌ توان در ساختار آن‌ ها بهره گرفت.

خرید پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری مهم ‌ترین بخش از پروژه تغییر دکوراسیون و بهینه‌ سازی فضا و مدیریت فضای کاری برای بهبود تقسیم ‌بندی محیط یک دفتر و شرکت است.

هنگام خرید پارتیشن مناسب می ‌توانید موارد زیادی از انواع ذکر شده را در نظر بگیرید درحالی ‌که هر مدیریتی نیازهای منحصربه‌ فرد فضای کاری و مناطق مورد نیاز را بهتر می‌شناسد، اما برای خرید و نصب پارتیشن اداری در نظر گرفتن چند نکته ضروری است. از جمله:

سفارشی ‌سازی

حتماً با شرکت ‌های ارائه ‌دهنده درمورد گزینه ‌های سفارشی‌ سازی همچون رنگ، اندازه و متریال به ‌کاررفته مشورت کنید و توجه داشته باشید که طیف گسترده ‌ای از انتخاب و طراحی‌ ها را که مناسب فضای کاری‌ شما می باشد را ارائه کند. گزینه ای که در شرکت نوژن به راحتی برای مشتریان قابل دسترس است.

طراحی

همواره مهم است که هنگام خرید عملکرد و فرم پارتیشن را در نظر بگیرید. کیفیت مواد باید به گونه ‌ای باشد که تمام ویژگی ‌های لازم برای پارتیشن‌ ها اعم از عایق صدا، حفظ حریم خصوصی، سهولت در نظافت و انتقال را داشته باشد.

قیمت پارتیشن اداری

هزینه ساخت و طراحی پارتیشن ‌های اداری بنا بر نوع آن تعیین می ‌شود. پس ‌از آن ابعاد، نوع شیشه، تک‌ جداره و یا دوجداره بودن، تعداد پنل ها، امکانات مازاد همچون پرده و نوع درب،  متراژ، ضخامت پانل ‌ها و هزینه نصب همگی عواملی هستند که بر قیمت پارتیشن اداری اثر گذارند. پیشنهاد می ‌شود برای کسب دقیق اطلاعات در خصوص هزینه‌ ها با کارشناسان طراحی و فروش شرکت نوژن در تماس باشید.

پارتیشن اداری نوژن

شرکت نوژن با بیش ‌از ۳۰ سال سابقه و تخصص در تولید انواع پارتیشن اداری و ملزومات مورد نیاز دفاتر و ادارات، طیف گسترده ‌ای از محصولات حرفه ‌ای را به متقاضیان گرامی ارائه می ‌دهند. تیم کارشناسی و طراحی شرکت نوژن به شما در دستیابی به سازه ‌ای با کیفیت، ماندگار، دقت و متناسب با فضای کاری با حداکثر بهره ‌مندی از فضا های بدون استفاده کمک می‌ کند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نمایید، کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

منبع:

https://nujan.net//

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل