اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105156338819001

نکات مهم پیش‌ از خرید مبلمان اداری

کد: 140105156338819001

https://bit.ly/3A6zJrZ

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز می‌تواند متغیر باشد. اگر می‌خواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به‌ درستی مبلمان اداری را انتخاب نمایید.

نکات مهم پیش‌از خرید مبلمان اداری
میز اداری

مبلمان اداری نوژن از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نوژن متناسب با انواع محیط ادارات آغاز کرده و دارای طراحانی بسیار ماهر و آموزش‌دیده می‌باشد.

نکات مهم پیش‌از خرید مبلمان اداری

انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز می‌تواند متغیر باشد. اگر می‌خواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به‌ درستی مبلمان اداری را انتخاب کنید.

هر اداره‌ای نیاز به مبلمان داشته و در این اماکن استفاده از مبلمان منازل جهت دکوراسیون داخلی مناسب نبوده و باید از مبلمان اداری، میز اداری و ... به کار برده شود. مبلمان اداری دارای انواع گوناگونی از نظر جنس، چیدمان، شرکت تولیدی، رنگ و غیره بوده و همان‌طور که گفته شد بر اساس شرایط اداره‌ جات و همچنین سلیقه اشخاص انتخاب و خریداری می‌شوند.

قبل‌ از خرید مبلمان اداری رعایت نکاتی سبب می‌شود که در خرید این مبلمان بهترین انتخاب را کرده و مبلمانی با بیشترین کارایی و با طول عمر بالا را خریداری کنید.

در ادامه به بررسی هر یک از این نکات پرداخته و هر یک از آن‌ها را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

نکات بسیار مهم قبل‌ از خرید مبلمان اداری

ازجمله نکات مهم قبل‌ از خرید مبلمان اداری می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • رنگ مبلمان اداری

یکی از نکات مهم در خرید مبلمان اداری، توجه به رنگ و هارمونی آن با فضای اداره است. رنگ مبلمان اداری باید متناسب با رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری محیط بوده و استفاده از رنگ‌های آبی و طوسی در ادارات و دفاتر سبب انگیزه‌بخشی به کارمندان و کارکنان شده و حس معاشرت و اعتمادبه‌نفس را به آن‌ها می‌بخشد. به کار بردن از رنگ‌های نود نیز در ادارات رابطه مستقیمی با آرامش کارمندان داشته و حواس آن‌ها را متمرکزتر می‌سازد.

  • قیمت مبلمان اداری

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید مبلمان اداری، توجه به هزینه و قیمت آن است. اگر دارای شرکت و دفاتر بسیار بزرگ و صاحب برند خاصی هستید، بهتر است از مبلمان اداری باکیفیت‌ تر با قیمت بیشتر استفاده کرده و اگر می‌خواهید به‌ تازگی دفتری را راه‌اندازی کرده و از آینده و پیشرفت آن اطلاعی ندارید، می‌توانید از مبلمان اداری دارای کیفیت متوسط با قیمت پایین‌تر نیز استفاده کنید. همچنین در هنگام خرید مبلمان اداری حتما به کیفیت آن و تناسب آن با قیمت گذاشته شده بر روی آن اطمینان حاصل کنید.

  • توجه به فضای ادارات

قبل‌ از خرید مبلمان اداری به میزان فضای خالی دفتر خود توجه کرده و تعیین کنید که چه تعداد صندلی و میز با توجه به تعداد کارمندان و متراژ محیط مورد نیاز است. همچنین توجه به سایز مبلمان و استفاده از مبلمان شکیل و جاگیر و یا خرید مبلمان کم جا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • ارگونومی مبلمان اداری

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید مبلمان اداری، توجه به راحتی و ارگونومی آن است. راحتی کارمندان و کارکنان شرکت در هنگام کار و فعالیت روزانه در ادارات یکی از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت و حفظ تمرکز آن‌ها بوده و به این دلیل که کارمندان ساعت‌های بسیار زیادی را روی صندلی و پشت میز نشسته و فعالیت می‌کنند، باید بر روی این مبلمان احساس راحتی کرده تا از کار خود خسته نشده و دچار کمردرد، زانودرد و گردن دردهای طولانی نشوند.

  • استفاده از پارچه‌های مناسب

همان‌طور که می‌دانید، کارمندان ساعت‌های طولانی را در مبلمان اداری نشسته و مشغول فعالیت‌های اداره می‌شوند. برخی از پارچه‌های مبلمان اداری پس‌ از مدتی دچار تعریق شده و یا پس‌ از چندین‌ بار مصرف ترک‌ خورده و پوسته پوست می‌شوند. بنابراین سعی کنید در هنگام خرید مبلمانی را خریداری کنید که دارای پارچه‌های ضد تعریق بوده و همچنین از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشند.

  • چندکاره بودن مبلمان

اگر می‌خواهید پس‌ از مدتی دکوراسیون محل اداره را تغییر داده و از مبلمان اداری خود بهترین استفاده را کنید، بهتر است از مبلمان اداری چندکاره استفاده کنید. برای مثال برخی میزهای اداری قابلیت تبدیل شدن به میز مدیریتی و میز مخصوص کامپیوتر را داشته و یا برخی میزها می‌توانند به دلیل انعطاف‌ پذیری علاوه‌بر میز کارمندان، به میز کنفرانس نیز تبدیل شوند. همچنین ویژگی چندکاره بودن مبلمان اداری در استفاده در فضاهای کوچک ادارات نیز بسیار حائز اهمیت است.

  • ضمانت پس‌ از فروش

از جمله مهم‌ترین نکات پیش‌از خرید هر محصولی، ضمانت پس‌ از فروش آن است. قبل‌ از خرید مبلمان سعی کنید آن را از شرکت و فروشگاهی تهیه کنید که دارای خدمات و ضمانت پس‌ از فروش بوده و محصولات قابل عرضه خود را ضمانت کند. از دیگر نکات مهم در خرید مبلمان اداری می‌توان به سبک و زیبایی مبلمان، متریال آن‌ها، نظر کارمندان پیش‌از خرید، قابلیت تنظیم مبلمان، نوع دکوراسیون و توجه به نیازهای اصلی اشاره کرد.

مبلمان اداری نوژن از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نوژن متناسب با انواع محیط ادارات آغاز کرده و دارای طراحانی بسیار ماهر و آموزش‌دیده است. این شرکت همچنین در تولید پارتیشن اداری نوژن نیز فعالیت داشته و از تجهیزات و ماشین‌آلات بسیار پیشرفته و مدرن جهت تولید محصولات خود استفاده می‌نماید.

شما می‌توانید جهت خرید انواع محصولات نوژن اینجا را کلیک کرده و اطلاعات کافی در مورد آن کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]