اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166407019001

برترین برندهای مبلمان اداری در کشور

برترین برندهای مبلمان اداری در کشور

کد: 140106166407019001

https://bit.ly/3Bjfrfr

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از مبلمان اداری به عنوان بخشی از محیطی که کارمندان در آن کار می کنند ضروری محسوب می‌شود. وجود میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی کارمندی و کارشناسی، میز کانتر و منشی و نیم ست اداری، صندلی انتظار، صندلی و میز کنفرانس برای هر اداره و دفتر کاری جزو تجهیزات اساسی است.

برترین برند های مبلمان اداری در کشور
برترین برند های مبلمان اداری

مبلمان اداری از مهمترین المان‌ها در دفاتر، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات است که خرید آن برای بسیاری از متقاضیان بدون شناخت برندهای معتبری که در حوزه تولید آن فعالیت دارند شاید دشوار باشد.

خوشبختانه در کشور ما برندهای معتبر و موفقی در این حوزه فعالیت دارند که طیف وسیعی از طراحی ها و محصولات متنوع مطابق با هر سلیقه‌ای را عرضه می‌کنند. علت تمایز تولیدات آن ها به عواملی برمی گردد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت و در نهایت لیستی از برترین تولید کنندگان مبلمان اداری در کشورمان را به علاقمندان معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های مبلمان اداری تولید کنندگان برتر

استفاده از مبلمان اداری به عنوان بخشی از محیطی که کارمندان در آن کار می کنند ضروری است. وجود میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی کارمندی و کارشناسی، میز کانتر و منشی و نیم ست اداری، صندلی انتظار، صندلی و میز کنفرانس برای هر اداره و دفتر کاری جزو تجهیزات اساسی است.

برای کاهش خستگی و مضرات سلامتی و ایجاد راحتی برای کارمندان استفاده از برند با کیفیت واجب است و از این رو تهیه مبلمان اداری مناسب بسیار ضروری است.

هنگام انتخاب مبلمان اداری باید به عوامل خاصی توجه کرد. ویژگی هایی که برندهای معتبر و موفق بر محصولات خود اعمال می کنند که سبب وجه تمایز تولیداتشان از سایر تولیدگنندگان می شود عبارتند از:

  • دوام و کیفیت

دوام یک عامل بسیار مهم در هر محصول است که در مبلمان اداری اهمیت آن دو چندان می شود. وجود کیفیت مستقیماً به کیفیت مواد اولیه و تجهیزات و نوع طراحی برمی گردد. شرکت های موفق برای تمایز از رقبا با کیفیت ترین متریال از چوب، استیل، پارچه گرفته تا یراق آلات را از برترین ها انتخاب می‌کنند.

  • ضمانت و گارانتی

وجود گارانتی تضمین کننده کیفیت است. در واقع هر محصولی که با گارانتی ارائه می شود در جلب اعتماد مشتریان پیشرو است. برندهای برتر مبلمان اداری را با گارانتی ارئه می‌کنند و این یک نکته مثبت است که خیال خریداران را آسوده می‌کند.

  • محصولات متنوع و زیبا

برندهای برتر اغلب برای پیشی گرفتن از رقبا محصولات متنوع تری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. طراحی مبلمان در شرکت های بزرگ براساس هماهنگی با انواع دکوراسیون در طیف وسیعی از طرح، رنگ و نقش ارائه می شود و سعی شده هر سبک و سلیقه ای را پوشش دهند.

  • ارگونومی

ارگونومی به معنای بکاربردن دانش علمی در طراحی المان هایی که در محیط کار انسان با آن در ارتباط است. وجود ارتفاع استاندارد، طراحی اصولی که با سلامت کارکنان در تناسب باشد برای کارکنانی که ساعات زیادی را در دفاتر کاری سپری می کنند شاید مهمترین ویژگی باشد که در تولیدات برندهای معتبر اعمال می شود.

لیست بهترین تولیدکنندگان مبلمان اداری در ایران

حال که ویژگی های مبلمان اداری اصولی را شناختید لازم است با برترین برندهای تولید کننده مبلمان اداری نیز آشنا شوید، تا در صورت نیاز بتوانید خرید خود را از آن ها انجام دهید.

  • مبلمان اداری نوژن

گروه تولیدی نوژن فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید انواع میز و مبلمان اداری را ازسال 69 شروع کرده و بیش از سه دهه است که در حوزه تولید تجهیزات اداری فعالیت دارد. این شرکت با تجربه و محبوب ابتدا درحوزه تولید مبلمان اداری فعالیت داشت سپس آن را گسترش داد و در تولید پارتیشن اداری نیز به موفقیت رسید.

از ویژگی‌های اصلی تولیدات این مجموعه طراحی های به روز، کیفیت و دوام فوق العاده و خدمات پس از فروش قوی و گستردگی محصولات آن است که همین دقت و ظرافت و کیفیت بالای محصولاتش سبب شده انتخاب نهاد ها و سازمانهای بزرگ کشور باشد.

مبلمان اداری نوژن در انواع میز و صندلی مدیریت، میز وصندلی کارمندی و کارشناسی، کانتر و منشی، میز و صندلی کنفرانس، صندلی انتظار، آمفی تئاتر، دکوراسیون داخلی ادارات عرضه می شود. شرکت نوژن با تجهیزات بروز و با تکیه بر دانش نیروهای خلاق و توانمند و کسب گواهینامه های استاندارد توانسته است حضور درخشانی در عرصه صادرات مبلمان اداری کشورمان داشته باشد. جهت خرید انواع مبلمان و مشاهده قیمت و نمونه کار پارتیشن اداری می توانید به نمایندگی های نوژن مراجعه حضوری نموده و یا از طریق وب سایت رسمی آن به نشانی اینترنتی https://nujan.net/ خرید آنلاین داشته باشید.

  • نیلپر

برند نیلپر از سال 1371 کار خود را در یک کارگاه کوچک شروع کرد و به سرعت توانست حوزه کاری خود را گسترده کرده و دوسال بعد در سال 1373 به صورت رسمی فعالیت خود را در حوزه تولید صندلی اداری آغاز کرد و در دهه 80 توانست به موفقیت برسد و در حوزه مبلمان خانگی و اداری نیز فعالیت خود را توسعه دهد.

این شرکت تمرکز اصلی خود را به سمت توسعه فعالیت و سازماندهی های جدید پیش برده است و هدف خود را رضایت مشتریان قرار داده است و نمایندگی های متعددی در کشور برای فروش محصولات خود دارد.

  • ساجیران

شرکت ساجیران نزدیک به 25 سال است که در حوزه تولید انواع میزهای اداری و صندلی اداری و پارتیشن های اداری فعالیت دارد. محصولات این برند با ابزارآلات و ماشین آلات خارجی تولید می شود.

  • مکعب

مکعب یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی است که طراحی فضاهای اداری را انجام می دهد. این شرکت تولیدات مبلمان اداری مدرن را متناسب با فضای طراحی شده را نیز ارائه می کند. محصولات این شرکت بیشتر با ترکیب متریال استیل و در انواع اکسسوری اداری، کمد و شلف، میز و صندلی اداری، پارتیشن و مبلمان اداری به مشتریان عرضه می شود.

  • سی رن

برند سی رن نزدیک به 4 دهه است که در تولید مبلمان اداری مشغول به کار است. عمده محصولات برند سی رن در طیف کلاسیک قرار دارند البته مبلمان اداری با طراحی های متنوع نیز در محصولات آن به چشم می خورد. از خدمات دیگر این مجموعه طراحی داخلی ساختمان های اداری و بازسازی و طراحی کف، سقف و دیوار است.

  • آف دکور

شرکت آف دکور هم در تولید مبلمان اداری و هم مبلمان خانگی مشغول به فعالیت است. البته تمرکز اصلی این برند در بخش اداری بر روی ارائه صندلی اداری معطوف شده است. محصولات این برند دارای کیفیت و تنوع است و اگر نیازمند ست های اداری باشید این مجموعه به خوبی می تواند نیازهای شما را برآورده سازد.

  • هلگر

شرکت مهندسی خور که در سال 1363 درشاخه تولیدات صنعتی مشغول به فعالیت بوده در سال 1390 فعالیت جدید خود را در حوزه تولید مبلمان اداری مدرن شروع کرده و رویکرد نوین با ارائه محصولات مدرن را ارائه داده است. تولیدات این مجموعه با ضمانت 4 ساله و با خدمات پس از فروش 10 ساله به فروش می رسند. صندلی اداری این مجموعه دارای رنگبندی و طراحی خاص است.

این برند دارای بیش از 50 نمایندگی در استان تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور است و دسترسی خوبی برای مشتریان خود ارائه داده است. علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری و یا آنلاین از محصولات زیبای این مجموعه دیدن و خریداری نمایند.

برندهای معتبری که در این حوره فعالیت دارند با دانش بروز و خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات سعی دارند رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کنند و محصولات خود را به صورت استاندارد و دارای کیفیت مشابه با محصولات خارجی عرضه کنند.

با بالا رفتن قیمت محصولات خارجی تهیه آن برای بسیاری ممکن نیست، در حالی که تولیدات برندهای معتبر کاملاً قابل رقابت با نمونه‌های خارجی با قیمتی منطقی تر و کاملا به صرفه به نسبت کیفیت ارائه شده است.

امید است با مطالعه این مطلب و شناخت تولیدکنندگان برتر در حوزه انواع مبلمان و پارتیشن اداری بتوانید با برترین و باکیفیت ترین تجهیزات اداری دفاتر کار خود را تجهیز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و پارتیشن اداری نوژن جهت تجهیز ساختمان های اداری فعالیت رسمی خود را از سال 1369 در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری شروع کرده و اکنون باتوانمندی و بهره مندی از نیروهای حرفه ای ، ماشین آلات و تکنولوژی به روز ، ذوق و هنراصیل ایرانی عزم راسخ و صادقانه خود را معطوف تولید محصولات با کیفیت نموده و افزایش کیفی محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب بسمت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گرویده .تنوع زیاد و گستردگی محصولات ومدولار سازی مناسب باگرایش سلیقه مشتری ، قابلیت پوشش هر نوع خواسته ونیاز و ایجاد محیطی همخوان با حفظ طبقه بندی وسلسله مراتب شغلی از مزایا وارزش افزوده های تولیدات مبلمان اداری نوژن می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل