اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256296719223

بلوک سیمانی سبک

کد: 140104256296719223

https://bit.ly/3o7BBdd

، شهریار , (اخبار رسمی): بلوک سیمانی سبک وزن اولیه به دلیل سهولت استفاده و ارزان بودن به عنوان دیوارهای جداکننده داخلی محبوب بودند اما با پیشرفت‌های چشمگیر در این صنعت و استفاده از ترکیبات صنعتی به جای ماسه و تزریق حباب هوا در ساختار بلوک‌های سیمانی که منجربه تولید بلوک سیمانی سبک وزن شد.

بلوک سیمانی سبک
بلوک سیمانی سبک

بلوک های بتنی سبک می توانند برای یکپارچگی ساختاری یک پروژه ضروری باشند. بنابراین، انتخاب صحیح آن بسیار مهم است. جهت دریافت مشاوهر و راهنمایی با مشاورین بلوک راد تماس بگیرید.

همانطور که ممکن است بدانید تولید بلوک در اوایل قرن اخیر به یک صنعت تثبیت شده تبدیل شده است. اولین بلوک ‌های تولید شده در کشور بریتانیا با استفاده از سیمان مخلوط شده با سنگدانه ها‌ و اغلب ضایعات فرآیندهای صنعتی تولید می‌شدند.

بلوک سیمانی سبک وزن اولیه به دلیل سهولت استفاده و ارزان بودن به عنوان دیوارهای جداکننده داخلی محبوب بودند اما با پیشرفت‌های چشمگیر در این صنعت و استفاده از ترکیبات صنعتی به جای ماسه و تزریق حباب هوا در ساختار بلوک‌های سیمانی که منجربه تولید بلوک سیمانی سبک وزن شد، نوع نوین آن جایگزین اغلب مصالح ساختمانی سنتی همچون سفال، آجر و بلوک سیمانی سنگین شده است.

امروزه ساخت بلوک سیمانی اغلب گران قیمت تر از نمونه های قدیمی است اما مزیت استفاده از آن این است که این تکنیک ساخت بلوک سبک، با موفقیت بر مشکل نفوذ آب که به طور سنتی ساخت دیوارهای بنایی جامد را با مشکل مواجه می کرد غلبه کرده است.

امروزه، تطبیق ‌پذیری بی ‌شمار بلوک‌‌های سیمانی و استفاده از آن ها در سرتاسر ساختمان، از دیوارهای پایه، از طریق دیوارهای حفره‌ ای، دیوارهای یکپارچه، دیوارهای جداکننده داخلی و به عنوان جزئی از کفپوش ‌های تیر و بلوک به خوبی انجام می شود. خواص مفید بلوک های سیمانی سبک در تنوع بی شماری از خواص همچون مقاومت، عایق و کاهش صدا منعکس می شود.

ساختار بلوک سیمانی سبک

در ساختمان‌های بلند تراز یک الی دو طبقه که وزن سازه و مصالح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از ین نوع بلوک سیمانی استفاده می‌شود. بلوک‌های سبک وزن، به دلیل وزن پایین تر، از استحکام کمتری نسبت به بلوک های متراکم و بلوک سیمانی سنگین برخوردارند.

در ساخت آن به جای ماسه از پوکه‌های معدنی یا به اصطلاح پومیس که ظاهری دقیقاً شبیه به ماسه دارند اما بسیار سبک تر از آن هستند، به همراه ترکیب آب و سیمان استفاده شده است.

 مزیت اصلی آن‌ها نسبت به بلوک‌های متراکم و سنگین این است که از ترکیبی ساخته شده است از خواص عایق صدا و حرارتی بالاتر و وزن واحد سبک‌تر ناشی می‌شود. بلوک سبک‌تر از طریق جابجایی آسان‌تر به پروژه های ساخت و ساز بزرگتر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه مواد می‌شود.

چگالی سنگدانه به طور کلی با استحکام بلوک متناسب است، بنابراین برای مثال سنگدانه‌های “فوق العاده سبک” مانند خاک رس منبسط شده و پوکه که برای عملکرد حرارتی عالی استفاده می شوند، دارای مقاومت فشاری نسبتاً کمی هستند.

قیمت بلوک سیمانی سبک وزن

قیمت بلوک سیمانی سبک از مهمترین مواردی است که برای خریداران حائز اهمیت است. قیمت بلوک سیمانی از برخی کارخانجات بزرگ به دلیل برند بودنشان گاهی هزینه های بالاتری در بردارد. خرید بلوک و مصالح ساختمانی از تولید کنندگان معتبر واقع در اطراف پروژه های ساخت و ساز شما بدون شک هزینه‌ها را کاهش خواهد داد. زیرا هزینه حمل و نقل نیز کاسته می شود. اما باید در نظر داشت قیمت بلوک سبک به دلیل حساسیت فرآیند ساخت و رعایت استانداردها و مواد افزودنی از سایر هم خانواده های خود بیشتر است. با تمام این تفاسیر همچنان می توانید بلوک سیمانی سبک ارزان قیمت را از بلوک راد تهیه کنید.

اگر به دنبال بلوک ‌های بتنی سبک وزن هستید، بلوک راد طیف گسترده‌ ای از بلوک‌ های سبک وزن با کیفیت بالا را با طیف وسیعی از ابعاد مختلف، ارائه می دهد. برای اطمینان از اینکه می توانید اندازه و استحکام مناسب محصول را برای پروژه خود پیدا کنید. برای پروژه‌های دیگر شما، ما طیف گسترده ‌ای از بلوک‌های بتنی را تولید می کنیم.

بلوک های بتنی سبک می توانند برای یکپارچگی ساختاری یک پروژه ضروری باشند. بنابراین، انتخاب صحیح آن بسیار مهم است. اگر نمی توانید محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید یا مطمئن نیستید که از کدام محصول استفاده کنید، برای راهنمایی با مشاورین بلوک راد از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت از سایر اطلاعات تکمیلی برای پروژه خود نیز بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلوک سیمانی راد

مجتمع تولیدی راد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع بلوک سیمانی سنگین و سبک و همچنین تولید کول چاه در ابعاد مختلف را دارد.

اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان