اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111187153119223
در دسترس نیست

خرید و هزینه انواع بلوک سیمانی

کد: 140111187153119223

، شهریار , (اخبار رسمی): بلوک سیمانی به مصالح ساختمانی از پیش‌ ساخته ای گفته می‌شود که برای انواع ساخت‌ و ساز ها همچون دیوارچینی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید و هزینه انواع بلوک سیمانی
بلوک سیمانی

شرکت بلوک راد تولیدکننده و عرضه کننده انواع بلوک سیمانی و کول چاه بوده و همچنین بیش‌ از ۱۲ نوع محصولات سیمانی را در مجموعه خود تولید و به عرضه می‌رساند.

خرید و هزینه انواع بلوک سیمانی

بلوک سیمانی به مصالح ساختمانی از پیش‌ ساخته ای گفته می‌شود که برای انواع ساخت‌ و ساز ها همچون دیوارچینی مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک‌ ها از مواد اولیه‌ای چون پودر سیمان پرتلند، ماسه، شن و آب تشکیل شده و رنگ آن ها خاکستری روشن با بافت سطحی ظریف و با مقاومت فشاری بسیار بالایی هستند.

بلوک سیمانی دارای انواع بلوک سیمانی سبک، بلوک سیمانی نیمه سبک و بلوک سیمانی سنگین بوده و هر کدام از این بلوک‌ ها دارای ویژگی‌ های خاص و کاربرد های متفاوتی هستند.

روند تولید انواع بلوک سیمانی

به‌ طور کلی تمامی بلوک‌ های سیمانی در کارگاه‌ هایی به نام کارگاه‌ های بلوک‌ زنی تولید شده و به عرضه می‌رسند. در مرحله اول جهت تولید بلوک سیمانی، ابتدا شن و ماسه و همچنین سیمان پرتلند با یکدیگر به‌ صورت خشک ترکیب شده و سپس هر ۳ این مواد به میکسر ثابت ریخته و در آنجا چند دقیقه با یکدیگر مخلوط می‌شوند.

پس‌ از مخلوط شدن مواد، کمی آب به آنها اضافه می‌شود. در این مرحله ممکن است سایر مواد افزودنی مانند رنگدانه‌ ها نیز به این مواد اضافه شده و به مدت ۶ تا ۸ دقیقه مجدداً با یکدیگر مخلوط می‌شوند. پس‌ از این مرحله نوبت به قالب‌ گیری مخلوط می‌رسد.

قالب‌ هایی که در کارگاه بلوک‌ زنی استفاده می‌شوند، شامل آستر هایی هستند که شکل بیرونی و شکل داخلی حفره‌ های بلوک را مشخص می‌کنند. پس‌ از قالب گیری، تمامی بلوک ها توسط یک لودر خودکار به کوره پخت منتقل شده و صد ها بلوک در یک قفسه چیده می‌شوند. کوره‌ ها اتاق‌ هایی سرپوشیده با ظرفیت نگهداری چندین قفسه بلوک به‌ طور هم‌زمان هستند که رایج ترین آنها کوره بخار کم فشار نام دارد. پس از پخت، بلوک ها از کوره خارج شده و جهت ذخیره به انبار منتقل میشوند.

مزایای استفاده از بلوک سیمانی

از جمله مزایای استفاده از بلوک سیمانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بلوک سیمانی نسبت‌ به دیوار های آجری از قیمتی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر برخوردار است
  • سرعت عملکرد در استفاده از بلوک سیمانی در ساخت‌ و ساز ها و دیوارچینی نسبت‌ به سایر مصالح بسیار بیشتر است
  • بلوک های سیمانی دارای انواع متفاوتی بوده و می‌توانند عایق‌ های مناسبی در برابر صدا و حرارت باشند
  • مسلح کردن بلوک های سیمانی بسیار راحت بوده و در برابر حشرات و موریانه‌ ها بسیار مقاوم هستند
  • این بلوک‌ها سبب آلودگی محیط‌زیست اطراف خود نشده و دارای ماندگاری و طول عمر بالایی می‌باشند

معایب استفاده از بلوک سیمانی

از جمله معایب استفاده از بلوک سیمانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بلوک سیمانی در برابر نم و رطوبت نسبت‌ به سایر مصالح از مقاومت پایین‌ تری برخوردار است
  • بلوک‌ های سیمانی در هنگام حمل‌ و نقل و جابجایی ضایعات بیشتری تولید می‌کنند
  • استفاده از بلوک‌ های سیمانی سنگین در ارتفاع بیش‌ از ۳ متر غیرممکن است. زیرا وزن این بلوک ها بسیار سنگین است و استحکام آنها با افزایش ارتفاع کاهش خواهد یافت

قیمت انواع بلوک سیمانی

عوامل و فاکتور های بسیار زیادی در تعیین قیمت انواع بلوک سیمانی تأثیرگذار هستند. بلوک‌ های سیمانی در ابعاد، اندازه و انواع متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند و از جمله فاکتور های تأثیرگذار در قیمت آنها می‌توان به میزان کیفیت مواد اولیه در تهیه آنها، کیفیت بلوک سیمانی، شرکت تولیدی، نوع بلوک، هزینه‌ های جابجایی و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع بلوک سیمانی و همچنین سایر محصولات سیمانی، با شرکت بلوک راد تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

خرید انواع بلوک بتنی

قبل‌ از خرید انواع مصالح ساختمانی به‌ خصوص انواع بلوک سیمانی، بهتر است که ابتدا با استاندارد های این مصالح آشنا شده و سعی کنید آنها را از شرکت‌ ها و کارخانجات بسیار معتبر و شناخته‌ شده خریداری نمایید. زیرا این شرکت‌ ها دارای مجوز و اعتبار بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده کرده و سعی می‌کنند که مصالح خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان خود به عرضه برسانند. تمامی این کارخانجات دارای خدمات پس‌ از فروش هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده مصالح مایحتاج خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

صحبت پایانی

شرکت بلوک راد تولیدکننده و عرضه کننده انواع بلوک سیمانی و کول چاه بوده و همچنین بیش‌ از ۱۲ نوع محصولات سیمانی را در مجموعه خود تولید و به عرضه می‌رساند. این شرکت یکی از معتبرترین مراکز تولید و پخش مصالح سیمانی است و هدف اصلی این مجموعه تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و فروش آنها با قیمتی مناسب به مشتریان است.

مشتریان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین و همچنین کول چاه راد ، با شرکت بلوک راد تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلوک سیمانی راد

مجتمع تولیدی راد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع بلوک سیمانی سنگین و سبک و همچنین تولید کول چاه در ابعاد مختلف را دارد.

اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان