اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266876619223
در دسترس نیست

بلوک سیمانی و انواع آن را بهتر بشناسید

کد: 140109266876619223

، شهریار , (اخبار رسمی): بلوک سیمانی یکی از پرکاربردترین انواع متریال سیمانی است که امروزه در ساخت و ساز انواع سازه ها کاربرد دارد. بیشترین کاربرد انواع بلوک سیمانی در ساخت دیوار جهت دیوار چینی و سقف سازه می باشد.

بلوک سیمانی و انواع آن را بهتر بشناسید
بلوک سیمانی

مجتمع تولیدی بلوک راد یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع بلوک سیمانی قیمت های مناسب بعلاوه آن و کیفیت های بسیار عالی می باشد...

بلوک سیمانی یکی از پرکاربردترین انواع متریال سیمانی است که امروزه در ساخت و ساز انواع سازه ها کاربرد دارد. بیشترین کاربرد انواع بلوک سیمانی در ساخت دیوار جهت دیوار چینی و سقف سازه می باشد.

از ترکیب شن و ماسه سیمان و آب تشکیل می شوند. با ترکیب متریال نامبرده با یکدیگر می توان انواع بلوک را در سایز و ابعاد گوناگون جهت کاربردهای متفاوتی تولید کرد.

از جمله انواع این بلوک ها می توان به بلوک سیمانی سبک ، بلوک سیمانی سنگین، بلوک سقفی سیمانی بلوک های تک جداره بلوک های دوجداره و غیره اشاره کرد.

در ادامه این مطلب با معرفی هر یک از انواع بلوک ها همراه ما باشید.

  • بلوک سبک سیمانی

بلوک سبک سیمانی را می‌توان پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع بلوک سیمانی دانست چراکه کلوپ های بتنی دارای وزن بسیاری هستند در مواردی که کاهش وزن مرده سازه مد نظر است استفاده از بلوک سبک سیمانی می تواند بسیار کمک کننده باشد. در ساخت بلوک از پوکه های معدنی استفاده می شود تا بتواند وزن آنها را کاهش دهد بیشترین کاربرد بلوک های سبک در دیوار چینی ساختمان است و باعث می‌شود تنها وزن سازه کاهش پیدا کند بلکه سرعت کار نیز افزایش پیدا کند.

  • بلوک سنگین سیمانی

بلوک های سنگین سیمانی همانطور که از عنوان آن ها نیز مشخص است دارای وزن بالاتری نسبت به بلوک های سنگین هستند را میتوان اولین و قدیمی ترین نوع بلوکه سیمانی دانست اما به علت مزایایی که دارند همچنین مورد استفاده قرار می گیرد برای حصار کشی در اطراف خانه ها کاربرد دارند.

  • بلوک سقفی سیمانی

یکی از پرکاربردترین واع بلوک های سیمانی را می‌توان بلوک سقفی سیمانی دانست که همان طور که از نام ان مشخص است کاربرد و استفاده آن در سقف سازه می باشد.

از پرکاربرد ترین متریال مورد استفاده در ساخت سقف ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. اما امروزه با توجه به قیمت روز افزون یونولیت افراد به دنبال یک جایگزین برای آن هستند که بتواند در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی به عمل آورد. بدون شک بلوک سقفی سیمانی می تواند یک جایگزین خوب و مناسب برای یونولیت باشد علاوه بر استحکام که به سقف می دهد می تواند سبب ساز کاهش در هزینه های انجام شده نیز باشد.

مزایای استفاده از بلوک های سیمانی

کلی می‌توان گفت گروه‌های سیمانی دارای مزایای بی شماری هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت اقتصادی

هزینه ها در ساخت هر سازه همواره مطرح بوده و مسئله مهمی در انتخاب و خرید انواع مصالح ساختمانی می باشد بلوک های سیمانی قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند و استفاده از آنها سبب کاهش در هزینه های کلی ساختمان میشود.

  • مقاومت بالا

در کنار قیمت اقتصادی که این گروه ها دارند با توجه به متریال به کار رفته در تولید آنها استفاده می شود که سیمان و آب می باشد گروه ها دارای مقاومت بالایی هستند و باعث می‌شوند که مقاومت کلی ساختمان افزایش پیدا کند.

  • سرعت اجرای بالا

از پیش آمده هستند که خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به این موضوع که این گروه ها از قبل آماده شده هستند به محض اینکه نیاز شود می تواند مورد استفاده قرار بگیرد در نتیجه سبب می شود که سرعت اجرای کارت بسیار افزایش پیدا کند.

  • عایق مناسب

بلوک سیمانی به خصوص بلوک های دوجداره و سه جداره می تواند به عنوان یک عایق مناسب در برابر صوت و حرارت عمل کنند. در نتیجه استفاده از آنها سبب آیا بندی مناسب در ساختمان نیز میشود

صحبت پایانی

مجتمع تولیدی بلوک راد یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع بلوک سیمانی قیمت های مناسب بعلاوه آن و کیفیت های بسیار عالی می باشد که تمامی بلوک های نامبرده از جمله بلوک سبک سیمانی بلوک سنگین سیمانی بلوک سیمانی سقفی و همچنین تولد را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه جهت خرید کول چاه و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع بلوک سیمانی می توانید به وبسایت رسمی بلوک را به نشانی اینترنتی https://raadblock.com/ مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلوک سیمانی راد

مجتمع تولیدی راد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع بلوک سیمانی سنگین و سبک و همچنین تولید کول چاه در ابعاد مختلف را دارد.

اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان